![]() |
kinky kapsel voorbeeld?!
ik wil weer eerdaags naar de kapper alleen heb ik geen idee hoe.
jah ik wil het gewoon lekker kinky hebben en makkelijk maar kan maar nergens een leuk kapsel voorbeeld vinden. weten jullie mischien een leuk kinky kapsel voorbeeld voor me? of mischien een link naar een kapsel site ofzow? alvast thanx! :D |
|
thanx ik zal direct ff kijke :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig, maar kost dat niet keiveel moeite om elke ochtend goed te doen? En hoe zit het met wassen?
|
Recht-op slapen en een week of twee niet wassen. :rolleyes:
|
Oeh, dat is wel heel erg alto.
Maarja, wie trui wil zijn moet pijn lijden. |
idd en als je het 2 weken niet wast, stinkt het ook nog, damn dan ben je echt de meeste truie alto op Avril na natuurlijk..
|
thanx voor het spaghetti met tomatensaus kapsel ( :D ) maar
heb ik helaas kort haar. maar ik zal eens ff op die site kijke. |
whaha dat haar ziet er echt nie uit.
|
Geweldig. Plastic ..
En pfft..twee weken niet wassen; -dat zie je niet bij zo'n soort kapsel -je hebt een soort spray waardoor het niet kriebelt en niet gaat stinken |
zo had mn vriendin haar haar gister nog ongeveer :)
|
http://www.btinternet.com/~quinnster...r/dethany9.jpg
hahaha, deze is echt zooo overdone :D http://www.btinternet.com/~quinnster...er/RBhair1.jpg deze vind ik wel gaaf.. denk. |
http://www.btinternet.com/~quinnster.../sara_ps1r.jpg
-verliefd- op het hele meisje+haar+kleding eigenlijk :o |
Citaat:
ooh.. mooi meisje! alleen die wenkbrauwen zijn echt lelijk :/ |
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die onderste is idd wel cool :) bij veel van dat soort types is het overdone, ik bedoel, opvallend haar EN kleding EN make up etc..wordt een beetje clownesk(schrijf je dat zo?) vind ik. |
Citaat:
|
over dat je haar 'te kort' is.. ik weet niet of het korter is dan ongeveer 5 centimeter?
Als het langer is dan 5 a 6 centimeter kun je sowieso hair extensions of nep dreadlocks nemen. Die kun je bij een exotische kapper/haarwinkel kopen en door iemand daar laten invlechten (kost wel redelijk wat geld) of gewoon door iemand die je kent. Het is allerminst moeilijk. Succes ermee, en laat je wel goed voorlichten bij de winkel waar je het haar koopt. Ook is het niet 'vies', je kunt het gewoon uitspoelen en om de anderhalve week wassen. Te vaak je haar wassen is sowieso niet goed, en stinken doet het ook niet echt. Bij mij niet althans. En als het bij jou wel stinkt, dan spray je er gewoon wat bodyspray. Ik snap al dat gezeur sowieso niet. Ten eerste: hoeveel mensen zitten er met hun neus op jouw hoofdhuid en ten tweede: wie leuk haar wil hebben mag soms best een beetje jeuk hebben. Hoe erg denk je dat het jeukt als je echte dreadlocks hebt, van je eigen haar dus? Ik bedoel maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoelang is ze nu in Nederland? |
Citaat:
|
Citaat:
foto van mijn haar in blacklight op medusa 28 december :D (het is nu alweer anders, trouwens.) |
|
Citaat:
|
Citaat:
wie ben jij, aan 'OriginalMisfit' zie ik niet echt wie je precies bent :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*weeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh* |
Citaat:
|
Wat moet iedereen tegenwoordig op dat stink-medusa? (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar is mooi btw, maar die wenkbrauwen :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
hebben we gepraat? was dat leuk? ;) |
Citaat:
en dat is al heel wat, vind ik. |
Citaat:
ha. bijvoorbeeld. |
Citaat:
anders doe je alsof je hem herinnert ;) was mee met roelof. roelof die jou niet leuk vond :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |