![]() |
UT 2003 probleempje
Het is misschien stom om hierover gelijk een hele topic te maken, maar ik heb al meer dan 1 maand een probleem in UT2K3. Mijn scroll wiel werkt op geen enkele manier meer. Alles werkte eerst perfect toen had ik wat problemen met de pc waardoor hij geformateerd werd en nadat alles met dezelfde software er weer op stond werkte het scorll wiel om wapens te selecteren gewoon niet meer. Ik heb de logitech desktop optical en werkelijk alles geprobeert. UT2K3 aantal maal opnieuw geintalleerd en verschillende patches gebruikt voor de muis maar niks werkt en ik heb net alles van UT2K3 eraf gegooid en van de muis en toestenbord en alles met de oude patches gedaan die ik bij de producten kreeg en nog steeds werkt het niet. Heeft een van jullie een oplossing want UT2K3 zonder scroll wiel is gewoon niet leuk.
|
Heb je de controls al eens aangepast?
|
Werkt de scroll wel in andere applicaties?
|
Het scroll wiel werkt wel gewoon met internet, mappen en andere dingen maar in UT2K3 dus niet en als ik het bij de controls wil instellen en ik doe weapon up configureren en ik rol met mijn scroll wiel doet hij niets maar als ik met het scroll wiel klik wordt het wel geconfigureert. En bij andere functies in UT2K3 werkt het scroll wiel ook niet.
|
kan niemand mij hierbij helpen?
|
Hmm, ik heb zoiets eerder gehoord... Ik zal eens aan mensjes vragen.. (zelf doet hij het bij mij overigens wél goed.. maar ok, ik zal kijken!)
|
Daar is een fix voor... Goeie vraag waar dat staat, zelf heb ik 't nooit nodig gehad. :/
Check Unreal sites (planetunreal.com misschien). |
weet niemand waar ik die fix zou kunnen vinden?
|
Ik ben er net achter gekomen dat ik hetzelfde probleem heb bij unreal 2 en ook bij andere games. Mijn scroll wiel werkt in windows xp gewoon perfect en doet het overal maar in games kan ik er geen gebruik van maken dus heeft iemand enig idee wat hier tegen valt te doen?
|
Ke kunt hem altijd eens schoonmaken, misschien is windows gevoeliger wat dat betreft of zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |