![]() |
Tweede Fase ja of nee???
Jongens (en meisjes natuurlijk) ff een heel dringende vraag: Wat vinden jullie van de Tweede Fase??? Lucht je hart maar lekker uit!
|
Slechte zaak. Godzijdank ga ik dit jaar eindexamen doen! 3 jaar terreur en niemand wist waar 'ie mee bezig was (incl. Leraren)
|
Tweede Fase is niets voor mij. Ik word nie goed van de handelingsdelen, praktische opdrachten en leraren die menen dat wij niet zelfstandig kunnen werken en dus alsnog het huiswerk controleren, waar wij geen tijd voor hebben door alle handelingsdelen en praktische opdrachten.
Puh. |
Ik vind het ook sucks..... het is gewoon veel te veel werk!! Al die profielwerkstukken... toetsen repetities!!
|
Pfff.... eigenlijk wil ik niet eens antwoorden,.. dit onderwerp zuigt namelijk......
ik vind het.. COOL |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
na 3 jaar vinnik het :cool: misschien nog een jaartje :( maar ach LIFE GOES ON :cool: |
Het idee achter de tweede fase (was eerder bekend onder de naam "studiehuis") is dat leerlingen zelfstandig leren werken, oftewel introotje van 5 minuten aan het begin van de les en daarna ga je je eigen gang. Omdat dit project niet goed is uitgewerkt krijg je veel klachten over dat het moeilijk is en veel werk enzo. Verder wordt ook vaak vergeten dat bij de MVT spreken het belangrijkste is...
Ik denk dat als de bedoeling van het studiehuis beter was uitgelegd en als het geleidelijker aan was ontwikkeld, dan was het allemaal beter geweest. Het idee op zich is niet slecht, is zelfs goed, alleen de uitwerking ervan zuigt enorm. |
Tja, t ligt er een beetje aan. Als het nou zo zou gaan zoals ze het bedacht hebben zou het nog wel leuk zijn, zelf bepalen wanneer je wat doet, geen gezeik meer over huiswerk, das alemaal wel beter. Maar het loopt nu een beetje fout, die planning die de leraren voor ons hebben gemaakt klopt niet helemaal, ik moet nu, voor de zomervakantie, voor Wi, Bi, Na, Sk en Mij nog po's maken, en verder ook nog het gewone huiswerk. Dat werkt gewoon niet.
Ik wil alles beswel goed plannen hoor, maar dan moeten zij dat ook doen. :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |