![]() |
wie weet er een titel?
waarom,
weet jij dat zit in mijn hart dat gevoel van smart waarom, weet jij dat is hier zoveel verdriet en snap ik het niet waarom, weet jij dat voelen mijn ogen alsof ik ze moet drogen waarom, weet jij dat want ik weet het niet |
Misschien iets van 'Waarom?' (klinkt wel dramatisch :p ) of 'Weet jij dat?' Je gedicht komt wel een beetje "gerijmd" over af en toe, ik denk dat het soms mooier is als je je zinnen niet per se wil laten rijmen, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk :)
|
Waarom weet jij dat vink de juiste titel :)
|
waarom weet jij, vind ik goed bedacht! Wat ik me afvraag, wat is er verkeerd aan rijmen? Ik ben het er mee eens dat het rijmen in gedichten met lange zinnen soms erg cliche en gemakkelijk over komen. Maar in een gedicht als dit vind ik dat totaal niet storend. Ik vind het zelfs moeilijk om een gedicht met korte zinnen niet te laten rijmen, maar dat kan ook komen doordat ik daar zelf nog niet zo veel ervaring mee heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het gevoel dat dit gedicht juist mooi loopt (al zeg ik het dan zelf), doordat het rijmt, maar daarover kan je natuurlijk van mening verschillen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |