![]() |
Win XP - Bron Weergeven
Hoe kan ik de bron van een site laten weergeven in win xp?
beeld bron oid werkt niet. |
Rechtsklikken -> Bron weergeven?
|
:confused:
Vaag. Als je View / Source kiest, moet gewoon notepad geopend worden. Probeer anders gewoon de website in z'n geheel op te slaan en 'm dan te openen in Frontpage ofzo. |
Citaat:
en als ik view-source: ervoor zet doet hij het ook niet. (kladblok is wel geïnstalleerd) als ik offline html bestandjes open dan kan ik wel gewoon de bron bekijken. |
Wat bedoel je met werkt niet? Notepad start niet op? De optie ontbreekt in het geheel?
|
kladblok start niet op
|
Start de Task Manager eens, en kijk bij Processes of Notepad wel actief is maar misschien om één of andere reden niet getoond wordt. Dat wil ook nog wel 'ns gebeuren, vooral als je veel aan je Windows hebt lopen kloten.
Anders zit er niks anders op dan naar Settings te gaan, Control Panel, Add/Remove Programs, Windows Components, en Notepad even te uninstallen en weer overnieuw te installeren. |
Hij staat niet in de Task Manager (notepad.exe), hoe kan ik notepad weer installeren als ik het heb gedeïnstalleerd?
|
Installeer Opera 7, daar kun je zelf makkelijk je eigen editor instellen :)
(ja, het kan ook met IE, maar dan moet je in het register klootten) |
Maak je Temporary Internet Files eens leeg :)
|
Phoenix :cool:
http://komodo.mozilla.org/pub/phoeni...-0.5-win32.zip Heeft ook eigen source viewer, met HTML en PHP markup. (y) Ik gebruik alleen nog maar Phoenix. :) |
Bij mij kan ik in IE ook af en toe de source niet bekijken. Lang leve opera ;)
|
Ik had hetzelfde probleem met IE (n) .. oplossing was er niet. Toch nog positief nieuws te melden: het ging vanzelf over!
D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je notepad wel als source edittor geselecteerd?? in de programs tab??
|
Citaat:
|
Tools > Internet Options > Programs > HTML Editor.
|
Citaat:
|
Citaat:
enuhm Hoe heet de map Temporary Internet Files in winXP (ik heb net deze nieuwe computer en ik zie deze map nergens staan, zoeken levert ook niks op) |
Citaat:
Extra > Internet Opties Daar is een optie om je Tijdelijke Internet Bestanden leeg te maken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |