![]() |
wie vindt er school saai
ff een vraagje
|
ikke in ieder geval wel
|
jah? vast niet! ik kan het me niet voorstellen! in de hoeveelste klas zit je? in de eerste ofzow? is dit een vraag om stoer te doen? (het slaat namelijk nergens op!). ik vind school helemaal niet saai...! maar okej!
kuzziezzz |
Ik ben het na 6 jaar wel een beetje beu ja, maar toch wil ik niet van deze school weg. Uni lijkt me minder gezellie dan dit nl. Oh well...all good things must come to an end..
|
Tja, tis wel saai, maar de pauzes zijn wel gezellig hoor. en verder is het maar net hoe saai/gezellig je het zelf maakt.
|
Misschien is het saai voor je, maar het is voor je bestwil..
Ik vind school trouwens niet saai.. |
Ikke wel !!!
|
dodelijk saai.
gr, t |
Stoer doen ofzo? http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
Maar om antwoord te geven, nee ik vind school niet saai. |
ben et misschien een beetje zat... mja poep gebeurd in de wereld en aangezien je moet ... doe ik et maar http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Afschuwelijk saai.
vooral godsdienst, ANW, Frans1, Engels, Letterkunde! en ga zo maar door. Vrijwel alles dus. |
school is zeker niet saai!!! de meeste lessen wel maar je hebt toch wel altijd een leraar die een beetje meevalt duzz...
en me al uw maten kunt ge elke les wel een beetje amusant maken |
Ik vind het niet echt saai.
In de meeste lessen kan je de hele tijd praten, dus dat is zeker niet saai. Verder heb je nog pauzes en tussenuren, waarin je iets leuks kan doen met vrienden. |
Citaat:
|
Sommige lessen maar je doet er toch nix aan...
En het hangt ook af van wat je er zelf van maakt. |
Als je school saai vind, dan heb je het er zkr niet naar je zin. Anders is het toch wel leuk? Okeej, 't huiswerk en leerzooi is wel vervelend maar dat IS school.
|
Uhm ik vind de vakken duits en frans wel saai, maar verder echt niet, ik ben een super beta en doe N&T en als ik niet aan mijn trekken kom op school lees ik wel de kijk of de Natuur en Techniek, of lees ik wel een boek uit de bieb. En als ik dan iets niet snap vraag ik het aan de leraar, want die willen maar al te graag iets uitleggen wat hij niet op school kan behandendelen. Dus saai, neuh, en als de les saai wordt kan je het altijd nog gezellig maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |