![]() |
Nieuwe laptop kopen...
- Mobile AMD Athlon™ XP 1600+ 1.6GHz processor
- 256MB PC-133 SDRAM - 20GB Ultra DMA-100 HDD - Integrated 8x DVD/24x(16/12/24)CD-RW combo drive - 14.1“ XGA TFT display beetje redelijke laptopje ?? |
merk?
Mja best wel, hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er mee wilt doen... |
het merk is inderdaad van belang, en verder lijkt mij zo'n Mobile XP processor niet echt.. maar ik ben dan ook pro-Intel :)
|
Jah, best redelijk..
ff 2 vraagjes: Wat voor videokaart? Prijs?? |
Je hebt véél snellere.
Maar als dit in je budget past, is het geen slecht systeem. |
Beetje meer info geven makker :)
|
Mobile Athlon XP is prima, PowerNow! is voor laptops heel handig, deze schaalt het voltage en de clocksnelheid realtime naar beneden en naar boven bij, naar gelang de vraag van processorkracht.
Verder ziet het er mooi uit, combodrive en 256MB geheugen. Kijk ook even watvoor video er op zit, helaas vaak onboard dingen. ATi Mobility Radeon kan nog aardig games spelen, maar die andere troep kun je hooguit aan patiance wagen. ;) En of het een goed aanbod is, hangt natuurlijk af van de prijs. |
het merk is Acer type 1302 XV (dacht ik) :D
prijs is 990 eurotjes |
Aspire 1302XV
AMD Athlon™ XP 1600+ 512 KB second level cache, intergrated on chip VIA ProSavage™ KN133 chipset 133 Mhz Front Side Bus 14.1" TFT color display, Max. resolution 1024x768 S3 Savage4™ AGP 4x integr. in chipset with 16MB shared memory (max 32MB) 20GB HDD 256MB SDRAM, max. 1024 MB Internal DVD Drive & FDD Internal 56 Kbps modem Ethernet 10/100 LAN 1x PC Card slot, 2x USB SoundBlaster-Pro and MS DirectSound-compatible with 3D audio system with two speakers Keyboard with EURO-key ACPI 2.0 compliant Norton Anti-Virus® Multilingual preload XP HOME (NL/FR/UK) Weight: 2,9 kg Dimensions: 33,0 (b) x 26,7 (d) x 3,5 (h) cm Warranty: 2 yeras carry in http://www.de-laptopper.nl/products.php?prodID=6064 Als je de laptop vooral gebruikt voor office, internet enzo is ie prima. Spellen worden een beetje moeilijk met deze videokaart. Je had het over een combodrive, maar dan zou het waarschijnlijk de XC zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |