![]() |
Ik wil op Toneel
Heeej ..ik ben nieuw hier :) ..maarre ik wilde effe vragen of iemand van jullie een toneelschool weet in de buurt van Heerlen of omgeving ??...
Enne ..wat je daar geleerd krijgt enzo .. Hopelijk Reageren jullie ...:) ..en kunne jullie me helpen Dikke KUZZ Silvana |
ga op het school toneel ofzo :)
|
ja .. dat snap ik maar .. waar :s
-XxXxXxX- Vaantje |
van je eigen school misschien??
:p |
Haha ...mijn school is dom:p
die hebben zoiets niet :( -xxx- |
Voor zover ik weet, als je écht actrice wil worden of iets met theater wil gaan doen, dan kun je naar een toneelschool. De goede toneelscholen heb je in Amsterdam, Utrecht en Maastricht. Jij hebt nog geluk want er zit er een bij in Maastricht, ik woon in Brabant, woon ik nergens dichtbij :(
|
owh .. dankje
Nou das Minder ja Toch nog su-6 met t vinden van 1 -XxXxXxX- Vaantje |
Ja en die toneelscholen zijn vanaf 18(Soms 17) tot 24 jaar en je hebt een mbo, havo of vwo-diploma nodig. :)
Als je echt nog wat aan toneel wilt doen moet je eens in de gouden gids duiken voor toneellessen o.i.d. |
Haha ... Ja dankje ;)
ik zal t doen ..ennuh dan nog maar effekes wachten -XxXxX- Vaantje |
Citaat:
|
er zijn wel jeugdtheaterscholen, ik zit er zelf ook al een tijdje.
in zwolle is er iig een, ik zal ff verder zoeken. hier kom ik dus later op terug :) |
Er is een toneel school in Landgraaf. Ik zit er zelf ook op en dat is hendig kiks. Dat ligt in Waubach maar is het wel waard.
|
Citaat:
|
in maastricht heb je kumulus. daar wordt van alles met toneel gedaan geloof ik.maar ik denk dat er in heerlen ook vast wel iets is... misschien es op de muziekschool vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk even in het telefoonboek of zoek ff op internet op een grote plaats in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |