![]() |
Vicks Blue
Ik heb ergens gelezen dat gebeft worden terwijl je partner een Vicks Blue of pepermuntje in zijn mond heeft, zorgt voor een extra kick. Is dit zo? Heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Fishermans Friend misschien?
|
dat zei mijn vriend laatst ook tegen mij, dat t daar gevoeliger wordt voor de gene, moet ook bij pijpen helpen, binnenkort gaan we t uitproberen, dus als deze topic er nog staat hoor je t wel
|
Geil :D
Volgens mij moet het ook best een beetje pijnlijk zijn lekker pijnlijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is wel zo zegt mijn vriendin, 't is heter
|
Heb het alleen met King en Tic-Tac geprobeerd, zowel pijpen als beffen. Ik moet zeggen dat we het allebei niet echt anders vonden voelen. Kan aan ons liggen, of aan iets anders ofzo..
|
Zolang het maar geen Fisherman's Friend is :eek: aawww
|
Citaat:
|
Eeeehm, laten we zeggen dat ik zoiets wel eens heb uitgeprobeerd, maar dan met een andere substantie.... :o coke...... :o Was wel lekker...het verdooft, en het tintelt heel erg (y) Overigens de coke niet in mijn mond gedaan natuurlijk maar gewoon op de desbetreffende bodyparts gewreven ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geniaal!!! :D *rent naar vriendin* |
Hmm ik weet het ni met die Vicks Blue... ik denk dat het wel wat meer tintelt ofzow, maar het kan ook zijn dat het gaat branden?!?! Ik heb ook wel eens gehoord dat tandpasta wonderen doet, maar dat lijkt me niet echt een succes :)
Kusje, Kronkel. |
jezus, een vagina is een slijmvlies hoor!!! heb je wel eens tandpasta in je oog gekregen??? dat is namelijk ook een slijmvlies. doet best pijn!!! ik zou het niet doen als ik jullie was. en als je het zo graag bij je vriendin wil doen, probeer het dan eerst even bij jezelf uit (in je oog ofzo)
p.s. kom nou niet met dat gelul aan dat een vagina hetzelfde voelt als een mond, want als jij zeep in je mond krijgt (bijvoorbeeld) doet dit geen pijn, krijg je zeep in je vagina, geloof mij, it hurts like hell!!!! |
Citaat:
vagina is wel gevoeliger dan mond, ja |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |