![]() |
test uw kennis
okeej waarsgijnlojk mag dit niet maar tis tog wel een erg leuk en tamelijk verslavend spelletje...
http://www.vpro.nl/3voor12/quiz/flash.shtml |
Ja is leuk spelletje.alternative is mijn favourite
|
jah jah hopjesvla
|
Citaat:
maar er zitten behoorlijk pittige dingen tussen *is blij dat ie de oor leest* :D |
Heb zojuist twee keer gespeeld en het is idd erg verslavend. Heb momenteel een "high score" van 154 punten, niet echt hoog dus...
|
Bleef ik als enige over, krijg je van die moeilijke vragen :(
ik had maar een score van 32 (was wel de eerste keer en als volledig leek van muziek :P) |
Grappig maar ik ga me niet registreren.
|
Citaat:
k'Heb trouwens zojuist precies 300 punten gescoord, het gaat de goede kant op... :) |
Mijn score was 173 :) met me eerste keer oefenen.
Wel lastige vragen zitten ertussen, en aan het einde als je niks antwoord gaan alle punten eraf :/ wist ik veel :o |
ja kut, ik waaroom lees ik die OOR nou nooit?! er ligt verdomme een stapel van 3 meter hoog en ik heb weet er niks van :mad:
|
*jeej* 408! Maar wel ongeregistreerd.. ja, nu baal je..
nu 428.. wederom ongeregistreerd..ik ben dus een ezel die zich wel 2x stoot..:S :D maar ach.. de keren tussen de 1e en laatste sessie gingen helemaal niet goed. Je moet echt geluk met de vragen hebben. |
432...maar niet geregistreerd
|
gaaf (y) en verslavend :)
|
Citaat:
|
mijn higshcore was gloof ik iets van 300 ofzow... ff door oefenen :D
|
allemaal oude shit, weet bijna niets :)
243 punten |
Ik geloof dat ik verslaafd ben aan dit spelletje.
|
Citaat:
|
Leuk spelletje!
Ik raak alleen steeds bij de laatste ronde bijna al mn punten kwijt :( En ik krijg best veel dubbele vragen, dus als je lang genoeg doorspeelt ken je alle vragen en antwoorden uit je hoofd :p |
Citaat:
|
Citaat:
ok :D lol 193e plaats nu |
test het nu!
|
*verslaafd is* :D
|
Ik snap de scorelijst niet... als ik 18 punten sta ii op 612 en met 213 punten op 1302 :confused:
|
je hoogste score telt.. en er staat steeds je laatst behaalde punten, en daarnaast de positie.. dus als je laag scoort sta je nog steeds hoog als je al eens eerder hoger gescoord hebt..
|
damn ik heb evrloren van mcmotion :@
|
wat zijn de namen daar van de forummensjes? dan weet ik als ik tegen een forummer speel :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
nmcmotion en matthijs renkema :D |
pebbles jij bent toch esther??/
JIJ BENT GOED :mad: ;) |
wat ongelofelijk KUT dat je niet weet of je tegen een bot aan het spelen bent :mad: vaak merk je dat later pas en dan heb ik echt het idee dat voor lul zit te spelen
|
Citaat:
hoe kom je dr bij dat ik esther ben? :confused: |
jezus :) okay Pebbles, dat was voor spek en bonen, dan begrijp je natuurlijk wel he ;):D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu heb ik ook tegen jou gespeeld :) |
hehe 86dagreed eat your heart out
|
Citaat:
Anders had ik je verslagen. Piece of cake. Ik verlies nooit daar. |
//*insert_code[random]//: smoesje/./
1337 enzo... |
Citaat:
ik ben trouwen x-spekkie-x daar :p |
haha ik heb als gast gewoon al 226 gehaald :)
|
63 punten gehaald, l33t he.
|
Dit is echt vet
|
mn score was maar 149:(
i suck man:D |
ja goed tegen de verveling (y), alleen kweet af en toe echt bijna niks..
|
Ik sta op 15 :eek:
|
Is de score per dag ofzo???
|
Citaat:
|
ik sta op 43
de score wordt per dag bijgehouden in die score lijst, de lijst is gesorteerd op de hoogste dagscore :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |