![]() |
Aan de waterkant
Beetje wat gekrabbeld, experimenteel eens wat anders, korte regels, maar wel redelijk netjes afgebroken dacht ik zo. Ik hoop dat het naar uw wens is. Het was niet naar mijn wens. Maar ja. Bij de laatste alinea ben ik voor de schwung even teruggestoten in mijn normale dichtpatronen. Och vergeeft mijn Muzen toch!
Aan de waterkant waar niemand ziet en niemand hoort waar niemand leest en niemand stoort waar adem niet mijzelf uitblaast en levens levens vullen vullen woorden lege zinnen en de liefde een leeg hart waar de voeten van de maan de handen van de zon aanraken waar ik met de winden speel en het water vlammen spuwt waar het vuur dan op haar beurt golven geeft en jij mij steeds jouw kant uitduwt vertel mij toch nu waar dat is vertel mij waar je hart vertoeft Daar wil ik je houden – van jou – beminnen en dan zoenen aan de waterkant |
Ik vind de eerste en tweede strofe echt gweldig :) maar daarna zwakt het ietsjes af vinnik .. en het eind is zo, ehhh cliche! :P .. maar toch, erg mooi!
|
leukleuk!!
en moooi |
mag ik vragen waar je niet tevreden over bent?
Ik vind hem namelijk compleet geweldig... waar de voeten van de maan de handen van de zon aanraken dit stukje in het bijzonder... |
Citaat:
Ik zie mijn gedichten liever wat minder traditioneel...meer...vager...:D |
Maar bedankt hoor! :)
|
Mooie woordspelingen
goed ritme, leuke vorm Orgineel |
Ah wat mooi :)
De laatste twee strofen vind ik niet zo geweldig maar de rest is prachtig gewoon (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |