![]() |
TeKno feesten
Zijn hier mensen die wel eens naar een teknofeest gaan? (dus niet techno met ch)
Teknofeesten vind je altijd in de krant terug als 'illegale houseparties'. Ik kom er af en toe, ik ga niet vaak omdat het altijd zo ver weg is, ik vind het geweldig, de sfeer is zeer relaxed en zo:). |
ja, teknofeestjes zijn bijzonder koel. de piepels die er rondscharrelen zijn over het algemeen ook koel, de muziek is te koel en het is meestal ook te ver weg :(
Maar binnenkort gaan we weer saampjes :) |
ja ben paar x naar zo'n feest geweest
1e x was outdoooors voor groenfront which was pwetty kewl! 2e x met oud en nieuw, probably iets in mn drankje gehad waardoor het allemaal minder kewl werd! de mensen vind ik over het algemeen niet heel erg "koel", (mensen die 15 of meer pillen per weekend snacken vind ik niet"cool") maar aardig kunnen ze inderdaad wel zijn hehehe :p achja, volgende x nieuwe kansen waardoor ik mn mening hopelijk wat positiever kan maken! goa parties vind k trouwens ook wel relaxed, alleen die muziek is zo...ja eh sweverig ;) |
Ow, das minder van dat drankje...
En het drugsgebruik ligt inderdaad erg hoog op die feesten, maar ik heb daar opzich geen last van, volgensmij hangt er daarom zo'n 'relaxte' sfeer:D Was jij met deze oud&nieuw dan toevallig in Eindhoven:)? |
Nee... nooit geweest :( :(
Ge-meen! |
ik ben er wel eens naar toe geweest, eindhoven en langeboom. zeker wel leuk. leuk sfeertje ook.... maar k heb altijd het idee dat ik een van de weinige ben die daar apezat rondstruint... das minder....
|
Citaat:
|
Citaat:
1 pot nat.... maar dat was wel leuk :D |
Citaat:
was er in de 19 jaar dat ik in Langenboom woon eindelijk iets leuks te doen lag ik ziek op bed :( |
Citaat:
d'r is daar toch ook zoiets als het huukske ofzo? ( een boerenzuipschuur?) |
Op langenboom zijn toch regelmatig feesten?
Ik ben er helaasch nog nooit geweest, maar het schijnt daar heel gaaf te zijn.. |
Citaat:
|
kijk eens op www.ruigoord.com of .nl
|
Citaat:
nouja, die ene was zo'n enorm feest... dat hebben ze sindsdien niet meer gedaan |
ik ben nog nooit op zo'n teknofeest geweest jamemrgenoeg. lijkt me welns leuk om die sfeer te proeven :)
|
Ik ben pas 1 keer geweest...Ik vond t wel gezellig, de sfeer was gewoon goed. Ik ben van plan vaker te gaan. :)
|
Citaat:
|
Augustus....
Teknival: Het Walhalla der Tekno Paar dagen feest in het midden van niets met veel soundsystems....koel. |
Tekno! Bevalt me wel errug goed :D.
Moet er alleen nog wat vaker heen gaan... |
Citaat:
Dat is zooo relaxed daar..kga elke maand. Dit weekend (zaterdag) ga ik weer :D (y) |
tekno stuiter stuiter stuiter
|
|
Ik kom nog wel eens binnen wandelen op tekno avonden, maar ik vind de muziek nog altijd totallykut, maar wat betreft de sfeer is het wel altijd gezellie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |