![]() |
Vunzige opmerkeingen van een leraar.
Mijn zusje van 13 heeft een leraar die nogal vunzige en seksueel getinte opmerkingen maakt. Hij noemt haar wel 10 keer per dag snoesje en poesje enzo, en doet zijn best om alles wat hij aan die kinderen uitlegt op een zo vunzig mogelijke manier te doen. Is dit een reden om naar de schoolleiding te stappen?
|
Ja! ik vind van wel. Het is bij mij ook wel eens gebeurd hoor, maar dan kun je zon harde opmerking maken dat hij niks meer durft te zeggen. Je moet zeker naar de schoolleiding hiermee, zon vatsig oud mannetje wat op jonge meisjes valt, nu zijn het nog opmerkingen maar straks misschien niet meer. Hierdoor voelt je zusje zich toch ook niet prettig?
|
ja, dat zou ik zeker doen http://forum.scholieren.com/eek.gif
of eerst eens naar de mentor, of als dat haar mentor is, naar een andere leraar. dit gedrag hoort een leraar gewoon niet te vertonen. ik ben 't helemaal met miro eens http://forum.scholieren.com/smile.gif |
zeker weten! dat hoef je niet te pikken van een leraar..
|
Ja. Nooit accepteren. Niet naar de mentor, want die kan nog van alles proberen te verdoezelen. Direct een brief van jou en je ouders naar de schoolleiding. Succes!
|
Altijd doen!
Als ie opgewonden van er wordt is het acceptabel dat ie met een paal in zn broek lesgeeft, maar avances maken is pertinent onacceptabel. Pedofilie is een geaardheid, maar dit is een 'vies oud mannetje' Succez |
Echt wel die rotte aap moet met zijn gedachten maar een ander lastig vallen het is echt een sikko.
|
Ik zou eerst naar mijn mentor of naar een andere leraar gaan, an als die er nix aan doet naar de schoolleiding ofzo. desnoods naar de politie, die gaan er (denk ik) in elk geval wel serieus op in.
je kunt het er zelf ook wel eens met die leraar over hebben, misschien heeft hij het zelf niet eens door. (ligt er een beetje aan wat voor een opmerkingen hij maakt natuurlijk, dat weet ik niet precies) |
en dan zegt die leraar natuurlijk: tuurlijk dat doe ik. Wie denk je nou die ze eerder geloven een dertienjarige of een gerespecteerde leraar.
|
Citaat:
haar mentor of andere leraar is geen getuige.. hij was er niet bij. je gaat niet zomaar zoiets melden bij je schoolleiding. |
Ja zeker wel naar de schoolleiding stappen! Bleh...
|
Citaat:
Met opmerkingen tegen de meiden als "met jou wil ik best een wet T-shirt contest doen" en "kom maar 's voor 't bord, en als je 't te warm krijgt doe je je truitje maar uit" 2 week later was ie geschorst, had ie een paar meiden die in 't raam hingen naar buiten kijken voor raamhoeren uitgemaakt en toen was de maat vol. |
Meteen doen,leraren mogen die opmerkingen never nooit niet maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit naar een mentor alles met bewijs ze zullen alles doen om die leraar ende naam van de schol te verdedigen en dit hele conflict weg te mmoffelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vuile pedofiel!
enneh.. je mag volgens mij tijdens het werk niet aan dat soort dingen denken! |
joehoe wat een rare ventjes vieze vunzige mannen die geen geld voor de hoeren hebben
|
ach je hebt tegenwoordig heel wat vieze ventjes zou het wel aangeven bij de schoolleiding
|
Citaat:
WEGMOFFELEN GEBEURT ALLEEN MAAR SLECHTE SCHOLEN EN DAAR WIL JE TOCH NIET OP SCHOOL ZITTEN Bovendien vind ik dat je wel iets moet doen. Ze mag toch zeker wel zeggen wat er tijdens de lessen gebeurt en dat zijn opmerkingen niet door de beugel kunnnen. |
tuurlijk aan de schoolleiding melden, of aan een vertrouwenspersoon als je die bij jou op school hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |