![]() |
IEDEREENS hulp gevraagt bij een enquete
ik moet voor school een sectorwerkstuk maken, gewoon een werkstuk dus... maar ja. je mocht zelf kiezen voor een uitvoering en ik heb gekozen voor het onderwerp blessures met de uitvoering een enquete met een schriftelijk verslag om de vragen "uit te leggen"
de vragen, en ik vraag iedereen hier bij serieus te doen omdat deze antwoorden ook als bron worden gebruikt. Als je per se wilt dat jouw gegevens geheim blijven stuur dan jouw antwoorden op naar Koosie_36@hotmail.com. Vragen: Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 2. Wat is je geslacht ? 3. Wat je je lengte ? 4. En wat is je gewicht ? 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. 10. Begin je altijd met warming up's ? 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? 15. Doe je aan cooling-down's ? 16. Rek je altijd na een training 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? 21. Denk je dat je gezond eet ? 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? 23. Heb je veel stress ? 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? wil je de vragen als volgende invullen: (voorbeeld) 1. 19 jaar oud 2. man 10. ja 16. ik denk dat ik zelf voldoende drink Alvast iedereen bedankt, en als iemand nog een groot Nederlands forum kent wil je het dan onderin erbij zetten, zo kan ik meer uitslagen krijgen en dus een beter gemiddelde. :D opmerking: bij de vragen 11, 12 en 13 is de vraag hoelang het duurt todat je met de volgende training begint, dus als jij elke dag om 4 uur sport rust jij dus 24 uur uit. |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 17 jaar 2. Wat is je geslacht ? V 3. Wat je je lengte ? 1m76 4. En wat is je gewicht ? +- 70 kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? heb sigaretten gerookt 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? tja, 2 vriendinnen roken.. dus onbewust wel... 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? Korfbal 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? gebroken pols, en dan nog een serieuze knieblessure Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. steeds 2x per week naar school met fiets, 2x trainen per week + 1 match 10. Begin je altijd met warming up's ? bij de trainingen en matchen wel hé 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? woensdag en vrijdag train ik 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? woensdag en vrijdag 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? woensdag en vrijdag 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? neen 15. Doe je aan cooling-down's ? soms 16. Rek je altijd na een training meestal wel ja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? na sporten wel 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? heel soms Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ?ja 21. Denk je dat je gezond eet ? mmm.. kweet nie 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? af en toe nie, moet mezelf toch dwingen om op tijd in bed te kruipen 23. Heb je veel stress ? teveel naar mijn zin 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? groot vraagteken |
Succes met je werkstuk. (y)
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 15 2. Wat is je geslacht ? meisje 3. Wat je je lengte ? 1.58 ongeveer 4. En wat is je gewicht ? wisselend tussen 45,9-46,3 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? Heel soms een joint 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? Onbewust? :confused: Nee 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? Afentoe squashen.. en sprinten, als mn knieën meewerken. 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? Best vaak.. heb zwakke enkels, en mijn knieën doen vaak raar. Oh, en op de middelbare heb 'k ooit mn pols gekneusd, met dat salto-gedoe. Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. Ehm.. loop elke week met een vriend door de duinen (loom joggen :o) 10. Begin je altijd met warming up's ? Nee, niet nodig. 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ehm.. nee. 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ehm.. nee. 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ehm.. nee. 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? ehm.. nee. 15. Doe je aan cooling-down's ? ehm.. nee. 16. Rek je altijd na een training ehm.. nee. 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? [i]hm.. denk het wel 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? niet gedaan 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee, eerlijk gezegd niet.. :o 21. Denk je dat je gezond eet ? gezond wel, alleen te weinig. 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? Nee. 23. Heb je veel stress ? Ja 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? Nee, zo te zien niet echt.. :o |
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 18 2. Wat is je geslacht ? Man 3. Wat je je lengte ? 1.81 4. En wat is je gewicht ? 80 kilo 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? Nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? Nee 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? Ik fiets, thuis op de hometrainer. 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? Nooit 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. Gemiddeld 3-4 keer in de week 10. Begin je altijd met warming up's ? Nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? Nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? Ja - Uitrusten? Niet??? 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? Soms 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ? Nee 16. Rek je altijd na een training Nee 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? Ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? Die heb ik jaren geleden gedaan. Niet meer representatief! 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? Ehm nee. Maar zou dat zo bezwaarlijk zijn? Een steek in de linkerzij komt iig door darmgas. Is dat zo erg? 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? Ja 21. Denk je dat je gezond eet ? Zeer 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? Ja 23. Heb je veel stress ? Nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leidt ? Ja |
Persoonlijke vragen:
1. 16 jaar 2. Vrouwelijk, voor zo ver ik het weet 3. 1,65 4. 62 5. Sigaretten, soms wiet 6. Mh, een aantal van mijn vrienden roken/blowen, dus ja. 7. Ik beoefen geen sport of andere vormen van fysieke beweging met de bedoeling je conditie te verbeteren. 8. Eenmaal. Conditievragen: 9. Ik train.. Nooit? Als gym op school meetelt, eens per week. 10. Jup. 11. Niet van toepassing. 12. Zie 10. 13. Zie 10. 14. Mh, toen ik nog fitnesste wel, ja. 15. Jup. Op school dus, he. 16. Nee. 17. Nee. 18. -V02-max: X -?strand-test: X -Cooper-test: 2,5 km, ofzo? -Shuttle run-test: 8,5 trappen. -UKK 2km wandel-test: X -Conconi-test: X 19. Nee, alleen als ik er net voor gegeten heb, maar dat doe ik niet, dus. Conclusievragen: 20. Nee. 21. Nee. 22. Nee. (:|) 23. Soms. 24. Nee. |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 17 jaar 2. Wat is je geslacht ? vrouw 3. Wat je je lengte ? 1.83 m 4. En wat is je gewicht ? 72 kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nope 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? nee 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? paardrijden, aquarobics (en de gymlessen op school ;)) 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? Wel eens een enkel verstuikt ofzow, dus ik denk wel 3x ofzo. Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. Elke dag heen en weer naar school fietsen (ong 10 km), zaterdag heen en weer naar de manege (ong 8 km) zaterdag 1 uur paardrijden, donderdagavond 45 minuten aquarobics maandagochtend een lesuur gym :p 10. Begin je altijd met warming up's ? wél met schoolgym en aquarobics niet met fietsen en paardrijden 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nvt 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nvt 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nvt 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nvt 15. Doe je aan cooling-down's ? wél met aquarobics niet met de rest 16. Rek je altijd na een training wel met aquarobis niet met de rest 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? na meestal wel tijdens, heb ik geen tijd voor. 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen): 2000 meter -Shuttle run-test (score bij de "piepjes"): trap 6 -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? Ja, voornamelijk met hardlopen -> coopertest etc. Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? uhm, wel als ik op de fiets naar school ga (op het moment ga ik met de bus) 21. Denk je dat je gezond eet ? neej :o (ik eet heel weinig fruit = vitamines) 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? jep, meestal zeker 8 uur per nacht 23. Heb je veel stress ? ja soms wel, op school etc (en ik ben een stresskip ;)) 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? uhm, niet met eten, wel met bewegen als ik naar school fiets :) |
Persoonlijke vragen:
1. 17 2. vrouw 3. 1.75 meter 4. 62 kg. 5. nee 6. nee 7. Fietsen (22 km nr school doordeweek) (&wielrennen) 8. nooit 9. minimaal 5 keer per week 10. nee 11. nee 12. gemiddeld, 5 tot 11 14. nee 15. nee 16. nee 17. ja 18. -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") Deze tests heb ik gedaan. Weet niet precies meer wat m'n score was, maar zat ruim boven het gemiddelde van meisjes, iets boven gemiddelde van jongens 19. ja 20. Ja 21. Ja 22. Ja 23. Soms 24. Ja |
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 17 2. Wat is je geslacht ? V 3. Wat je je lengte ? 1.70 m 4. En wat is je gewicht ? 50 kilo 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? neen 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? (als het onbewust is, kan je eerlijk antwoord geven lijkt me :P) maar soms 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? wielrennen 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? 2 keertjes Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. Elke dag minimaal 1 uur 'opwarmen' 10. Begin je altijd met warming up's ? Ja. 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 's Morgens doe ik een paar oefeningen, daarna rust ik 12 uur uit. 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? doe ik niet. 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? doe ik niet 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee, doe eigenlijk alles tegelijk. 15. Doe je aan cooling-down's ? beetje. 16. Rek je altijd na een training ja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? nee Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? jawel 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? ja 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? jawel |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 18 2. Wat is je geslacht ? v 3. Wat je je lengte ? 1.68 4. En wat is je gewicht ? 60 kilo ???? 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? onbewust wel ja,mijn vader rookt, maar niet veel in mijn buurt 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? nu niet(ziekte wet) maar anders doe ik watersport 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ?met sporten? niet, soms een kramp in mijn voet Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. normaal gesproken 1 tot 5 keer per week, en naar de trein toe rennen als ik wat laat ben 10. Begin je altijd met warming up's ? nee, ja ik zwem naar een plekje toe,maar of dat warming up is? 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? niet echt 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? mjah een minuut of 3 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ja , 5-10 minuten 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? eeuh nee, wordt allemaal getraind 15. Doe je aan cooling-down's ? ja 16. Rek je altijd na een training ja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? rond de 2,5 liter per dag? ik geloof van wel 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) --Cooper-test (12 minuutjes rennen) geen idee meer -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 5,5 maar dat was voordat ik sporte en toen ik verkouden was 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? nee heel soms als ik heel hard heb gerent en de trap op ben gesjeest Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? drukte normaal gesproken wel, maar dat wil ik zelf, stress niet 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? normaal gesproken wel, alleen mijn weerstand is geloof ik laag |
1. Wat is je leeftijd ?
15 2. Wat is je geslacht ? V 3. Wat je je lengte ? 1.63 meter 4. En wat is je gewicht ? 52 kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? nee 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? ja, acrogym,hockey en hardlopen 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? 1x, elleboog Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. elke dag naar school fietsen, 4x hockey (3 trainingen+wedstr.) 2x turnen en hardlopen als ik minder train (in de winter) 10. Begin je altijd met warming up's ? ja 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? het hardlopen is vooral voor conditie, meestal niet zo zwaar 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? de hockey en acro trainingen zijn allebei even zwaar/licht.. 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? - 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? erna?? 15. Doe je aan cooling-down's ? jah vaak wel, niet erg uitgebreid 16. Rek je altijd na een training ja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 9,5 trap 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja heel soms, maar dan heb ik vantevoren teveel gegeten Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? ja |
Persoonlijke vragen:
1. 15 2. v 3. Wa 1.68 4. Laat ik het ff houden op, boven de 70 (y) 5. Neej 6. Ja, door mijn ouders 7. Neen :) 8. Ik heb een chronische blessure aan mijn knie Conditievragen: 9. in de zomer fiets ik zo goed als 5 keer in de week driekwartier. Verder 5 keer in de week 15 minuten fietsen :) :D 10. Neen 11. Lang genoeg, 24 uur 12. Neen 13. Neen 14. Soms 15. Neen 16. Juah 17. Zeker weten. 18. -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 5 :p (was in de tweede, daarna nooit meer gekund door blessure aan knie. daarom coopertest nooit 12 minuten gedaan 19. Ja Conclusievragen: 20. Neen 21. Ja 22. Ja 23. Neen 24. neen |
Persoonlijke vragen:
1. 17 2. Vrouwtje 3. 65 m. 4. 51,5 kilogram 5. Nee 6. Ja 7. Op het moment niet, maar normaal wielrennen en fitness 8. Al meer dan een jaar last van dezelfde blessure Conditievragen: 9. Op het moment fiets ik alleen elke dag naar school (elke dag 12 km). Maar toen ik nog geen last van mn knie had fitnesste ik 3 keer per week en in de zomer 1 of 2 keer in de week wielrennen 10. Nee 11. Op het moment niet, 1 of 2 dagen 12. Op het moment niet, 1 of 2 dagen 13. Nooit gedaan. 14. Nee, meestal trainde ik 8-10 weken dezelfde spiergroepen 15. Ik loop meestal ff uit. 16. Nee 17. Niet bewust, maar ik neem altijd drinken mee. 18. 19. Had ik niet, maar zodra ik nu wat uitvoer wel :( Conclusievragen: 20. Nee 21. Nee 22.Nee 23. Nee 24. Nee |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 15 2. Wat is je geslacht ? meisje 3. Wat je je lengte ? 1.75 4. En wat is je gewicht ? 68 kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? ik rook sigaretten 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? nope 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? nee 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? ik heb een aantal keer mijn enkel gekneusd (5x ofzo) en ik heb veel gewrichtsproblemen gehad. Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. ik fiets elke dag naar school en terug en af en toe naar de stad of naar de bieb ofzo en ik heb 2x per week 3kwartier sporten en 1x per week een half uur zwemmen (meestal ga ik dan baantejs trekken) 10. Begin je altijd met warming up's ? bij het fietsen en zwemmen niet, bij het sporten wel. 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? 15. Doe je aan cooling-down's ? soms 16. Rek je altijd na een training nee 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ik drink zoiezo weinig maar ik drink zoveel als ik dorst heb. ik denk dat het misschien iets onder normaal zit ofzo. 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja, vooral bij rennen. Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee 21. Denk je dat je gezond eet ? nee 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? nee 23. Heb je veel stress ? ja 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? nee |
Persoonlijke vragen:
1. 21 2. Man 3. 1.75 4. 76kg 5. Nope 6. Ehm.. doorgaans niet, nee.. 7. Bodybuilding 8. Nooit Conditievragen: 9. 3 tot 6 keer per week, afhankelijk van mijn rooster. 10. Yup 11. Soms. Na krachttraining rust ik altijd (minimaal) een dag, cardio doe ik wel eens elke dag. 12. Zie 11. 13. Zie 11. 14. Ehm.. ik doe 3 keer per week krachttraining en train telkens andere spiergroepen, ja.. 15. Nee. 16. Soms, neit altijd dus. 17. Ja, altijd 0,5 tot 1 liter tijdens en daarna ook nog een heleboel. 18. -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") Lang geleden.. 12 volgens mij 19. Nee Conclusievragen: 20. Dat weet ik wel zeker :) 21. Dat WEET ik ;) 22. Hmm.. dat verschilt nogal eens, ik denk het niet eigenlijk. 23. Doorgaans niet. 24. Ja |
1. 17 jaar
2. Vrouw 3. 1.68 m. 4. 58 kg. 5. Ik rook niet 6. Ik rook niet mee. 7. Ik dans wel geregeld, maar niet als echte sport. en heb gym, maar dat zal ook wel niet tellen... 8. 5x knieblessure gehad en tig x enkelblessure 9. Ik fiets 10x per week van en naar school (= 10/15 minuten per keer.), fiets 8 keer per week heen en terug naar hobby en werk (= 15 minuten) en heb 2 uur gym per week op school. Verder dans ik ook ongeveer 1/1,5 uur per week. 10. Voor dans wel een warming-up, de rest niet. 11. Telt dat dans en fietsen enzo, dan doe ik aan lichte training en rust ik daarna minimaal 1 uur, maximaal18 uur uit. Anders nvt. 12. nee, nvt 13. nee, nvt 14. Ik train wel een lichaamsdeel, maar niet met een sport, gewoon thuis. Das altijd dezelfde; m'n knie. 15. Nee, nvt 16. Ik rek me uit na dans 17. Ik denk niet dat ik voldoende drink tijdens wat ik doe. 18. 19. Ja, heb wel eens steken in m'n zij. 20. Ik denk dat ik voldoende beweeg 21. Ik denk (weet) dat ik gezond eet 22. Ik denk dat ik niet voldoende slaap heb 23. Ik heb soms best veel stress. Soms valt 't ook wel mee 24. Ik denk dat ik een gezond leven leid. |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 18 2. Wat is je geslacht ? vrouw 3. Wat je je lengte ? 1.67 4. En wat is je gewicht ? +/- 60 kilo 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? neej 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? neej 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? neej 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nooit Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. Ik fiets soms naar school, als het mooi weer is 10. Begin je altijd met warming up's ? als ik sport wel 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? paar dagen 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? paar dagen 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? ik train niet zo vaak 15. Doe je aan cooling-down's ? ja 16. Rek je altijd na een training soms 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? soms Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee 21. Denk je dat je gezond eet ? niet gezond genoeg 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? kan gezonder, maar ik heb nergens last van dus ik vind het wel goed zo [/B][/QUOTE] |
1. 15
2. V 3. 1.70 ongeveer 4. 59 kilo :o 5. ehm weinig 6. ja, beetje 7. volleybal, paardrijden voor als dat daaronder valt 8. omg geen idee, in m'n hele leven?? geen idee echt niet 9. 2x per dag 20 minuten fietsen. 2x in de week 90 minuten trainen (volleybal) 2x 50 minuten verschillende sporten, 1x 100 paardrijden. verder per dag nog eens 30 minuten fietsen 10. volleybal wel, rest niet 11. ja, geen idee, en ik wil ook niet gokken 12. ja, 24 uur ofzow 13. ehm lang, eerst naar huis fietsen (25 minuten) en daarna 3x 24 uur 14. nee 15. nee 16. ja, maar alleen bij zware training 17. voor: ja, tijdens: nee, na: ja 18. Cooper-test 2100 meter Shuttle run-test trap 7 :o 19. heel soms 20. ongeveer... kan wel meer nog 21. nee, niet genoeg vitaminen en gevarieerd voedsel 22. kan beter 23. ja 24. mwah wel redelijk |
Citaat:
|
oew.. 't valt me op dat hier veel vrouwen zitten... :);)
en blijf replyen ! |
Persoonlijke vragen:
1. 17 2. v 3. 1.78 4. 77kg 5. nee 6. dat doet iedereen wel eens. Kan je niet altijd over beslissen. 7. paardrijden. 8. Alleen met paardrijden? dan 3 keer (erafgevallen en er last van) , maar als gewone gymdingen ook meetelen, weet ik het niet meer. Ik heb erg snel een blessure. Conditievragen: 9. iedere dag naar school fietsen, (10 keer het stuk dus), 1 uur per week schoolgym en 1 uur paardrijden. 10. Nee 11. ? 12. ? 13. ? 14. nee 15. nee 16. nee 17. ja, meestal wel. 18. -Cooper-test (12 minuutjes rennen) De laatste keer was 800 m. Ik heb gewoon gelopen. -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") meestal 3, recordt is 5. 19. ja Conclusievragen: 20. ja 21. ja, meestal wel 22. hangt ervan af. 23. ja, vooral met schoolwerk, tenatmenweken ed. 24. redelijk |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 19 2. Wat is je geslacht ? vrouwelijk 3. Wat je je lengte ? 1.90m 4. En wat is je gewicht ? 71kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nee (1pakje op 5 maanden, telt dat???) 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? meeroken? 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? zwemmen, wandelen 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? heel vaak zeker toen ik nog aan judo deed. Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. 3keer per week ongeveer 10. Begin je altijd met warming up's ? nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? hangt ervan af, ik wandel ofwel zaterdag of zondag en ga maandag zwemmen. 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ik zwem 1à2 keer per week, maar niet 2 dagen na elkaar ofzo 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? niet veel 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ? bij zwemmen zeker (baantje 2-takt) 16. Rek je altijd na een training na wandelen wel na zwemmen niet 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 5 jaar geleden 6 minuten, ik loop niet graag. -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? nee niet echt Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? kan nog wel meer 21. Denk je dat je gezond eet ? ja zeker 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? jah best wel 23. Heb je veel stress ? hangt van de tijd van het jaar af, maar ik zit al wel een hele tijd in een stressy periode 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? ja |
Persoonlijke vragen:
1. 17 2. vrouw 3. 1m75 4. 56 kg 5. nee 6. nee, dat vermijd ik 7. jiu jitsu (evt fitness) 8. 1x, zwakke enkels, en komt zo af en toe eens terug Conditievragen: 9. 2x a 3x per week 10. ja 11. gym? niet uitrusten dat ik niets doe 12. / 13. / 14. nee 15. soms 16. alleen voor 17. net aan 18. / 19. ja Conclusievragen: 20. iets te weinig 21. ja 22. iets te weinig 23. redelijk 24. redelijk gezond |
meeroken, als 2 personen in een kamer zijn, waarvan 1 rookt, doet de ander onbewust aan meeroken. Doordat hij ook de rook van de ander inademd
meeroken slaat op, dat jij de rook van anderen inademd, terwijl je zelf niet rookt, maar dus wel de "gevaarlijke stoffen" binnenkrijgt. |
1. 18
2. m 3. ~1.84 4. ~72 kg 5. nope 6. niet vaak 7. nee 8. nooit 9. daagelijks naar school fietsen 10. nee 11. nee 12. nee 13. nee 14. nee 15. dat zijn de lessen ;) 16. soms 17. nee 18. -V02-max nvt -Åstrand-test nvt -Cooper-test euh.. matig? -Shuttle run-test laag. -UKK 2km wandel-test nvt -Conconi-test nvt 19. ja Conclusievragen: 20. ja 21. ja 22. ja* 23. nee 24. ja * Uberman schema :p |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. 15 jaar 2. Vrouw 3. 1m67 4. 63 kg 5. rook heel af en toe, soms een hele week niet soms een of 2 per dag heel afwisselend. 6. tja, mn moeder rookt duzz ik rook af en toe wel eens mee... 7. wedstrijdzwemmen 8. nog nooit, jah af en toe een steek in een spier maar nog nooit iets gebroken gehad.... Conditievragen: 9. 5x op de fiets naar school (zo'n 10 minuten fietsen; hen en terug dan he) 4 a 5 keer trainen in de week voor t zwemmen ( 4x 3 kwartier en 1 x een uur).Heb 1 keer im mn leven hardgelopen maar dat doe ik nooit weer!:p 10. bij de trainingen wel hé 11. mmhh dat fietsen zou je kunnen zien als een lichte training? 12. mhh denk t niet 13. maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.Het uitrusten is meestal een kwartiertje/halfuurtje 14. nee 15. Doe je aan cooling-down's ? jah elke training 16. nee 17. jah voor en na sporten 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -? -? -dat was volgens mij 9 rondjes en 50 meter maar weeknie cker -eeuuh ?? - - 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? heel soms Conclusievragen: 20. ja cker weten 21. jah ook wel 22. af en toe nie, moet mezelf toch dwingen om op tijd in bed te kruipen 23. neej helemaal niet 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? groot vraagteken Jah dat denk ik wel jaa....... (y) :p |
1. 19
2.v 3. 1.70 ofzo 4. 54 kilo 5. Nee. 6.Heel vaak helaas :( 7. Nee, alleen fietsen enzo maar dat telt denk ik nie mee. 8. 1x gekneusde vinger :D 9. Ik fiets in totaal ongeveer 2 uur per week ofzo, verspreidt over de week. Doe verder geen sport, dus de volgende vragen beantwoord ik niet. :o 20. Nee. 21. Nee. 22. Ja. 23.Nee. 24. Nee. |
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 16 jaar oud 2. Wat is je geslacht ? vrouwelijk 3. Wat je je lengte ? 1m67 4. En wat is je gewicht ? 52kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nope 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? als m'n vrienden roken, ga ik daarvoor niet weg... maar veel last heb ik er niet van want de meeste roken niet... in een café of zo vind ik het wel vervelend, omdat het er zoveel is.. 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? nope 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? 5 keer (door turnlessen e.d op school => basket, lopen, zwemmen, ...) Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. euhm, alleen elke dag (ma, di, woe, do, vrij) 8 km fietsen naar school (dit is dus het totaal van de heel dag) 10. Begin je altijd met warming up's ? nope 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nope 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nope 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nope 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? / 15. Doe je aan cooling-down's ? ja 16. Rek je altijd na een training ja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? nee 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) / -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) / -Cooper-test (12 minuutjes rennen) euhm, 5 rondjes, da's dus ongeveer 2000m -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") euhm, 5 minutjes -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) / -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") / 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja, redelijk veel zelf Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee, ik denk het niet 21. Denk je dat je gezond eet ? ja, toch meer dan gezond genoeg 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? nee, want ik slaap amper 4-8 uurtje per nacht 23. Heb je veel stress ? ja, door verschillende factoren 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? ja, voor mezelf leef ik gezond genoeg |
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 17 2. Wat is je geslacht ? m 3. Wat je je lengte ? 1.80 4. En wat is je gewicht ? 67kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? lijkt me wel 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? Jiu-jitsu 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nooit iets langer dan een week Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. fietsen: 5x naar school, 1x werk , 2x naar vriendengroep (allemaal op en neer) en 1x per weerk jiu-jitsu 10. Begin je altijd met warming up's ? alleen bij jiu-jitsu 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ? nee 16. Rek je altijd na een training nee 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? nooit 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? ja |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 16 2. Wat is je geslacht ? V 3. Wat je je lengte ? 1.78m 4. En wat is je gewicht ? ongeveer 70 kg 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? ja soms,ben pas gestopt 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? ja ook al 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? niet meer 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nooit geloof ik Conditievragen: 9. naar school elke dag en trug. 10. nee 11. nee 12. nee 13. nee 14. nee 15. nee 16. nee 17. nee 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? -V02-max -Åstrand-test -Cooper-test - score weet ik niet, maar iig niet zo super goed :o -Shuttle run-test - pas nog trap 6 gehaald *trots* :) -UKK 2km wandel-test -Conconi-test 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee 21. Denk je dat je gezond eet ? kan iig gezonder 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? nee 23. Heb je veel stress ? ja 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? nee niet bepaald... |
wat een vragen...
maar maakt niet uit, hier komen ze: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Persoonlijke vragen:
1. 16 2. v 3. 1.61 4. 52 5. nee 6. ja 7. ja, snowboarden en fiets elke dag 20 km (skool heen en skool terug) 8. te vaak!!(gebroken/gekneusde pols, gebroken vinger, nekblessure,hersenschuddingen,knieblessures enz) Conditievragen: 9. snowboarden: zo vaak ik kan, en elke dag 20 km naar skool fietsen(=5 dagen in de week) 10. nee 11. 's ochtents naar skool 's middags weer naar huis en dit elke dag door de weeks. 12. zie 11 13. zie11 14. nee 15. soms 16. nee 17. nee, drink te weinig 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) 2km ofzo -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ?ja, als ik daarvoor gegeten heb Conclusievragen: 20. ja 21. nie, altijd 22. nee, meestal niet 23. nee, meestal nie 24. soms |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 17 2. Wat is je geslacht ? Man 3. Wat je je lengte ? 1.95 4. En wat is je gewicht ? 85 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? ja 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? ja 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? voetbal 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? geen Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. 2x 10. Begin je altijd met warming up's ? nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? 3.5 dagen 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ? nee 16. Rek je altijd na een training 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) 2500 m of zoiets -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") level 9? -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? nee 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? ja |
Citaat:
|
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. 16 2. V 3. 1,73 4. 54,5 5. Nee 6. Ja 7. Ja, ik fitness 8. Nooit Conditievragen: 9. Ik fiets elke dag naar school, een uur heen en een uur terug. Ik fitness 1 keer per week. Ik heb 2 uur gym op school. 10. Nee 11. Nee 12. Nee 13. Nee 14. Nee 15. Nee 16. Nee 17. Ja, ik drink genoeg 18. -V02-max : - -Åstrand-test : 175 -Cooper-test - -Shuttle run-test : Trap 7,5 -UKK 2km wandel-test :- -Conconitest: - 19. Ik heb zelden steken in mijn zij Conclusievragen: 20. Ik beweeg genoeg 21. Ik eet gezond, iets te weinig 22. Ik heb niet voldoende slaap 23. Ik heb redelijk veel stress 24. Qua beweging leidt ik een gezond leven, qua eten niet. |
1. Wat is je leeftijd ? 14
2. Wat is je geslacht ? Man 3. Wat je je lengte ? 1.63 4. En wat is je gewicht ? 50 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? jep 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? ook 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? nee 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nee Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. ik fiets half uur naar school 10. Begin je altijd met warming up's ? nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ? nee 16. Rek je altijd na een training nee 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? nee 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja 21. Denk je dat je gezond eet ? soms 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? nee 23. Heb je veel stress ? ja 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? nee |
ey
met deze uitslagen en de uitslagen op andere sites heb ik meer dan voldoende. bedankt ! |
Citaat:
|
Persoonlijke vragen:
1. 17 2. V 3. 1.70 4. 56-57 kg 5. nee 6. ja onbewust wel, mijn vriendje rookt :o 7. hockey en snowboarden zo af en toe 8.euh, gebroken arm, gebroken pols, gescheurde enkelbanden, kneuzingen... tussen de 5 en 10 keer toch wel bijna :( Conditievragen: 9. iedere dag wel fietsen toch, maar echt trainen 1 keer per week en 1 keer wedstrijd 10. ja 11. ja, dat verschilt 12. ja, geen idee, dat verschilt 13. nee 14. nee 15. heel soms 16. heel soms 17.ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) 2.2 km -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") trap 5 of 6 -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. soms Conclusievragen: 20. ja 21. niet altijd 22. nee 23. soms 24. niet helemaal |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 17 2. Wat is je geslacht ?v 3. Wat je je lengte ?1.74m 4. En wat is je gewicht ?55 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ?nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ?ja 7. Beoefen je een sport, zoja welke ?nee, heb wel aan sport gedaan namelijk Ballet 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ?1x Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere.1x per dag 10. Begin je altijd met warming up's ?nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ?nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ?nee 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ?nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ?nvt 15. Doe je aan cooling-down's ?nvt 16. Rek je altijd na een trainingnvt 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ?deed ik niet 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes"))van n 8,5 ben ik in 3 jaar naar 7 gezakt. -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ?)ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ?) ik weet wel zeker van niet 21. Denk je dat je gezond eet ?nee 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ?nee 23. Heb je veel stress ?nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ?mwa |
Citaat:
|
1. 16
2. vrouw 3. 1.76 4. 60 5. nee 6. weinig 7. niet meer. maar ik sport wel eens in huis :o en maak soms wel eens spontaan een fietstocht 8. paar keer. maar nooit iets ernstigs. ik heb laatst mijn enkel verzwikt bv. 9. 2/3 uur per week gemiddeld 10. meestal niet 11. nee 12. nee 13. nee 14. nee 15. nee 16. meestal niet 17. ja 18. -Cooper-test (12 minuutjes rennen) heb ik wel gedaan, maar ik heb echt geen flauw idee wat mijn score was -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 5.5 de laatste keer, maar ik weet dat ik het wel beter kan :o (maar dan zal ik niet boven de 7 halen) 19. bij rennen altijd. 20. iets te weinig 21. meestal wel 22. meestal wel 23. soms, maar niet erg. 24. redelijk |
Citaat:
|
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 19 2. Wat is je geslacht ? m 3. Wat je je lengte ? 1.87 4. En wat is je gewicht ? 78kg oid 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? sigaretten 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? ja 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? nee 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nooit, behalve dat k pas m'n enkelband zwaar verrekt heb tijdens het uitgaan Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. elke dag 10. Begin je altijd met warming up's ? nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ja, niet 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nvt 15. Doe je aan cooling-down's ? nee 16. Ruk je altijd na een training nee 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? bier jah ( als ik op de fiets uitga) 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) laatste keer was iets van 3400m -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 9 , maar k heb ooit eens 11 gehaald -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? incidenteel Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja 21. Denk je dat je gezond eet ? nee 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? nee 23. Heb je veel stress ? nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? nee wil je de vragen als volgende invullen: (voorbeeld) 1. 19 jaar oud 2. man 10. ja 16. ik denk dat ik zelf voldoende drink nee |
Vragen:
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? -16 2. Wat is je geslacht ? -vrouw 3. Wat je je lengte ? -1.63 4. En wat is je gewicht ? -48 kilo 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? -ja, sigaretten 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? -ja 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? -nee 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad? -geen idee, toen ik nog op turnen en breakdance zat heb ik veel last gehad van mijn enkel, maar nooit iets gebroken, wel gekneusd Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. -3 keer per dag 10. Begin je altijd met warming up's ? -nee 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? -nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? -nee 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? -nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? -nee 15. Doe je aan cooling-down's ? -als ik gesport heb soms 16. Rek je altijd na een training -soms, als ik intensief gesport heb wel 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? -nee 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? -ja Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? -nee 21. Denk je dat je gezond eet ? -nee 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? -nee 23. Heb je veel stress ? -soms 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? -nee, absoluut niet. maar dat wist ik zelf ook wel. :) |
Citaat:
met onbewust bedoel ik eigenlijk, onbedoeld, dus dat je het wel doorhebt, maar niet goed keurt maar goed, mijn fout :) |
[QUOTE]Xanatos schreef
Persoonlijke vragen: 1. Wat is je leeftijd ? 17 jaar 2. Wat is je geslacht ? vrouw 3. Wat je je lengte ? 1.73 4. En wat is je gewicht ? 60 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? NEEJ 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? NEEJ 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? NEEJ 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? NOOIT Conditievragen: 9. Hoe vaak train je EHH.. FIETSEN UURTJE OP EEN DAG 10. Begin je altijd met warming up's ? NEEJ 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? NEEJ 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? NEEJ 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? NEEJ 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? OP FITNESS DEED IK DAT WEL 15. Doe je aan cooling-down's ? NEEJ 16. Rek je altijd na een training NEEJ 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ? JAAA 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") 7 OF 8 Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? JA 21. Denk je dat je gezond eet ? JA 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? JA 23. Heb je veel stress ? NOOIT 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? JAA |
[QUOTE]Xanatos schreef:
[B] Persoonlijke vragen: 1. 23 2. Vrouwelijk 3. 1 meter 67 4. 56 kg. 5. Nee. 6. Da's erg moeilijk te vermijden, he... maar waar ik het kan vermijden, doe ik het. 7. Zwemmen. 8. Heel zelden een lichte kramp. Da's niet echt een blessure. Nul dus ;) 9. 1 keer per week, maar in de toekomst misschien (weer) 2 keer per week. 10. Niet rekken ofzo, even een beetje rustig inzwemmen. 11. Licht ja. 7 x 24 uur :) (ik fiets wel veel er tussen in, maar niet als training. 12. Soms kan het middelmatig zijn (iets intensiever); hetzelfde antwoord als hierboven. 13. Nee. 14. Na elke training trainen? Er,.. moet dat niet zijn tijdens de training? :) Affijn, het antwoord is toch Nee in beide gevallen. 15. Nee. 16. Nee. 17. Nee. 18 er.. ik heb bij al deze testjes geen idee. Heb ooit de shuttle run test gedaan, maar ik weet niet meer mijn score. Was in ieder geval behoorlijk goed. Bij fietsen is mijn hartslag zo'n 104 (maar dat was op zo'n hometrainer gedaan, dus ik weet niet of die test wel zo goed was :)). 19. Als ik gegeten heb, ja. 20. Nee 21. Misschien iets te weinig... of dat lijkt misschien maar, omdat ik meestal beetjes eet gedurende de hele dag :) 22. Ja. 23. Ja. &&#@^@^^#$ :) 24. Kan gezonder. :) |
1. 16
2. v 3. 1m70 4. 66-68 5. nee 6. ik ben er niet immuun voor nee 7. volleybal 8. verstuikte vinger, voet gebroken/legamenten gescheurd Conditievragen: 9. 4u 10. ja 11. nee 12. 2 dagen 13. 1 dag voor match, anders 5 14. nee 15. ja 16. nee, ervoor 17. tijdens matchen wel, trainingen niet 18. -V02-max -Åstrand-test -Cooper-test de helft -Shuttle run-test flink gebuisd -UKK 2km wandel-test -Conconi-test 19. nee meestal niet, alleen bij lopen Conclusievragen: 20. ja 21. nee 22. nee 23. hangt van de periode af, maar momenteel wel ja 24. valt best wel goed mee |
Persoonlijke vragen:
1. Wat is je leeftijd ? 19 2. Wat is je geslacht ? v 3. Wat je je lengte ? 1.65 4. En wat is je gewicht ? 67 5. Rook je sigaren of sigaretten e.d. ? nee 6. Doe je (onbewust) aan meeroken ? ja 7. Beoefen je een sport, zoja welke ? fitness 8. hoevaak heb je als is een blessure gehad ? nooit Conditievragen: 9. Hoe vaak train je, hieronder vallen ook dingen als naar school fietsen, zelf hardlopen en andere. 2x per week fitness. 10. Begin je altijd met warming up's ? vlak voor fitness 11. Doe je aan lichte training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? nee 12. Doe je aan middelmatige training en zoja, hoelang rust je hierna uit ? ja, 1 a 2 dagen 13. Doe je aan zware training en zoja, hoelang rust je hierna uit ?nee 14. Ga je na elke training een een andere spier/lichaamsdeel trainen ? nee 15. Doe je aan cooling-down's ?ja 16. Rek je altijd na een trainingja 17. Denk je dat je voor/tijdens/na sporten voldoende drinkt ?ja 18. Wat zijn je scores bij de volgende tests ? (leeg laten als jet het niet weet/niet gedaan hebt.) -V02-max (test hoeveelheid zuurstof dat je opneemt tijdens een maximale training) -Åstrand-test (meet de hartfrequentie tijdens fietsen) -Cooper-test (12 minuutjes rennen) -Shuttle run-test (score bij de "piepjes") -UKK 2km wandel-test (2km wandelen) -Conconi-test (fietsen tot het "omslagspunt") .......... 19. Heb je tijdens sporten wel eens steken in je zij ? soms als ik kort ervoor (veel) gegeten heb. Conclusievragen: 20. Denk je dat je voldoende beweegt ? ja, kan beter, maar is wel voldoende. 21. Denk je dat je gezond eet ? ja 22. Denk je dat je voldoende slaap hebt ? ja 23. Heb je veel stress ? soms. algemeen gezien: nee 24. met al deze dingen meegenomen, denk jij, dat je zelf een gezond leven leid ? gemiddeld. |
1. 14 jaar
2. Vrouw 3. 1.73 m 4. 60 kg 5. Nee 6. Ja (onbewust) 7. Hockey (jammer genoeg...niet leuk) 8. één keer (gebroken voet) Conditievragen: 9. elke dag hardlopen, 1 keer per week hockeytraining en een keer per week een wedstrijd en ik fiets elke dag naar school. 10. Nee 11. Ja, uur of zeven 12. Ja, 22 uur ongeveer 13. Ja, een week 14. Nee. 15. Ja. 16. Nee 17. Ja 18. -Cooper-test: 2525 meter -Shuttle run-test: trap 9 19. Nee. Conclusievragen: 20. Ja 21. Ja 22. Ja 23. hangt van de periode af 24. Ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |