![]() |
[SOFTWARE] Programma om wedstrijdstanden mee te registreren en te berekenen
Wij gaan met Sanders Supermarkten een zaalvoetbaltoernooi organiseren voor de medewerkers van alle filialen + het hoofdkantoor en andere afdelingen. Alles wordt georganiseerd door ons filiaal, van zaal tot scheidsrechter en standenregistratie.
Nu ben ik op zoek naar een GRATIS softwareprogramma om de standen mee te beheren. Wij gaan 5 poules houden met 6 teams (30 teams in totaal) dus zou het een stuk makkelijker zijn als de computer gaat berekenen hoeveel punten een bepaald team heeft en óf ze in de finale terecht kunnen komen. Ik heb zelf al gezocht op Google maar heb helaas niets kunnen vinden. Het programma mag draaien onder DOS of Windows XP. Alvast bedankt voor jullie hulp! |
Maak een overzichtje in Excel.
|
Citaat:
|
Ik heb niet het gevoel dat mensen daar echt een freeware programma voor hebben geschreven, je hebt denk ik meer geluk als je het even zelf in Excel maakt, dit is niet zo vreselijk moeilijk...
Misschien heeft de computer idee zoiets ooit gemaakt ofzo, kan je het daarvandaan rippen en dan aanpassen... |
Ik denk ook dat excel hier wel voor geschikt zou kunnen zijn.
Je kan aan de velden formules hangen die ook berekeningen kunnen uitvoeren. Helaas ben ik nog niet zover in C++ dat ik dit voor je kan maken. Maar met excel moet het ook lukken. |
inderdaad , met excel gaat dit t beste.
|
excel, paar formules hopla klaar
|
euhm had eerst heeeel lang geleden zoiets gezien op www.computeridee.nl maar k weet niet of het er nog staat zal effe kijken :)
[edit] http://www.computeridee.nl/downloads...oetbalpool.xls [/edit] |
Citaat:
(zei ik eerder ook al) :D Maar jij hebt ook nog ff de url ervan opgezocht ;) |
Ik heb nu zelf in PHP een leuk scriptje geschreven om de standen mee te beheren. Die links die jullie gaven waren niet echt bruikbaar, maar toch bedankt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |