Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seks met nieuwe vriend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=363399)

-Meisje- 02-02-2003 11:02

Seks met nieuwe vriend

Je hebt net een relatie gehad van 2 jaar... Dus je bent ook goed gevorderd op gebied van seks :D

En je krijgt een nieuwe vriend... Hoever ga je? Want ik kan me voorstellen dat je bij de eerste kus zo opgewonden wordt dat je al direct in mekaars broek gaat zitten (zeker als het al een tijdje geleden is...) maar is dit wel gepast? Ik vind persoonlijk van niet, maar ja... Je gaat toch niet met een broek vol goesting je nieuwe vriend alleen achter laten en naar huis gaan met zelf een broek vol goesting? :D

Is de vraag begrepen?

Dus, hoe ging het bij jullie? Gingen jullie direct iets verder?

mariekegirl 02-02-2003 11:15

ik zelf ben nog nooit meteen met een jongen naar bed geweest, eerst altijd beetje elkaars lichaam leren kennen enzo.
maar het is denk aan jezelf of je meteen het met hem wilt doen of niet, de jongen wil vaak wel meteen en als je het zelf ook wilt...waarom niet, ik bedoel je zegt dat het al lang geleden is dus je hebt er ook wel weer behoefte aan.
ik zou dus gewoon zelf bepalen op dat moment of je het wilt of niet. have fun!

cut_off 02-02-2003 11:18

Als je echt zeker weet dat het met de gevoelens van beide kanten goed zit, dan hoef je geen maanden te wachten.

-Meisje- 02-02-2003 11:37

Kvind t een beetje goedkoop als je al direct, echt van de eerste dag, in mekaars broek gaat zitten.... Hmm, t zit zo... Kheb al een tijdje megagevoelens voor iemand en die jongen ziet mij ook wel zitten, en kga er woensdag naartoe en hmmm... hij gaat mij masseren... Overduidelijk dus dat er gekust gaat/kan worden :)

En ja, ik kan me dan wel voorstellen dat ik ongeloofelijke goesting ga krijgen :o

Talon 02-02-2003 11:47

Citaat:

-Meisje- schreef:
En ja, ik kan me dan wel voorstellen dat ik ongeloofelijke goesting ga krijgen :o
uhm, dat betekend dat er een bui geilheid in je kut hangt? :confused:

-Meisje- 02-02-2003 11:51

Hahahaha :D

Nou...

Gewoon, kvind em echt lekker en als ie me dan lekker gaat kussen, is het toch normaal dat ik een beetje kriebels krijg?

Talon 02-02-2003 11:53

Citaat:

-Meisje- schreef:
Hahahaha :D

Nou...

Gewoon, kvind em echt lekker en als ie me dan lekker gaat kussen, is het toch normaal dat ik een beetje kriebels krijg?

ja hoor :)
alleen dacht ik dat meisjes daar nooit zo eerlijk over waren ;) :)

Thomas 02-02-2003 12:58

Ik zat in exact hezelfde schuitje.

Ik wachtte gewoon net zolang totdat mijn huidige vriendin seks met me wilde hebben, en dat vond ik ook totaal niet erg. Ik heb het dus helemaal van haar af laten hangen. :)

-Meisje- 02-02-2003 14:12

Citaat:

Talon schreef:

Hmm... Kheb er geen problemen mee :)

-Meisje- 02-02-2003 14:13

Citaat:

Wawl schreef:
Ik zat in exact hezelfde schuitje.

Ik wachtte gewoon net zolang totdat mijn huidige vriendin seks met me wilde hebben, en dat vond ik ook totaal niet erg. Ik heb het dus helemaal van haar af laten hangen. :)

Ik zou het zeker willen, maar het is gewoon tegen mijn principe :) Als je zo direct seks gaat hebben, is het net alsof het enkel voor de seks is...

Bijkomend detail: hij heeft de naam van player te zijn... :( (n)
Dan kan ik maar beter ff inhouden zeker....

M*Licious 02-02-2003 14:16

als je echt heel erg dol op diegene bent kan ik me voorstellen dat je wat langer wilt wachten omdat het misschien een echte relatie word.
hoe zit het dan als je een one night stand hebt met iemand die je niet zo heel goed kent... wat doe je dan allemaal.. direct erin of eerst nog orale sex etc...???????

pliez..tell me...

xx

ii 02-02-2003 14:21

Ja, ik ben dan veel makkelijker en sneller... Zeker als het een tijdje geleden is...

-Meisje- 02-02-2003 14:24

Citaat:

M*Licious schreef:
als je echt heel erg dol op diegene bent kan ik me voorstellen dat je wat langer wilt wachten omdat het misschien een echte relatie word.
hoe zit het dan als je een one night stand hebt met iemand die je niet zo heel goed kent... wat doe je dan allemaal.. direct erin of eerst nog orale sex etc...???????

pliez..tell me...

xx

Goh, kzou t begot ni weten :) Kheb nog nooit een one night stand gehad, en kzou ook ni weten wa k allemaal zou doen... Maar kdenk da k met een ONS wel orale seks zou toelaten... Of ik het zelf zou doen weet ik niet (SOA's enzo...)
Maar met een ONS draait t ni om liefde ofzo he, hier wel (een beetje toch :o) dus is het toch allemaal iets anders...

Nog ervaringen, tips..?

-Meisje- 02-02-2003 14:25

Citaat:

Hermione schreef:
Ja, ik ben dan veel makkelijker en sneller... Zeker als het een tijdje geleden is...
Hoeveel sekspartners heb jij al gehad?

Ik nog maar ééntje hoor, en da's ook de reden waarom het sowieso niet zo snel zou gaan bij mij... Kdenk als k wa meer ervaring heb, da'k wel sneller seks kan hebben... (maar dan niet als ik verliefd ben of als het misschien een player is :()

M*Licious 02-02-2003 14:26

tja als het om echte liefde gaat zuo ik gewoon nog wat langer wachten.. als je echt van mekaar houdt heb je toch nog alle tijd?!!! en helemaal als hij een beetje bekend staat als player zou ik wachten anders word je zo snel uitgemaakt voor slet... zo moet hij eerst de echte liefde aan je bewijzen!!

xxx

M*Licious 02-02-2003 14:27

haha ik ook maar 1 en dat is mn huidige vriendje, maar ik vroeg het me gewoon af.. ik denk dat ik het ook heel moeilijk zou vinden bij een eventuele nieuw sexpartner in de toekomst, ik denk dat ik heel verlegen zou zijn.....

-Meisje- 02-02-2003 14:42

Citaat:

M*Licious schreef:
ik denk dat ik het ook heel moeilijk zou vinden bij een eventuele nieuw sexpartner in de toekomst, ik denk dat ik heel verlegen zou zijn.....
Ja :o
Kben ook heel onzeker (en zeker omdat hij al meer ervaring heeft...) dus kga me zeker ni direct geven aan hem :)

Maar ja, woensdag ga k naar hem... Hij gaat me masseren... Snappie... :o
Khad t eigelijk ook ni over 'echte seks' hoor, eerder over wa voelen enzo (ok, handwerk dus!)

bertbart 02-02-2003 15:38

Speel eerst hard to get en heb niet gelijk sex. Hij zal je het hof proberen te maken. En wat betreft de sex, wees niet te happig. Laat hij zich eerst maar uitsloven en dat beloon je later eventueel met sex;)

Ben je niet uit op een vaste relatie, maar wil je gewoon een one night stand, hang dan gewoon de slet uit en gedraag je als een beest :D :cool:

M*Licious 02-02-2003 15:43

haha okee daar ben ik het mee eens....

Yolcu 02-02-2003 16:12

Ik zit in hetzelfde schuitje, dus ook 2 jaar een vriend gehad.. en vraag me hetzelfde af. De jongen waar ik het over heb is ook nogal 'snel', staat ook een beetje bekend als een 'player'. Dus van hem af laten hangen doe ik maar niet.. juist doordat hij zo bekend staat, laat ik hem nog een tijdje wachten. Als ik met hem zoen, dan wil ik wel meer, maar ik hou het 'gewoon' tegen. Ik denk dat ik er spijt van ga krijgen als ik me te goedkoop opstel.. maar ik ben benieuwd naar de andere meningen hier. Ik ben het trouwens wel eens met BertBart, ik denk dat ik die raad ook maar op ga volgen. Sterker nog, daar ben ik al mee bezig..

Sarah 02-02-2003 16:39

ik heb ruim veertien maanden een vriend gehad met wie ik ook sex heb gehad...
met mijn nieuwe vriend heb ik een maand gewacht, omdat het leuker is om alle nieuwe dingetjes één voor één samen te ontdekken... korter dan een maand had ook wel gemogen van mij, maar niet binnen een week...

LaY-D NiCoLe 02-02-2003 16:54

jah ik heb nouw ook al weer n half jaar n vriend en ik vond hem gewoon zo leuk toen we nog nix hadden en hij mij ook dat we het na precies 1 week gedaan hebben.. had er geen problemen mee, maar we konden toen ook al heel goed met elkaar opschieten en hadden allebei al paar maanden geen sex meer gehad :cool:

maar ik weet niet als ik weer een nieuwe vriend zou willen of ik et weer zo snel zou doen... een beetje afhouden lijkt me ook wel leuk :D maarja het hangt ook van de andere persoon af denk ik

-Meisje- 02-02-2003 17:18

Citaat:

Unique schreef:
Ik zit in hetzelfde schuitje, dus ook 2 jaar een vriend gehad.. en vraag me hetzelfde af. De jongen waar ik het over heb is ook nogal 'snel', staat ook een beetje bekend als een 'player'. Dus van hem af laten hangen doe ik maar niet.. juist doordat hij zo bekend staat, laat ik hem nog een tijdje wachten. Als ik met hem zoen, dan wil ik wel meer, maar ik hou het 'gewoon' tegen. Ik denk dat ik er spijt van ga krijgen als ik me te goedkoop opstel.. maar ik ben benieuwd naar de andere meningen hier. Ik ben het trouwens wel eens met BertBart, ik denk dat ik die raad ook maar op ga volgen. Sterker nog, daar ben ik al mee bezig..
Hmm... zal ik ook maar doen zeker... Wel jammer, kheb zin :o :D

-Meisje- 02-02-2003 17:35

En Unique, nog een vraagje: hoe gaat de relatie? Merk je iets van zijn 'geplay' of heb je hem veranderd? :)

Yolcu 02-02-2003 17:42

Citaat:

-Meisje- schreef:
En Unique, nog een vraagje: hoe gaat de relatie? Merk je iets van zijn 'geplay' of heb je hem veranderd? :)
Nou het is nog ontzettend pril.. ik denk trouwens dat je een 'player' niet kunt veranderen. Ik heb hem zelf nooit aan t 'playen' gezien, heb alleen wat verhalen gehoord en hem daarmee geconfronteerd. Hij zegt dat ie idd wel een hoop meiden gehad heeft enzo, maar dat ie daar altijd mee kapte als hij een vriendin had. Ik weet het nog niet, of ik dat geloof. Maar hij is wel leuk, dus ik geef hem een kans..

Freyja 02-02-2003 17:44

Citaat:

bertbart schreef:
Speel eerst hard to get en heb niet gelijk sex. Hij zal je het hof proberen te maken. En wat betreft de sex, wees niet te happig. Laat hij zich eerst maar uitsloven en dat beloon je later eventueel met sex;)

Ben je niet uit op een vaste relatie, maar wil je gewoon een one night stand, hang dan gewoon de slet uit en gedraag je als een beest :D :cool:

Maar als je zelf nou een relatie én sex wil... waarom dan moeilijk doen met hard-to-get spelen?

-Meisje- 02-02-2003 17:45

Kvind dat je je partner wel moeite moet laten doen, zeker als ie bekend staat als player...
Da s mijn mening he :)

M*Licious 02-02-2003 17:46

ja daar ben ik het helemaal mee eens.. gewoon uit zelfrespect..
hij moet jou als het ware verdienen..
xx

damaetas 02-02-2003 17:48

Citaat:

Talon schreef:

vreemde vriendinnen heb jij. :p

bertbart 02-02-2003 23:22

Citaat:

Morgan schreef:
Maar als je zelf nou een relatie én sex wil... waarom dan moeilijk doen met hard-to-get spelen?
uit ervaring en van verhalen van vriendinnen, kan ik zeggen dat je op deze manier kunt testen of diegene een player is...

Miss Fat Booty 02-02-2003 23:42

als ik sex wil doe ik t gewoon....... :rolleyes:

-Meisje- 03-02-2003 15:02

Ook als je gevoelens hebt voor die persoon? Als ik die jongen enkel "lekker" zou vinden, dan zou ik het misschien ook wel doen hoor... Maar ik voel wel iets voor hem, ik vind em echt leuk en kwil er wel iets mee...

CraZyLaDy 03-02-2003 19:22

Ik heb er wel van geleerd om zomaar te snel met iemand het bed in te duiken. :(
Hmm ik zou het zeker niet gelijk meer doen. Ffies wachten totdat je elkaar beetje 'ontdekt' heb zeg maar. ;)

Miss Fat Booty 03-02-2003 21:15

als ik echt verliefd op iemand ben vertrouw ik m meestal ook want ik word [bijna] nooit verliefd op jonges die ik niet goed ken....dus dan weet ik dat hij mij nooit zou gebruiken....

ben wel een keer verliefd geweest op iemand die ik niet goed kende die wel seks wou maar heb t toen niet gedaan omdat hij nogal een player was...[van wat ik hoorde]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.