![]() |
Volgende week de 9e is ie er weer De Klassieker Ajax - Feyenoord!
Feyenoord - Ajax werd 1-2.
hoeveel word het dit keer??? wie is er het best uit de winterstop gekomen??? Feyenoord heeft een goede voorbereiding achter de rug,en heeft zich redelijk versterkt. ik gok Ajax - Feyenoord:1-1 |
ik denk (hoop) dat de traditie die dit seizoen gaat, de uitploeg wint de topper, wordt doorgezet
ik ga voor 2-4 mido buffel zlatan van hooijdonk buffel kalou |
Weinig vertrouwen zaagmanz? :)
Kan me die discussie van Feyenoord-AJAX nog wel herinneren. Ik schat AJAX iets lager in dan in het begin van dit jaar :) Denk dus 2-2 :cool: |
FC Groningen - FC Twente is ook een topper hoor :D
|
3-0.
Zlatan Zlatan v/d Meyde |
Citaat:
ik heb mezelf wat realistischer ingesteld;) |
denk wel dat ajax wint. mijn voorspelling (oftewel gok) 2-0
|
Ajakkez - Feyenerd 2-2
0-1 Pi-Air 1-1 Ibrahimofiets 1-2 Buffel 2-2 Mido |
Ajax - Feyenoord 3-1
- Zlatan - Zlatan - Buffel - van der Vaart Ik schat ajax kwallitief gewoon hoger in:o |
Euhh denk dat ajax wel minder is na deze winterstop, maarre 2-1 winst weer!
|
Citaat:
|
Na deze klapper tegen Willen II heb ik wel vertrouwen in deze editie van de klassieker der klassiekers. En hij wordt ook nog eens in Amsterdam gespeeld... Dus, feyenoord, maak je borst maar nat :D
|
0-6 ;)
|
0-5 :p
|
ik ga voor een gelijkspel :)al hoop ik natuurlijk dat ajax wint :)
|
Denk dat ajax het te hoog in de bol heb gekregen ;)
Feyenoord gaat ff iets rechtzetten daaro :) 1-3... |
Indd. ik denk dat Feyenoord daar wel ff iets gaat rechtzetten!
AJAX - FEYENOORD 1-2 |
0-5 en 0-6 hahahha funny....
Jammer dat Machlas naar Sevilla is :D :D :D Maar zlatan is op dreef |
Citaat:
|
Vanwege de goedkoop gekregen strafschop vorig jaar...;)
Altijd zo, lucky ajax... |
4-0 voor Ajax
zlatan Pienaar Zlatan Wesley Citaat:
Ajax was die wedstrijd veel en veel beter, Feyenoord scoorde met hun standaart schijt mazzel en Ajax die had een keer geluk terug en maakte gelijk doordat machlas een schwalbe maakte. En zelfs met die 1-1 wad de uitslag onterecht!! Het is toch niet te geloven he, italie en duitslad, continu schwalbes, iemand van Ajax maakt er 1 en we zullen dat nog de komende 10 jaar horen. |
Citaat:
Saaie ''klassieker'' eindigt in een gelijkspel. 0-1 Kalou 1-1 de Nooijer e.d. (bedoel ik niet en dergelijke mee :)) |
Ik denk dat ajax gaat winnen.
1-0 zlatan |
na de wedstrijd wordt dit een flame topic :o :p
|
makkelijke overwinning voor @j@kkes
@j@ks - Feyenerd 2-0 1-0: lobont 2-0: Kwame Quansah |
Citaat:
:D |
Ajax - Feyenoord 2 - 1
19´ 0 - 1 Kalou 43´ 1 - 1 Zlatan 83´ 2 - 1 vd Vaart Moet ik nog ff de hele kaarten + tijdstippen vermelden? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
IK HOOP VAN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar uhm de kans is 0.0000000000000001% dat hij meedoet |
Citaat:
|
3-1
Kzit recht onder het vak van die kakkerlakken :o achjah gezellig als we 3-0 voor staan :D |
kan me nog herinneren, als ajax supporter in 95 in de kuip
fuckin 0-5 met grim op goal helemaal paraaaaaaaaa |
Citaat:
|
ik weet zeker dat ajax gaat winnen met 4-2 en geen gemaar dit is een feit wat ik nu vertel feyenooit sucks
|
Citaat:
|
Ajax - Fey. 3-1
|
morgen is ie er weer.
Bij ajax afwezig: Sikora Wamberto Vd Vaart Litmanen O'brien onzeker: Bergdolmo Zlatan Trabelski??? Bij Feyenoord afwezig: Song Zoetebier Leonardo Smolarek Onzeker: Paauwe |
0-10
voor feyenoord dus |
Citaat:
|
Citaat:
[EDIT] oohja, en laat ik Galasek voor het gemak niet vergeten... [/EDIT] |
Citaat:
|
t is 1-1 geworden
zlatan (28) van persie (45+1) |
GVD wat een hoerenjong is die Jol.
maar het was een goeie wedstrijd, alleen Ajax had zoveel kansen in de 2e helft :( |
Ik vond het een behoorlijk saaie klassieker alleen het eerste half uur was leuk, en de laatste 10 minuten. :cool:
Verder viel me op dat Jol opvallend veel in het voordeel van Feyenoord floot, zou hij zo'n wedstrijd als vorige jaar toch in het achterhoofd meenemen? :confused: 1-1 vond ik toch terecht. |
Die feyenoorder van een Jol.. :(
|
Vond de wedstrijd toch erg spannend. De 1-1 was verdient als je kijkt naar de eerste 25 minuten die echt voor Feyenoord waren. De rest van de eerste helft was precies omgedraaid, toen had Ajax dus de beter kansen en door de 1-0 die door Ajax werd gemaakt kreeg Feyenoord toch een klap. Feyenoord zakte enorm weg. Op het eind van de eerste helft maakten ze dan wel 1-1.
De 2de helft ging gelijk op. Dus 1-1 is terecht. Sommigen beweren dat Jol meer voor Feyenoord floot, maar dan vergeet je dat hij bij van Hooijdonk had moeten fluiten voor een Penalty. Vond Jol wel redelijk, bij de belangrijke momenten zag hij sommige dingen toch wel iets verkeerd. Heb gisteren op Canal ook Psv-Rkc gezien. Nou laat PSV alsjeblieft geen kampioen worden als je ze zo ziet spelen tegen RKC. Totaal geen inzet en mentaliteit. |
Ik vond feyenoord in de eerste helft beter, maar toen het de andere kant opging maakt Zlatan een verdiende goal. Die van Van Persie was wel duidelijk een overtreding, dat daar niet voor gefloten werd begrijp ik niet.
In de laatste minuten kon iedereen nog met 3pnt weg gaan, jammer van die onderkant lat. Ik vond ajax op basis van de 2de helft de winst meer verdienen dan feyenoord. Maar goed, tenminste 1 pnt en we blijven in het spoor van PSV dus... |
Feyenoord had een strafschop moeten hebben in de 1e helft!
en die zeurling is echte een sukkel :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
Geen kaart bij slaande beweging v/d Meyde op Buffel Dus ja...niet zeuren! :rolleyes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |