![]() |
Capoeira
Oorsponkelijk beoefend door de straatvechters van Brazillie...
Zit er iemand op deze sport, of zijn er mensen die ervaring hebben met deze sport of van plan zijn er ooit ietz mee te gaan doen? (y) |
ik vind het wel fijn om te doen (al een paar workshops gedaan enzo)
maar ik vind nergens een vereniging :s ik denk ok ni echt dat ik lenig genoeg ben om het echt te gaan doen |
Zeker Yorin travel gekeken???? :p
|
Een jongen uit mijn klas doet het. Best vet om te zien.
|
Op TV wel eens gezien... Is wel eens mooi om naar te kijken.
Meer info kan je vinden op www.capoeira.nl en www.capoeira.be , maar die kende je al waarschijnlijk. |
nooit van gehoord eigenlijk :|
ook niet echt mijn sport denk ik :o |
het ziet er echt gaaf uit inderdaad
zou het ook wel willen doen maar ben niet echt lenig :p |
ik heb weleens een lesje gevolgd. Ik vind t wel leuk. Ik ben van plan binnenkort ff wat lesjes te volgens...om salto's te trainen.
|
Citaat:
hehe that crossed my mind too :D |
een vriend van mij doet dat, nou ik doe het hem iig echt niet na! :D
Ziet er leuk uit, heb het ook geprobeerd om samen met hem te doen maar het is niks voor mij :) |
Ik doe zelluf capoeira en et is echt supervet.. Wordt je potje lenig van... Check www.streettrickz.com voor een paar super vette filmpjes! Moet je die "teasers" maares downloaden! Die zijn echt wicked! Ow trouwenz ik doe capoeira bij de sportinn in steenwijk *ff wat sluikreclame* check www.sportinnsteenwijk.nl
GReetz to Y'all... |
Dat ziet er idd wel geinig uit idd, maar als je net ff te laat bukt ofsow heb je wel hoofdpijn :D
|
Citaat:
|
heb t 1,5 maand geleden xtje gezien op tv.. daarna wilde k t ook graag doen (nog steeds!) maar ik heb ongeveer t zelfde probleem .. nergens een vereninging ..
Toen hoorde ik onderling van kennissen dat r toch in mijn plaats zo`n vereniging was .. ik opbellen .. nee die bestaat niet meer .. kom ik ergens anders op een site dat naast onze stad vlakbij een andere is .. maar nee hoor daar dus ook niet .. Nu ga k denk ik, als het uitkomt qua tijden, kung fu doen .. jammer wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit ook op Capoeira en dat is echt sick. Ik ben alleen niet zo acrobatisch dus gaan die salto's me minder goed af. En verder is het echt grappig :D
|
Citaat:
maare. . in de Nude ergens .. www.aaras.nl d8 k .. |
Citaat:
|
op http://www.agogo.nl en dan bij school (sorted bij location) , staan alle plaatsen waar je capoeira kun uitoefenen. op klikken en je krijgt adres en de tijden waarop je kunt komen...
|
Vroeger Breakdance/capoeira gedaan is wel leuk.
|
Ik doe het wel is capoeira. Zelf zit ik op Jiu Jitsu maar mijn docent is zo gecharmeerd van deze sport dat we dit ook wel is doen.
En daarbij is Jiu Jitsu een mengeling van allerlei verdedigingssporten. Dus dat komt wel mooi uit :) |
Ik doe Capoeira, Breakdance, Nin-jutsu, en gewoon Salto's tricken.
|
Wie kent er trouwens Free-running?
|
Zo'n vrouwtje uit Tekken 4 doet het.. en Eddy Gordo uit Tekken 3
|
Ehh, nee, niet bepaald. Free running is geen vechtsport.
Of bedoel je capoeira? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |