Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Ik wil op Toneel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=363937)

Vaantje 02-02-2003 19:03

Ik wil op Toneel

Heeej ..ik ben nieuw hier :) ..maarre ik wilde effe vragen of iemand van jullie een toneelschool weet in de buurt van Heerlen of omgeving ??...
Enne ..wat je daar geleerd krijgt enzo ..
Hopelijk Reageren jullie ...:) ..en kunne jullie me helpen Dikke KUZZ Silvana

EvilSmiley 04-02-2003 17:10

ga op het school toneel ofzo :)

Vaantje 04-02-2003 17:12

ja .. dat snap ik maar .. waar :s
-XxXxXxX-
Vaantje

sanguis 04-02-2003 19:03

van je eigen school misschien??
:p

Vaantje 04-02-2003 19:10

Haha ...mijn school is dom:p
die hebben zoiets niet :(
-xxx-

o0Hanneke0o 05-02-2003 14:47

Voor zover ik weet, als je écht actrice wil worden of iets met theater wil gaan doen, dan kun je naar een toneelschool. De goede toneelscholen heb je in Amsterdam, Utrecht en Maastricht. Jij hebt nog geluk want er zit er een bij in Maastricht, ik woon in Brabant, woon ik nergens dichtbij :(

Vaantje 05-02-2003 17:10

owh .. dankje
Nou das Minder ja
Toch nog su-6 met t vinden van 1
-XxXxXxX-
Vaantje

bonelesschicken 05-02-2003 17:27

Ja en die toneelscholen zijn vanaf 18(Soms 17) tot 24 jaar en je hebt een mbo, havo of vwo-diploma nodig. :)

Als je echt nog wat aan toneel wilt doen moet je eens in de gouden gids duiken voor toneellessen o.i.d.

Vaantje 05-02-2003 17:48

Haha ... Ja dankje ;)
ik zal t doen ..ennuh dan nog maar effekes wachten
-XxXxX-
Vaantje

Daangerous 05-02-2003 20:41

Citaat:

o0Hanneke0o schreef:
Voor zover ik weet, als je écht actrice wil worden of iets met theater wil gaan doen, dan kun je naar een toneelschool. De goede toneelscholen heb je in Amsterdam, Utrecht en Maastricht. Jij hebt nog geluk want er zit er een bij in Maastricht, ik woon in Brabant, woon ik nergens dichtbij :(
Toneelscholen zijn er in: A'dam, Utrecht , Maastricht, Eindhoven (docent), Arnhem, Zwolle (docent) en nog enkele docent-drama opleidingen. Over het algemeen zijn A'dam, Maastricht en Arnhem de beste acteursopleidingen, en NIET Utrecht...

Muizzz 06-02-2003 14:40

er zijn wel jeugdtheaterscholen, ik zit er zelf ook al een tijdje.
in zwolle is er iig een, ik zal ff verder zoeken.
hier kom ik dus later op terug :)

JuuSTeH 07-02-2003 09:45

Er is een toneel school in Landgraaf. Ik zit er zelf ook op en dat is hendig kiks. Dat ligt in Waubach maar is het wel waard.

o0Hanneke0o 09-02-2003 16:06

Citaat:

Daangerous schreef:
Toneelscholen zijn er in: A'dam, Utrecht , Maastricht, Eindhoven (docent), Arnhem, Zwolle (docent) en nog enkele docent-drama opleidingen. Over het algemeen zijn A'dam, Maastricht en Arnhem de beste acteursopleidingen, en NIET Utrecht...
oh.. nouja wis ik veel. Ik had het eerst gelezen dat a'dam utrecht en maastricht de beste waren. Maar het is ook heel moeilijk om op een toneelschool te komen. het gaat gewoon met audities enzo dus je moet echt talent hebben. Dus kan je het beste van te voren ook op allerlei toneelclubjes gaat zitten

Lentekriebel 09-02-2003 17:18

in maastricht heb je kumulus. daar wordt van alles met toneel gedaan geloof ik.maar ik denk dat er in heerlen ook vast wel iets is... misschien es op de muziekschool vragen?

butterfly_1 04-03-2003 18:21

Citaat:

Vaantje schreef:
Haha ...mijn school is dom:p
die hebben zoiets niet :(
-xxx-

de onze (helaaaaaas) ook nie... da's wel kuttig

Balance 04-03-2003 20:19

Citaat:

Vaantje schreef:
owh .. dankje
Nou das Minder ja
Toch nog su-6 met t vinden van 1
-XxXxXxX-
Vaantje

waar ze het nou over hebben zijn toneelscholen na je voortgezetonderwijs, maar ik neem aan dat je nú op toneel wilt? dan zijn er vast wel jeugdtheaterscholen in de buurt.
kijk even in het telefoonboek of zoek ff op internet op een grote plaats in de buurt.

butterfly_1 05-03-2003 18:18

Citaat:

Daangerous schreef:
psies overal behalve in groningen :mad:

Daangerous 06-03-2003 12:38

Citaat:

butterfly_1 schreef:
psies overal behalve in groningen :mad:
is da dan te veel moeite ofzo?

butterfly_1 06-03-2003 18:11

Citaat:

Daangerous schreef:
is da dan te veel moeite ofzo?
:confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.