![]() |
Ja als je wilt dat ze rijden is boven de 18 misschien een betere oplossing ... :)
|
:) ik wil jou gerust meenemen maar ik heb zin om te drinken vandaag. Dus d'n deze pakt de taxi naar Eindhoven.
Misschien ideetje voor jou? (taxi) |
18 of niet…rijbewijs zou meer van toepassing zijn.
Idd kansloos |
(n)
|
ben ook altijd te laat als t om stylische dames gaat ;) :D
|
Citaat:
Citaat:
|
understatement..
quote: Stfoe aap je weet niet wat je praat, ik durf niet meer te rijden door wat probleempjes en dinsdag heb ik pas weer me eerste rijlessen zodat ik weer ga durven. Anyway ik had vervoer nodig, uit eindelijk was het toch goedgekomen nog. :rolleyes: probleempjes? Je zou je een stuk veiliger voelen naast een total cool stranger.. |
Citaat:
|
Ja hopelijk is ie binnekort weer open...maar Van Nelle stribbelt tegen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom reageerde ik eigenlijk op dit topic :P .. :D Cia0! |
|
HAI HOI!
Leuke oproep, het trok me gelijk aan! Ik ben een niet onaantrekkelijk jongen van niveau! 20 jaar: rijbewijs en zelf ook een auto! Gaan wij elkaar beter leren kenne? Mail me alsjeblieft: chieltje1@hotmail.com Chieltje |
Ouwe locatie vonnik ook oke, zolang er maar N&W in zit zit het wel goed denk ik.
Maar t moet gewoon weer open, ik kan nie zonder Speedfreax. ik ben er 1x geweest en dat was de laatste Speedfreax. En dat was eerlijk gezegd m'n beste uitgaanservaring tot nu toe, die hele sfeer, die hele entourage. Geweldig prettig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg :D |
Omg Gld + rest ivm auto; ben bereid om te reizen
|
Yooooooooo...jullie vergeten mij....!
Als er nog plek op de achterbank is:P peaCe |
Citaat:
|
We zitten elviras topic een b'tje om te turnen tot NWtopic; maar ok, geen idee waar ze is gebleven...
|
Citaat:
Ze is al voorzien misschien, btw waarom doet de now&wow site het niet :mad: |
Ze waren m aan t updaten... :D
|
Hahaha ik snap t
|
vond juist dat t topic er een b'tje op vooruit aan t gaan was :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |