![]() |
Standje Russisch.
|
stanje russisch is een lekker drankje
|
Wel geprobeerd, maar mijn tieten zijn daar te klein voor. Ik vind het sowieso maar een maf standje. Ik bedoel, je kunt hem er op 3 plaatsen instoppen, waarom moet dat er dan ook nog bij?
Omdat sommige mannen dat lekker vinden. |
Citaat:
|
Die link doet t bij mij nie kan iemand uitleggen hoe t eruit ziet?
|
ikke vind ut heelrijk
|
ut meisjuh ligt onder.. de jongen gaat over je heen zitten op je buik.. weet neit hoe je dat goed verteld... hij legt zen lul tussen je borsten
je duwt je borsten naar elkaar toe over zijn lul en hij begint te rijden... zo tog ? en jah het is wel leuk om een keer te doen ja :o :rolleyes: |
M'n vriend en ik deden dat eens, waren beetje aan het spelen.. Maar hij vond het niet echt heel fijn ofzo, ik ook niet zo bijzonder...
|
Citaat:
|
tsja maarja het is weer eens wat anders ;) ik vond ut welus leuk om te doen maar verder zal het niet zo vaak meer gebeure denk ik...
|
er lijkt me niet zoveel aan, en voor 't meisje lijkt 't me nou ook niet geweldig
|
Niet echt boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou... uhm... die dingen vragen helemaal niet om zaad... je kunt er zelfs ontzettende last van je ogen mee krijgen! Alsof sex al niet vies genoeg is... :rolleyes: No way dat ik DAN nog zou willen zoenen met een meisje! |
Citaat:
is sex vies :eek: *rent weg naar een klooster* :P |
mjah wel een melig standje eerlijk gezegt dat ding naar voren en naar achteren zien floepen :D
Maar t is verders niet t lekkerste standje ooit |
Geef mij maar penetratie. Ik vind het niet fantastisch, grappig, om op te geilen etc., maar meer ook niet.
|
Dat lijkt me nou niet echt hoeven.
|
Mja, tis wel grappig op zich. Niet heel erg geil of bijzonder ofsow, maar wel leuk om zo af en toe te doen. Als je egt heel erg geil bent is het wel leuk! :D
|
Nee, is niet echt een fijn en bijzonder standje.
|
Citaat:
het lijkt mij btw helemaal niks. kan me niet voorstellen dat het lekkerder is als gewone seks.. maar goed, misschien iets voor later |
volgens mij kan dat bij mij niet, zijn borsten niet groot genoeg... en volgens mij kan ik dan ook geen adem meer halen, zijn gewicht is 1,5 keer het mijne...
en voor de rest zou het misschien een keertje grappig zijn als het zou kunnen... maar lijkt me niet echt aangenaam |
tussendoor is het wel eens leuk
zo eens eventjes nouja, weer een onzinnige reply meer achter m'n naam :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me pijnlijk voor je borsten
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm vreemd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed mn tieten zijn te klein, dus neuh, anders is t wel leuk :o (y) |
Citaat:
niets voor mij |
Citaat:
|
nog nooit gedaan :o
|
dat lijkt me een ongelooflijk grappig uitzicht (voor het meisje dan) :D
ghehe sorry :p nah dat is niet opwindend om bij mij te doen...ik heb toch zowat geen borsten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |