![]() |
SKA-P in de melkweg
Zaterdag 15 maart!! Support act nog onbekend
|
Jaaahh, ik ben er bij! Ska-P is cool!
|
Zoals gewoonlijk te ver weg :(
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
whoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeee jeeeeeeeee |
ik ben blij
|
nah denk niet dat ik die gaaf genoeg vind om voor naar amsterdam te reizen......
|
Nah, leuk enzo. Maar melkweg. Te ver, dus te duur.
|
voor ska-p reis ik naar uit uiterste hoekie van nederland!!
dus... ik ben aanwezig!(y):D |
awww, arme job :(
|
Ik ben er definately ook :D.
|
Ik vond ze niet zo supertof live. :)
|
Citaat:
|
hoe duur?
misschien ga ik wel:) |
Citaat:
|
gelijk met Mad Capsule Markets .. dus ik zit in de zaal ernaast :p
|
[eztah]
Misschien ga ik wel. Toen ik op het Szigetfestival in Budapest was speelden ze op het hoofdpodium, maar ik was te lui om er naartoe te lopen:( |
Citaat:
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien Ska-p is wel vet
|
Ska-P is relax maar Amsterdam is ver zonder ov en Eefje is niet thuis dus kan ik nergens overnachten :(
Living End is trouwens relaxer :D |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen..ik hoop dat mad capsule markets eerder is afgelopen en dat ze hek opengooien ofzo kunnen we gewoon overlopen en skanken yeah! |
mwah, is aardig bandje
beetje populistische troep live; fuck amerika fuck de doodstraf blablabla dat heb ik allemaal wel 100x eerder gehoord. |
Citaat:
|
...Dus vind jij Tool relaxer en ik Living End, was dat nou zo moeilijk?
|
Citaat:
en voor de mensen die naar de mad capsule markets gaan: ik hoop dat ze de deuren lekker dichtlaten, mensen die liever naar een andere band dan ska-p gaan, verdienen het niet te skanken met ska-p-fans :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze niet echt super.
|
Citaat:
kruipen beats lopen. |
Ik zal er zijn..
Toch gratis voor jaarleden :D.. |
ik mag gewoon niet (n) :mad:
|
Citaat:
|
oei dat is nu vrijdag alweer.. misschien dat ik ook wel kom.. moet nog ff kijken
|
Citaat:
|
Ik kom ook :)
|
kom waarschijnlijk niet meer :(
|
mad capsule markets beter ja:| :o
|
Whaaaa SKA rules....maarja...beetje ver weg :mad: 13 xxxLau
|
ik ga dr heen, afterwardz naar de vrankrijk na chillen =P
|
jaaah ik ben der dan ook :P maar dan zaal ernaast he :)
|
T was GENIAAL echt geweldig, was echt een feest en super gezellig!!!
Alleen voortaan moeten ze maar wat mensen buiten laten staan :p want t was zoals gewoonlijk ECHT te vol!! (mensen met jaarlidmaatschap kwamen gratis binnen, en 700 mensen met kaartjes en ook nog es mensen die aan de deur kochten. Kheb trouwens 2/3 van de Hardheid gemist :( Was trouwens wel een leuke verrassing dat die in voorprogramma stonden! topavondje, ben blij dat ik toch nog was gegaan... |
:D..
Jah het was wel een vet concert.. Alleen mss net iets te druk.. |
T*ring, die gasten weten hoe ze een show moeten neerzetten.
Twas de 3 uur autorit zeker wel waard :) -------------- Op verzoek zonder link |
Twas echt geniaal, bij de hardheid was het nog wel te doen qua drukte heerlijk geskankt.
Bij ska-p werd het net iets te druk, maar dat mocht de pret niet drukken, echt geweldige show en goeie sfeer :) |
kloenk
en dat lees ik nu 16 maart... klote klote klote! naja ze komen ook op lowlands... een goede reden om daarheen te gaan! |
Citaat:
|
Het was zoooooo vet :)
|
ik vonnet ronduit geweldig, vooral die priesteroutfit, echt een lust voor 't oog
|
het was inderdaad erg moeilijk ja :) en de hardheid in het voorprogramma was ook erg vet
|
die gast met die skabroek waar maartje je aan voorstelde maar waarvan je niet wist wie het op het forum was
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |