![]() |
Droom uitleg
eeej mensuh,
wie kan er hier goed dromen uitleggen? Ik heb soms nogal vage dromen, wil wel weten wat ze betekenen nl... |
als je er ff bij verteld wat voor droom... maar meestal weet ik wel wat ut betekend (maar of het ook zo is..) maar heel vaak verteld een vriendin van mij een droom aan mij en ik weet meestal wel wat dat betekend... heel vaag eigenlijk dat ik dat weet maar ik weet ut gewoon. maar tell me your dream! :)
|
ik ken het wel een beetje...
probeer mijn eigen dromen ook altijd te ontcijferen (met hulp van boeken en internet) heb ook wel eens dromen van andere ontcijfert en het klopt vaak wel... wil het wel proberen |
Pe was(/is?) hier dé dromen-man. Maar omdat hij het te druk heeft(/had?) komt(/kwam?) hij hier nu niet meer zo vaak.
Hij heeft wel een website gemaakt over dromen Website van Pe En anders kun je 'm misschien ook wel mailen: Profiel Pe Maar zoals butterfly_1 ook al zei, als je wilt dat we je helpen (en dat je topic open blijft :P), zul je toch je droom hier moeten posten... |
so tell us your dream! :)
|
uhm okay,
tis een droom van een tijdje geleden maar goed... Er was een oorlog in Nederland, en iedereen moest in het leger. Op mijn oude school werd iedereen opgeleid. Mijn beste vriendin, Mirjam, mijn beste vriend (en ex) Johan en een vriend van hem, Henk, werden daar ook opgeleid. Op een gegeven moment werd Johan opgehangen aan een kruis, omdat hij er voor uitkwam dat hij Christen was. Maar ze hadden mensen nodig, dus werd hij er weer afgehaald. We moesten naar een soort van vergadering.Hij sloeg een arm om me heen, en ik ondersteunde hem. Er liep allemaal bloed uit zijn handen (logisch, zaten zpijkers doorheen) We kwamen bij een soort open grasveld, het liep rond af naar beneden (soort Collosseum zeg maar) en in het midden was een podium. Daarop stond een scherm, en daarop waren een aantal tekens te zien: Drie fel blauw lichtgevende cirkels, in de vorm van een driehoek, een vurige vlam, een soort wervelwind en nog een paar dingen maar die ben ik vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik zag er een keer een boek over, heb spijt dat k het nie gekocht heb (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |