![]() |
mijn vriendin is bi waar peste ze haar dan???
tis tog zo dat kan tog.....? je kan tog ook homo zijn waarom dan geen bi
|
Je kan homoseksueel zijn, biseksueel en heteroseksueel... Maareh, ik snap je vraag niet helemaal :D
|
mijn vriendin is bi en ze word ermee gepest...dat is tog nie leuwk... tis trouwens nie MIJN vriendin
|
Dat is niet leuk nee, maar helaas zijn veel mensen niet real.
*kon het even niet laten* Maar wat is je vraag dan? Hoe ze daarmee om moet gaan? |
Mensen discrimineren en pesten om zelf niet het slachtoffer van distantiatie te worden..
|
ja moet ze het gewoon voluit zegge of moet ze het maar voor der houduh???
|
Tja, ik denk niet dat het helpt wanneer ze gaat schreeuwen dat ze biseksueel is, gewoon zo laten en niets over zeggen.. na een tijdje houden ze vast wel op.. ('t Is overigens wel kinderachtig en bekrompen dat pesten!)
|
ja maar de meeste zijn nog ligt pubers dus die vinden het *raar*
|
Citaat:
Als ik haar was zou ik het voor haar houden, iig niet van de daken schreeuwen. |
die prépubers pesten meestal om stoer te doen als ze pesten zijn ze stoer
ze zijn zelf bang dat ze gepest worden want als ze gewoon met je vriendin zouden praten ipv pesten zouden ze zelf gepest worden nix van aantrekken en als het te erg wordt naar de mentor gaan en blijven gaan todat ze gestopt zijn (dat heeft bij mij ook geholpen) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar om ff ontopic te zijn: ik vind het belachelijk dat ze daarmee gepest wordt, maar helaas gebeurt dat veel te vaak. Ze is in de ogen van andere mensen 'raar'. Ze kan het misschien beter aan vrienden vertellen en verder niet, maar ze moet er niet over gaan liegen. Als iemand haar vraagt of ze bi is, gewoon zeggen: "Ja, dat klopt. Hoezo?" Als je er zo normaal mogelijk mee omgaat, wordt je het minst gepest. |
Iedereen wordt ineens bi... het lijkt in ofzo.. ja en dan gaan ze het aanstellerij vinden. Ik vind het ook eerlijk raar dat al die meisjes dat ineens gaan rond kwaken.. dan heb ik meestal ook zo iets van... tja... :rolleyes: aandacht tekort?
|
Citaat:
Ik weet niet hoeveel meisjes dat doen.. maar ik ken ook mensen die vette problemen hebben gehad met het uitkomen voor hun biheid en het er onwys moelyk mee hebben.. en dan kom jy aanzetten met een opmerking dat het aanstellery is.. |
dat is zeker geen aanstellerij, ik heb al altijd getwijfeld of ik nu lesbisch was of niet. maar blijkbaar niet. want ik heb al genoeg vriendjes gehad waar ik echt wel verliefd op was. toch, ik ben ook al eens verliefd geweest op n paar meisjes, ik heb het hen nooit gezegd. nu ken ik n meisje die daar heel normaal over doet, ze weet dat ik ook geen problemen daarmee heb, nog niet lang geleden hebben we es gevrijd voor de fun. nu kan ik ook zeggen dat ik bi ben, stel ik me nu aan???
(zit eerder met twijfels :confused: ) |
Citaat:
Ik klikte nog echt op de link ook :o |
Citaat:
*voelt zich dom* :o Maar is gelukkig niet de enige! :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |