![]() |
Unplugged
Welke band zou volgens jou wel een Unplugged sessie mogen doen?
Foo Fighters lijkt me geweldig akoestisch en R.E.M. mag zijn Unplugged concerten wel eens op cd uitbrengen. |
Deftones - maar dan een sessie van 10 nummers
Finger Eleven mag wel eens al die nummers bundelen Onesidezero Glassjaw lijkt me ook cool, kan je veel mee. |
Rhapsody of Sonata Arctica.
|
Citaat:
|
foo fighters lijkt me idd doop.. eh..
ataris alien ant farm |
Citaat:
|
Ja het lijkt me ook erg apart en de moeite waard om iig te luisteren, ben alleen benieuwd of het nog power zou hebben
|
De Foo Fighters hebben 'n keer een akoestische set gespeeld op Twee Meter Sessies, en dat klonk inderdaad best okee.
|
AC/DC!!
|
Dimmu Borgir :P
|
acoustische set van 30 seconds to Mars is zeer (y)
|
Citaat:
|
Van mij mag Doves weleens een acoustische set spelen. Live komt die band niet uit de verf, en ik denk dat het unplugged heel wat beter zal klinken dan met harde gitaren en een vrachtlading effecten.
Ik zat te denken aan Wilco, maar Jeff Tweedy speelt ontzettend veel acoustische solo-shows. |
nirvana!! :p
|
Radiohead, Nick Cave, Jeff Buckley (:()
...en Spiritualized zou ik wel eens willen horen maar die zullen hun nummers radicaal anders moeten gaan spelen. Lijkt me wel gaaf! |
dredg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aphex Twin :cool:
|
Jay-Z
|
Citaat:
Nine Inch Nails unplugged |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vaag. :confused: |
Citaat:
En dan nog Opeth (maar dan moeten ze de grunts wel weglaten..) Ik vind de stem van Mikael Akerfeldt zooo mooi, vooral als ie clean zingt... |
jan smit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GlassJAw idd
Bright Eyes :P Clinic Sonic Youth (volgens mij wordt dat nix, maja) Radiohead Smashing Pumpkins RIP Trail Of Dead |
Citaat:
|
Citaat:
en siouxsie unplugged wil ik wel es horen. The cure heeft al (y)(y) unplugged cd |
Tool
Moonspell |
Tool
Opeth |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat denken jullie van Red Hot Chili Peppers unplugged? Zou dat een optie zijn?
|
Citaat:
Op de kartonnen beschermhoes van Best Of MTV Unplugged staat: Noel Gallagher - Don't Look Back In Anger En op de echte achterkant staat: Oasis - Don't Look Back In Anger. :D Stelletje dombo's daarbij MTV... |
Citaat:
|
Citaat:
Nog steeds meen ik trouwens... :( |
Citaat:
Motörhead zou trouwens ook wel lachen wezen... |
Kiss heeft ook een unplugged CD. Weet iemand of die leuk is?
|
Citaat:
dave grohl heeft overigens ook een erg vermakelijke versie van with arms wide open van creed |
Pearl jam en the red hot chili peppers zou wel cool zijn ja.
|
Muse, Radiohead en Anathema
|
Citaat:
En je hebt zeker de acoustische versie van (het popnummer) you shook me all night long nog niet gehoord? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |