![]() |
Wat vinden jullie van Karl Kani
Ej wat vinden jullie van Karl Kani, ik draag et altijd, gewoon chille kleding. Mensen zeiken wel op me omdat ik blank ben maar IMHO maakt dat niet uit.
|
Wie???
|
Ik heb nog liever Jan-Peter op m'n kleding staan dan dat stoere hiphopmerk.
|
walgelijk die kleding!!! Enorm saai en lelijk en dan heb ik t nog neit eens over die lelijke grote logo's en letters....
|
Ik vind het geen flikker aan!
Majah vooral blijven dragen als jij het mooi vind (y) toch? |
Karl wie?
|
wel lelijk.
die grote logo's met van dat plastic enzoo. neeh ik vind het niks. |
Citaat:
|
kleren zijn wel leuk, maar dan moet je niet, zoals blanke jongens bij ons int winkelcentrum, met een pleister (a la nelly) op je wang gaan lopen...want dan ga je echt iets te ver....Maarre, wat boeit et jou wat wij er allemaal van vinden? Als jij je er lekker in voelt, draag jij dat toch gewoon?
|
Ik heb een hele mooie karl kani ribbroek.
Maar de truieen en t-shirts vind ik vrijwel altijd lelijk, meer opdruk dan trui. |
Afschuwelijk, lelijk, afgrijselijk, walgelijk, afzichtelijk, afstotelijk. :)
Karl Kani (n) |
Citaat:
|
Ik vind Karl Kani IMHO echt master, ik heb nu precies 20 broeken 50 shirts en 2 paar sokken van dat merk, echt master, aightzzzzzzzzzzzz. Vooral dat plastice opdruk is echt ROLFMAO
_________________________________________________ KarlKani voor life aightzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
eh. aightzzzz!
|
Citaat:
En aan de andere kant van de 'mall' hebben we de pimpdudes die gecamoufleert met pleisters een echte zwarte overval proberen na te bootsen :| :D |
Nee, even serieus, ik ken het wel,
ik vind het wel mooi! Denk ik. Heeft iemand een voorbeeld? |
Ik vind het niet mooi. Geen mooi gebruik van stof. Logo's zijn te opzichtig. Modellen vind ik ook niet bijzonder.
|
Dat zelfde geldt overigens voor FUBU
|
Karl Kani, hier in de ghetto is het niet recht, maar plicht aiii.
|
Broeken zijn wel mooi (y)
Die truien/sweaters/shirts zijn best lelijk, best jammer dat het logo er bijna altijd zo groot opstaat. Maarja..dat hoort denk ik nou eenmaal bij dit soort kleding. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar even zonder gekkigheid...zulke types liepen wel rond in het winkelcentrum van mijn woonplaats in Amerika :D Echt zo'n mega mall met alle under 21 people die uit verveling maar hele dagen in the mall rondhingen. Dan had ik naar Nederlandse maatstaven een normale tot trendy outfit aan en iedereen keek me aan alsof ik van Mars kwam whehehe. Ik had een keer gouden Dieselschoenen aan tijdens het winkelen, en er is welgeteld 5 keer aan me gevraagd of ik die schoenen toevallig uit New York had :D |
vroeger was het nog wel een acceptabel merk met soms leuke dingen maar nu is het te erg geworden met die vieze glim en glanspakjes
ook al die jerseys met SOUTH BRONX e.d. vallen echt ver buiten mijn smaak laat ik het dan nog maar niet eens hebben over het soort mensen wat ermee loopt :D nee geef mij maar de sobere merken Rat |
(n)
|
domme domme lompe kledingm, dan trek ik liever geen broek/trui aan
|
Karl kani op zich ken ik niet... Maar lijkt het op dingen als Wrung, Eclips, Royal wear, ragwear, ill designz? Zoja cool, zonee post een foto ofzo? :D
|
Je hoort erbij met Karl Kani!
|
chill, je weet toch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind t wel leuke kleding...Bij de meeste jongens vindt ik t iig erg kewl staan. Bij meisjes niet echt.
|
wat ik ervan gezien heb is (n), maar wellicht dat er wel mooie kleding van is waar het merk niet zo achterlijk groot opstaat..
|
Citaat:
Ik vind het overigens een afschuwelijk kledingmerk. |
Citaat:
Maar over Kani. Ik vind het te patserig. Op mijn school lopen er 2 mensen in, van die truien met een zo groot mogelijke K enzo. Zelfs toen ik me nog "hiphop kleedde" liep ik daar niet mee. |
ik draag liever kleding met WIBRA erop geschreven dan karl kani
zegt genoeg denk ik |
ik vind t lelijk dat dat merk er zoooo groot op staat vaak....
voorderest zijn de modellen best okee soms maar ik vind die glimdingen echt zoooo vreselijk.... |
voor alle blanke kereltjes die liever bruin wilde zijn, vinnet echt n wigger merk.....thijs bosma heeft vast een kani jas
|
ik vind het wel wat voor real-big-ass-ganstA-nigga's :o
|
verschrikkelijk, die walchelijk licht blauwe blousjes met zilvere logo ofzo :confused: ...tja ieder zn smaak maar ik vind het echt niet mooi
|
ongelooflijk superlelijk
vooral de broeken vind ik afschuwelijk, zeker als het zo'n glimmende stof is met zo'n groot logo erop gewoon niet mijn smaak en niet mijn stijl maar als je t mooi vin, je draagt t maar |
sorry, ik ken dat hele merk niet...
maar als het een soort van fubu-kleding is dan vind ik het niks... |
die jassen zijn gewoon te lelijk ,maar verder heb ik er eigenlijk geen kleren van gezien
|
plaatjes svp!
|
Karl Kani Fashion Show met plaatjes!
De beste plaatjes die ik kon vinden... Walgelijke kleding overigens, maar als mensen het mooi vinden, dan mogen ze het natuurlijk dragen! |
Karl Kani..
Yakkes ik vind het echt kleding voor mensen die negers willen nadoen. De kleding is lelijk. Ali G staat het goed ja ! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zeggen zowveel mensen kanker. jank. |
[off-topic]
Als we allemaal in ieder topic de naam 'mennuz' blijven noemen blijft ie alsnog 'leven'... Dat moeten we niet hebben jongens! (Maar stiekum is het ook gewoon lol) [/off-topic] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |