Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   missionaireshouding?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=362860)

AnneCath 01-02-2003 19:52

missionaireshouding??

oke het is een sex-standje... maar ben misschein heel dom maar kan iemand die uitleggen?

jos-fan 01-02-2003 19:55

Vrouw onder, man boven, komt het op neer... Gewoon recht toe recht aan...

LM 01-02-2003 20:11

''gewoon''

nare man 01-02-2003 20:24

gewoon lekker rampetampen is dat

Thomas 01-02-2003 23:00

Citaat:

jos-fan schreef:
Vrouw onder, man boven, komt het op neer... Gewoon recht toe recht aan...
(y)

mathfreak 02-02-2003 10:42

Citaat:

AnneCath schreef:
oke het is een sex-standje... maar ben misschein heel dom maar kan iemand die uitleggen?
De missionarishoudig is, zoals al is verteld, de houding waarbij de man op de vrouw ligt. De naam is ontleend aan het volgende: in de 19e eeuw kwam het regelmatig voor dat sommige missionarissen hun bekeerlingen verweten dat ze bij de sex een "dierlijke" positie aannamen (tegenwoordig "op zijn hondjes" genoemd) en hen aanmoedigden op de "natuurlijke" wijze (dus de man boven) sex te hebben, vandaar dat men deze houding spottend de missionarishouding noemt.

Cerberus 02-02-2003 17:20

Citaat:

mathfreak schreef:
De missionarishoudig is, zoals al is verteld, de houding waarbij de man op de vrouw ligt. De naam is ontleend aan het volgende: in de 19e eeuw kwam het regelmatig voor dat sommige missionarissen hun bekeerlingen verweten dat ze bij de sex een "dierlijke" positie aannamen (tegenwoordig "op zijn hondjes" genoemd) en hen aanmoedigden op de "natuurlijke" wijze (dus de man boven) sex te hebben, vandaar dat men deze houding spottend de missionarishouding noemt.
weer wat geleerd vandaag...

Evil creature 02-02-2003 19:58

FOUT!

Missionairishouding is een speciale houding om de de g-spott te raken zodat de vrouw extra genot heeft.

De vrouw tilt haar bekken op d.m.v bijv. een kussentje onder haar billen.

Haar benen legt ze hierbij gevouwen op haar bovenlichaam.

ConnX 03-02-2003 01:21

Citaat:

Evil creature schreef:
FOUT!

Missionairishouding is een speciale houding om de de g-spott te raken zodat de vrouw extra genot heeft.

De vrouw tilt haar bekken op d.m.v bijv. een kussentje onder haar billen.

Haar benen legt ze hierbij gevouwen op haar bovenlichaam.

FOUT

Dit is het klassieke standje met de man boven en de vrouw onder. Als de man zijn bovenlichaam omhoog drukt en zijn rug kromt, wordt de clitoris van de vrouw gestimuleerd.

Voor de man is dit een prettig standje, omdat hij de beweging en het tempo kan bepalen. Maar mannen die te snel klaar komen, kunnen beter een ander standje proberen, zoals de 'amazone'.

Vrouwen die clitorale stimulatie missen, kunnen een plat kussen onder hun billen te leggen, waardoor het bekken kantelt en de clitoris meer geraakt wordt.

(sexwoordenboek.nl is my witness)

Evil creature 03-02-2003 23:58

Citaat:

ConnX schreef:
FOUT

Dit is het klassieke standje met de man boven en de vrouw onder. Als de man zijn bovenlichaam omhoog drukt en zijn rug kromt, wordt de clitoris van de vrouw gestimuleerd.

Voor de man is dit een prettig standje, omdat hij de beweging en het tempo kan bepalen. Maar mannen die te snel klaar komen, kunnen beter een ander standje proberen, zoals de 'amazone'.

Vrouwen die clitorale stimulatie missen, kunnen een plat kussen onder hun billen te leggen, waardoor het bekken kantelt en de clitoris meer geraakt wordt.

(sexwoordenboek.nl is my witness)

Ervaring is mijn witness!!!

huh huh huh...

Nee, ik lul maar. Maar mijn theorie klopt wel een beetje. 'T standje wat ik beschrijf is wel voor het stimuleren van de g-spott.

ConnX 04-02-2003 00:02

Kep de size van mijn "fout" wat kleiner gemaakt.....

maar toch.....

Evil creature 04-02-2003 00:10

Citaat:

ConnX schreef:
Kep de size van mijn "fout" wat kleiner gemaakt.....

maar toch.....

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.