![]() |
Wat is een straight-edger?
Wat is een straight-edger?
|
mulok :D
|
hihi ik heb al een berichtje teruggestuurd.
|
Citaat:
dan ben ik idd een straight-edger. :D Ik weet niet of er nog meer mee is? |
yes dat weet ik! Zei laatst iemand tegen mij zo van: o jij bent echt un straight-edger (of hoe je da ook schrijft) volgens hem was da helemaal koel... :D
Dus als je geen alcohol drinkt en geen drugs gebruikt en toch helemaal uit je dak kunt gaan... klopt toch? anders lever maar commentaar.. |
Citaat:
|
ik drink niet rook niet gebruik geen drugs ..maar eet wel vlees ..ik zeg geen nee tegen een lekkere bbq :)
|
Citaat:
|
geen drugs
geen drank niet vreemdgaan/geen sex zonder liefde |
Citaat:
|
nee je mag gewon sex hebben en vlees eten.....
*is eX sXe'r" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was het bijna geworden... maar toch niet 100% iets voor mij denk ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij wel? Dat eerste, nah...lijkt me ook nix seks lijkt me saai |
Citaat:
|
ik weet niet ik sta denk ik niet 100% achter een lifetime commitment ofzo
de scene is ook wat overdreven af en toe geloof ik... |
Kijk, dat is gewoon je gezonde verstand gebruiken. Ik ken ook wel mensen die spuien dat ze sXe zijn en na een week hun zwakte alweer hebben gevonden :rolleyes: om vervolgens weer een week 'sXe' te zijn. Ik heb het ook niet zo op het label, maar het is wel handig om als defenitie te gebruken.
|
dat klopt..
|
I'm a person just like you
But I've got better things to do Than sit around and fuck my head Hang out with the living dead Snort white shit up my nose Pass out at the shows I don't even think about speed That's something I just don't need I'VE GOT THE STRAIGHT EDGE ;) |
moderne hippie stijl, die later als de personen wijs en oud zijn hilarisch op teruggekeken word :)
ff lekker broodje ham pakken. |
Citaat:
Ontopic: Ik ben bij vlagen een straight-edger, maar ik vind mezelf er geen. Ik bedoel dus meer te zeggen: ik heb soms van die periodes waarin me hetzelfde gedraag als een straight-edger, maar ik noem mezelf in die periodes niet zo... Duidelijk? :D |
Citaat:
NOFX heerscht |
Citaat:
|
Citaat:
ooh en dan nog wat als je dan grappig wil zijn ( :rolleyes: ) doe het dan goed.. vlees eten of neit heeft niets met sXe zijn te maken... zoals je ookal had kunnen LEZEN. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wat voelen niet sxemensen en vleeseters zich toch altijd aangevallen als het over sxe of niet vlees eten gaat.... De argumentatie daarachter was iets van " jij eet geen vlees en drinkt niet en rookt niet en daarom denk je dat je een beter mens bent" en dan moeten ze zo nodig een dom grapje maken omdat ze zich bedreigt voelen en zich willen verdedigen zoals Carn.....triest |
misinterpretatie is ook een kunst, alle respect voor mensen die er zich goed bij voelen, maar als het door de beugel kan om grapjes te maken over de allochtoonse bevolking dan moet je niet als een gebeten hond reageren als iemand een keer over sXe een grap maakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |