![]() |
Tevreden met je haar?
Zijn jullie tevreden met je haar?~
Ikke wel. Ik heb echt zwart haar, tot over mn schouders ziet er echt megamooi uit (maar nu zie je dat natuurluijk niet met mn dreadzz) |
nee ik heb het meest beroerde haar im welt en daarom ga ik ook dreadz laten zetten :D
|
Meestal wel.
Ik heb een hanekam met dreads, alleen moeten ze nog veel langer worden. |
and that makes 4 in a row, ook dreads hier :)
Ik ben er heel tevreden mee, ze vervilten gigantisch snel en op de goede manier en zien er heel netjes uit..ik heb alleen laatst hele stukken er af geknipt, de punten zeg maar, dus nu moeten ze weer even bijgroeien..en ik moet met mn tengeltjes er vanaf blijven :D |
Nee, ik vind het te sluik. Ik zou graag wat springeriger haar hebben.
|
En een ander kleurtje erin zou je ook niet misstaan ;) Roze ofzo.
|
Ik heb krullen en ik wil het graag stijl hebben. Ik laat het groeien in de hoop dat het stijler wordt.
|
Mwa.. mn dreads zijn een zooitje, teveel losse haren die ik niet weg krijg.. en de kleur is lelijk.
MAAR.. mn haar zit nu beter dan toen ik nog geen dreads had, dus je hoort mij niet klagen. :) |
Citaat:
jaaa, wouter met Ploefhaar!!. ;) |
Mijn haar is prut, kan niets mee... Bah.
Ik denk dat ik het maar net als Lola ga doen. Mooi makkelijk en mooie kleur. (voor de leken onder ons ;): Lola uit de film Lola Rennt, het koelste filmpersonage ooit! Knal rode redelijk wilde getoupeerde bos haar) Zo dus: http://www.studienforum-berlin.de/lola_rennt.jpg http://www.leeds.ac.uk/students/eyl/assets/lola.jpg http://www.cinemateket.org/2002/bilder/lplolalp.jpg |
Nee, ik wil mn oude haar van lang geleden terug. Ik had toen ik klein was dus lang haar met bruine pijpenkrullen waar iedereen altijd jaloers op was :o en dat wil ik dan dieprood of zwart verven..
Maar atm is mn haar heel kort en heel erg ongelijk, en het is hartstikke dood volgens mij.. |
neej ik heb van dat nooit stijl nooit krul haar, het zit eignelijk nooit goed... khad liever gewoon stijl haar, maar jah die mensen zeuren vaak ook weer.... en ik vind mn haar ook snel saai, maar ik fleur het nog wel eens op met wat nephaar.... en misschien ooit als ik geld heb dreads...
|
ik had liever mijn spikes nog inplaats van die kuthanekam :D
|
Citaat:
On topic: Neu echt tevreden benk nie maja scheit weet je |
nee niet echt, de krullen vind ik wel leuk maar het pluishaar veel minder. En ik zou graag dreads willen, maar ik heb ook nog is heel dun en fijn haar dus dat wordt volgens mij dan zo'n zielig hoofdje met een paar dreads.
|
Mh, Lola is redelijk geweldig. *zucht*
Ben best tevreden met mijn haar, het groeit alleen te snel, dus het is binnen een maand of twee ofzo weer geheel uit model. :/ En ik wil geen lang haar meer, dus ik moet om de maand mijn moeder dwingen om het weer kort(er) te knippen. Een kappersopleiding en heel veel luiheid. Slechte combinatie. Tsk. |
Neej, ik heb uitgroei maar ben te lui om er wat aan te doen, en het is gewoon geen model :|. WIl het wat korter denk ik, wat huppeliger :D
|
Ik verf mijn haar vaak ik heb nu zwart heb ze een aantal maande felblauw gehad, mijn echte kleur is trouwens donkerblond. Ik vind mijn eigen kleur niet zo heel erg mooi... :cool:
|
Ik heb van mezelf melkboerenhondehaar... :(
|
Nah. Te kort nog, te veel lengte verschil. Te veel slag aan 1 kant :| Te rossig soms. Niet mooi dik. Etc..
|
Jah, ik ben ook redelijk tevreden...Heb nu kort haar en 8er doe ik het omhoog zeg maar...Voor heb ik een pluk de andere kant op...had het daarvoor mn hele leven lang (iest langer dan mn schouders) maar heb er geen spijt van dat het eraf is.... :)
|
nope, ik heb voor de 3de x permanent, de eerste 2x was ik er nog hartstikke blij mee en het stond goed enzo, maar mun haar is allemaal vet dood en die K*tkapper heeft het veels te kort geknipt, dus da's vet baluh! :( :( maar nu laat ik het uitgroeien en laat ik mijn haar tot over mijn schouders groeien!
|
Haar is altijd al dood, wanneer leren jullie dat nou eens!
Ben nu me dreads aan het uit kammen dus het zit nogal *ploef*. En anders zit er slag in, is het pluizig en kan ik er niets mee zonder dat het of kinderachtig-fout zit of heel erg nep Het gaat er dus allemaal af! En dan vlecht ik het weer in en dan ben ik voor 2 maanden weer van me haar verlost... |
m'n dreads waren wel een tijd leuk, maar nu zit het alleen maar vervelend. ik ga denk ik voor het eerst mijn hoofd kaal doen, of een gemilimeterde hanekam ofzo..
|
Ja! M'n dreads ( ook al ja :D ) doen het goed, k heb ze nog niet zo lang maar ze zijn al aardig aan het vervilten. K vind het nog wel een beetje kort waardoor ik er geen staart in kan maken, maar dat komt vanzelf wel goed hoop ik :)
En misschien verven binnenkort, ben er alleen nog niet uit welke kleur. |
Natuurlijk niet. Ik ben een meisje.
|
neh, ben op ´t moment niet zo heel erg blij met mn haar, mn lengte is verschrikkelijk en mn uitgroei ook heel charmant :o
Ga volgende week maar weer eens ff aan de verf..rood/zwart ofzo |
hmm... NEEJ
ik had eerst hanekam, issut nu te lang voor, blijft niej meer zitte als ik moeet fietse en zow maar tis oowk te kort als ik ut gewoon wil late zitte, dan zit ut plat, en dus niet.... grr mjah, woensdag meer voor tentamen knippen dan gaat ut er weer af, en daarna wil ik ut late groeie hmm... logische volgorde :/ |
ik ben wel tevreden met mijn haar hoor
|
Ik heb donkerbruine krullen, maar ik heb veel te veel haar. Het is dik en onhandelbaar en onkambaar door de krullen. Ik heb gisteren de schaar erin gezet, resultaat: te kort. Het krult veel meer 'op' als het korter is. Ik heb nog net geen Annie-coupe :D
Dus nu laat ik het weer krullen. Ik zou het graag stijl willen hebben (maar dan af en toe, en dat kan gelukkig dankzij mijn geweldige straightmachine :) ) Blond lijkt me ook wel leuk, maar dat zou me niet staan. |
ik heb van mezelf rossig, dik haar, met een beetje een slag
die slag en de dikte vind ik echt super, maar de kleur iets minder. vandaar dat het nu rood/bruin is en morgen waarschijnlijk zwart met rood gaat worden *benieuwd is* |
Nu is't tot over m'n schouders, beetje krul er in. Hangt me de keel uit, over 2 dagen heb ik ook dreads :D ... tenzij het mislukt :]
|
Citaat:
en ik wil ook Lola-like knalrood haar, of the tribe's Salene-like |
Citaat:
Dreads zijn (y) al hoef ik die er niet speciaal in mijn haar te laten zetten om het effect te bereiken, maar ik doe het toch:D |
Als het zichzelf zou uitkammen wel.. lang haar is een maar dan moet je het ook verzorgen en dat kost enorm veel tijd (en dus moeite) En verder had ik liever gehad dat het van zichzelf zwart zou zijn :)
|
Citaat:
|
neej, wil donkerder niet krullender haar, kut krullen
|
Citaat:
Ruilen? Anyway, nee, heb er nog steeds spijt van dat ik het heb geknipt.. Maar het groeit hard.. ;) |
Ik ben wel blij met m'n dreads, al zouden ze wat vlugger mogen vervilten :mad: maar dat komt wel...En verder wil ik opnieuw een pony en een nieuw kleurtje...
|
Citaat:
|
neeh, mijn haar ziet er niet uit.
ik wil mijn dreads terug, of kweenie wat ik wil eigelijk. hmm |
Citaat:
maar door het vele wassen (dagelijks), is het model er al weer uit, en heb het alweer voor de 2e x laten knippen, meestal doe ik er dan superveel wax en haarlak in, soms wil het dan nog wel zitten, maar echt tevreden ben ik er niet mee, ik zou veel liever kort doordewar haar hebben...maar dan heb ik zo'n dikke kop (n) |
het is te lang, en ik ga binnenkort dus maar weer is naar de kapper, of nog beter, ik laat haar wel hier komen :)
|
Citaat:
|
nee... want ik heb een grafhoofd en daar staat tog niks bij :rolleyes:
nou ik ben wel heel blij met me dreadjes, maar ze worden maar niet mooier, en ik wil allemaal kleurtjes in me haar maar dan kan ik het weer niet goed wassen want dan geeft het af en ik wil van die jeuk en roos af en ik wil nepdreads in me haar maar me vriend wil dat weer niet en bleeeeeeeegh |
dat haar van lola is idd cool. ik vind rood (geverfd) haar zowieso meestal mooi.
ik heb nu lang blond haar met een pony, en vervaagde roze plukjes. Ik vind m'n haar eigenlijk saai, maar als je het eenmaal gaat verven blijf je het bijverven, dat vind ik ook weer zonde. Dus naja ik verf er vaak plukjes in enzo, meer niet. |
hmmm ze kunnen beter hier forum.dreads.com van maken ofzo, damn :eek: :rolleyes:
|
En vanaf volgende week ofzo heb ik of blond haar, of Lola-haar. Over het algemeen ben ik wel redelijk tevreden met mn haar, het is ontzettend makkelijk, valt echt alles mee te doen.. Kleur valt zelf te regelen.. Het enige nadeel is dat het zo ontieglijk langzaam groeit.
|
Nee, ik vind het te lang en futloos (om maar even in kappertermen te spreken) Ik ga binnenkort naar de kapper om het in laagjes te laten knippen.
Ik zou wel een andere haarkleur willen. Blonder, of lichtbruin. Maar ik zal het niet snel verven denk ik... |
ik wil het zwart, maar ik krijg bij zwart haar gratis oorlog...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |