![]() |
Nieuwe Mad Caddies CD
Jeej de cd van de op een na koelste band is een dag na de allerkoelste band op mirc te krijgen (efnet, punkwhore). De nieuwe cd heet Just One More, wat eigenlijk nie al te positief klinkt... Maar hij is echt heel vet, het is totaal anders dan Rock the Plank (gelukkig :o) Hij ligt qua stijl een beetje tussen Quality Softcore en Duck and Cover in... Hij is vrij skaerig vergeleken met Rock the Plank dus... wat vinden jullie van de cd? als je um nog nie hebt is dat geen excuus nu halen :mad:
|
onderweg naar mijn prachtige harde schijf
wat maakt mijn harde schijf zo prachtig? dat |
Achjah, als m'n hd EINDELIJK binnen is :| zal ik zelfs de mad caddies maar weer een kans geven ;)
|
Citaat:
Edit: album cover gevonden http://www.fatwreck.com/cov/big/645.jpeg |
koel... 'k ga em gelijk downloaden
|
waar kan je het downen dan?
gewoon op kaZaa? *hmmz zal wel domme vraag zijn* |
Citaat:
tracklist is: 01 Drinking for 11 02 Contraband 03 Villains 04 Silence 05 Just One More 06 Day by Day 07 Leavin 08 Rockupation 09 Last Breath 10 Spare Change? 11 Riot 12 10 West 13 Good Intentions 14 Wet Dog 15 Game Show anders moet je op www.mirc.com even een programmatje downloaden en dan bij mirc options efnet kiezen en dan kanaal van punkwhore kiezen bleh tis beetje lastig uit te leggen als je hem echt graag wil dan add me maar even op msn |
klinkt VET zeg!! (in ieder geval het eerste nummer ;))
|
dat kanaal zuigt wel zeg :) als je 1x @locator gebruikt ben je gelijk een kutn00b enzo, heerlijk fijn die "punkers" ;)
als iemand em wil hebben.. just ask me |
ik:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok:)
|
Fucking Kazaa heeft hem nog niet. Maar wel erg prettig dat hij niet zoals Rock the Plank klinkt want Duck & Cover en Quality Softcore waren echt stukken koeler (ska'er :) )
|
Citaat:
|
bijna alles wat ik van mad caddies heb is trouwens met blazers, maar zonder skabeat/gitaar. Eerde mexicaanse shit enzo, dat maakt ze trouwens wel interessant, veel grappige invloeden.
|
Citaat:
|
Citaat:
en roxy ik heb je even toegevoegd, want ik begrijp er niets van dat downloaden via mirc :s |
In #punkwhore werk je met xdcc list en xdcc get.
dus voor lijst van cds: /msg pw|dcc? xdcc list voor het album: /msg pw|dcc? xdcc send #? Let er wel op dat je het hele album als 1 file (*.rar) binnenkrijgt. Hiervoor moet je *.rar toevoegen aan je binnekomende files anders krijg je dcc pending 180 seconds enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
monkeys is toch heel erg dixieland? :)
ik vind m trouwens erg punkrock en niet heel veel ska... |
upperdepup want de cd is lief
|
Citaat:
Ik vind niet alle nummers even geweldig maar er zitten ook echt hele koele nummers tussen zoals Villains, Riot en Wet Dog, maar ik vind Mad Caddies snel ook meestal koeler dan langzaam. |
Citaat:
tis wel een koele cd btw :) |
Als je nog op nieuw werk van de Mad Caddies zit te wachten loop je wel erg achter de feiten aan.
Ska=dood. Good fuckin Riddance! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach dat verklaart t hehe ;)
|
Citaat:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat je de nieuwe cd al maanden in je bezit heb en dat wij ons moeten schamen omdat we er nu pas achter komen. Of je zegt dat elk Mad Caddies nummer hetzelfde is en dat er dus nooit sprake is van nieuwe materiaal. |
Niets van dat alles. De mad caddies zijn gewoon een nietszeggende band waar je vrolijk op rond huppelde toen je naar Nofx luisterde etc. Albums als die van hun worden nooit klassiekers, omdat t massavoer op kleine schaal is. Nietszeggende huppelmuziek zonder inhoud. Speciaal voor de blije skatepunkertjes. Bovendien....de skarevival is voorbij. Garagerock is nu all the rage. Get into it!
|
wtf verstaan we nu weer onder garagerock?
en is het misschien ook mogelijk om naast pretentieloze bandjes als nofx mad caddies the vandals ea ook naar volwassenere bands te luisteren of zijn dat onmogelijke combinaties? mag dat niet? |
Alles mag :) Het afzeiken van de mad caddies dus ook in principe.
|
Ow...en wat voor "volwassenere bands" luister je dan als ik vragen mag?
|
Avril Lavigne
|
Vet! Maar serieus....laat me nou even de pessimistische klootzak uithangen :(
|
Nee okay, dan begrijpen we elkaar.
|
Citaat:
*schopt* |
Auw :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |