![]() |
boete
heb boete binnengekregen omdat ik ergens over stak waar dat eigelijk niet mag...
€23,-!!!!! dat is toch niet normaal? zeker niet omdat ik nog nooit een boete heb gehad, laat staan een waarschuwing... kunnen ze dat wel flikken?? *doet HEEL boos zijn* |
tuurlijk kunnen ze dat flikken. JIJ was fout; zij niet. Dat je een overtreding begaat; ok. Maar neem dan ook de consequenties.
|
ik dacht dat je overal wel mocht oversteken, behalve op de snelweg dan.
|
Citaat:
een boete omdat je ergens oversteekt waar dat niet mag? :confused: Nooit van gehoord, ik steek altijd over waar dat maar kan, overal dus, zolang er maar geen auto aankomt.. |
ja dat bedoel ik!
en er kwam nix aan, alleen die kl*te wouten zagen dat ik daar overstak! nog nooit boete gehad, ook geen waarschuwing zoals ik al zei... dat ze mij dan zomaar een boete geven... snap ikke niet... *heb geen geld* :( |
Ja, pech. Het mag trouwens wel, ik heb geen zin om één of ander wetsartikel op te zoeken, maar neem maar van mij aan dat het mag :p
|
mjah dat het mag, ben ik onderhand achter, maar wrom geven ze mij dan meteen een boete ipv een waarschuwing???
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ie het gekregen van die politie zelf of hebbie het thuis gestuurd gekregen.
Want als je het van die polite zelf kreeg kan je der niets aan doen, en als je het thuis gestuurd heb gekregen kan je in protest gaan. Want hoe weten hun dat jij heb overgestoken zonder dat ze je hebben aangesproken en je aderes niet kunnen hebben :) |
Inderdaad je zegt (altans vat het zo op) dat je hem thuis hebt gekregen maar hoe wisten zij je adres?:S Dus je zal daarvoor op dat moment ook wel aangehouden zijn denk ik of niet :S ?
|
maar op war voor een weg stak je dan over??
|
ze hadden me idd aangehouden en toen me adres enzow op geschreven...
ik stak gewoon over bij een weg (een vrij drukke weg) maar toen kwam er nix aan dus kon ik makkelijk over steken... alleen dat hadden die woute dus gezien... :( |
tja ik heb al 4 boetes gehad
140 gulden te hard rijden 110 euro te hard rijden ,78 ipv 50 40 euro, parkeren voor vergunninghouders 86 door rood rijden zonde van het geld :) |
boete is altijd zonde van t geld...
alsof we nog niet genoeg belasting moeten betalen... gaan ze maar met boete gooien :mad: |
Citaat:
Geen overtredingen begaan. Doe je dat wel, neem dan de consequenties. En ga achteraf niet liggen jammeren. Wie was er nou fout? |
Citaat:
pff.. *moest even frustraties kwijt over het doorgeslagen blauw op straat dat nu iedereen gaat bekeuren* |
DAT bedoel ik maar!!!
ik stak ook over toen er nix aan kwam.... net als dat ik ooit over steek bij kruispunt als ie op rood staat, maar dan komt er ook nix aan, anders steek ik toch niet over??? daarom vind ik het zo iets stoms... kan er waarschijnlijk weinig aan doen maarjah... okeej, ik zat fout, maar dat ze meteen moeten bekeuren als er toch nix aan kwam??? dan kunnen ze toch op z'n minst een waarschuwing geven ofzow? |
Fout = fout, hoe lullig dan ook. Na correctie 1 km te hard rijden is ook lullig, maar het zij zo.
JIJ zat fout, en ook al is het lullig, je zal er voor op moeten draaien. |
ja dat snap ik ook wel, maar dat ik dan ook nog es zoveel moet betalen! €23,-!!!!
omdat ik ergens overstak! dat vind ik niet normaal hoor... een boete voor oversteken... dan vind ik €10,- nog teveel.... tsjah... het zij zo.... :( |
Hey ik heb laats ook een boete gehad omdat ik met mijn scooter naar een winkel reed en ik moest een stuk over het fietspad rijden. Dait grapje kosten me €34,-
|
Stel die "wout" had je een waarschuwing gegeven, had je het er dan nu over gehad? Je was het al lang weer vergeten.
Nu ben je er flink mee bezig en dat is precies hun bedoeling. Je kijkt iig de volgende keer of er ergens "wouten" staan, bijkomend voordeel je kijkt gelijk naar het verkeer ;) |
oohoooooo bad sistah!!! :D :p
|
Citaat:
De verkeersveiligheid is gewoon gebaat bij naleving van de verkeersregels. Die regels zijn er niet voor niets. Als je zo'n regel overtreedt, dan krijg je straf. 'Het kruispunt was toch leeg' is grote onzin. Als ik op iemand schiet en ik mis die persoon, dan is er ook niemand dood en niets aan de hand. Toch is dat strafbaar. Ra, ra, ra? |
Ja maar waar mag je dan WEL oversteken???????Was je door een rood voetgangerslicht gelopen ofzo.Ik bedoel je mag toch zeker wel de weg oversteken op elke gewenste plek (behalve als er een zebrapad of zo in de buurt is)
Bij mijn blok om mijn huis zijn geen oversteek plaatsen, bega ik dan iedere keer dat ik naar de slager ga een overtreding? Kijk ik vind ook dat ze een beetje te ver kunnen gaan die politieagenten. Kijk als er gevaar ontstaat vind ik een boete zeer terecht, maar voor zon kleine dingen vind ik het echt belachelijk.Als er een groot gevecht is in bepaalde wijken durft de politie neit te komen, maar wel kleine meisjes die fout oversteken beboeten triest. Als daar ons belastinggeld heengaat mag voor mij de politie afgeschaft worden. |
Citaat:
|
nou vind ik wel hoor :P
maarreuh ik heb ook nooit geweten dat je niet zomaar mag oversteken... en daar is geen zebrapad ofzo in de buurt dus ja.... achjah........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist ook niet dat je niet overal mag oversteken. Ik dacht dat je als voetganger gewoon over mocht steken waar je wilde behalve over de snelweg en misschien niet buiten de bebouwde kom oid.
Maarja, weer wat geleerd... |
Citaat:
|
ik zat tegen een ram aan.....proces verbaal + boete van 20 euro GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :mad:
|
ram=raam trouwens :rolleyes:
|
JAH dat is toch stom????
klote wouten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |