![]() |
Piercing
Ik heb een tijdje geleden in een gekke bui een tepelpiercing genomen.
Ik vind het nog steeds grappig en het is ook netjes nog enzo, alleen ik vroeg me af of iemand die ook zoiets heeft er wel ns last heeft mee gekregen. Ik ben telkens bang dat ie blijft haken tijdens het slapen :p |
Ik heb zelf een navelpiercing (al 4 jaar) en eerst had ik er een ringetje in. Toen heb ik er nooit last van gehad. Nu heb ik er sinds kort een half ringetje in (zo'n gebogen staafje) en nu blijf ik wel haken aan m'n broeken enzo (bij het opstaan). Ik denk dat je weinig kans hebt om tijdens het slapen te blijven haken, omdat er weinig rimpels in je lakens/pyjama zitten.... Daar glijdt-ie gewoon langs. Ik bedoel: ik blijf nooit aan m'n trui hangen ofzo. Alleen aan m'n broek, omdat die stugger is. Snap je?
En trouwens: Als je al blijft haken is je vel elastisch genoeg om wel wat te kunnen hebben. :) |
Citaat:
|
Citaat:
en als je niet een keiharde ruk geeft, voel je dat niet echt.. (behalve als dat ding ontstoken is) Eten bleef met mn tongpiercing in het begin nog weleens hangen.. En mn navelpiercing heeft gewoon altijd geëtterd. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |