![]() |
IK durf Niet! Maar wil wel HEEEL graag
Heeej ..Ik ben Silvana a.k.a ---> Vaantje ..en ik zit met n probleem :( ik vind een jonegn erg leuk ..en hij mij ook want hij heeft gezegd dat ie van me hield :) :) :) maar Telkens als het Te Clos word krijg ik angst ..ik durf bijv niks af te spreken waarom weet ik niet ..kan iemand mij misschien helpen ..??... of weet iemand zich hierin te plaatsen ??... reageer dan ...want ik vind hem ECHT leuk ..en mag hem niet laten gaan ..want ik weet zeker dat ik erge spijt krijg
Dikke Kus Vaantje |
Hij zegt van je te houden en je durft niet met 'm af te spreken? :confused: :confused: :confused:
|
Jaa ...ik weet ik ben Super Dom ...Maar hoe kan ik dan wel erover heen komen ??.... :confused: :confused: :confused:
-xxx- Vaantje |
Wat is de relatie tussen jou en hem?
[Hij houdt nu 'al' van je :eek:] [Als je em niet eens goed kent, zou 'k het eng vinden.] |
We zijn toch wel redelijk Close ...
Hij heeft me Immers verteld dat ie van me houd -xxx- |
Ik ken hem 1 half jaar
:rolleyes: -xxx- |
Jep herken ik mezelf volledig in :o , héél erg vervelend moet ik zeggen :( . Je hebt het gevoel als hij te dicht wil komen dat je wil weglopen, dat je angstig wordt :( . Ik heb er niet veel aangedaan en weet niet of het al volledig over is, al weet ik wel zeker dat ik nu een jongen erg leuk vind en er bijna zeker van ben dat ik van hem niet zou weglopen :D . Ken je hem eigenlijk goed of ben je er wel echt verliefd op :confused: ? Kan er ook iets mee te maken hebben, ik ben namelijk nogal een twijfelachtig type :rolleyes: . Nou er zeiden ook veel mensen dat ik nog niet klaar was voor een relatie of zow :mad: , maar dat beslis je toch zelf :) . Gewoon afwachten zou ik zeggen, mss wil je hem maar als vriend en niets meer en als je zeker bent, ga er dan voor :D . Sterkte :cool: :) !
xxx Faith :D |
Als je jongens (in het algemeen) een beetje eng vind, kun je toch proberen om dan iets in de stad af te spreken ofzo, 'gezellig' naar de mac :D
Mag je van je ouders wel met em afspreken? En, houdt jij ook van hem? ['k neem aan dat jullie wel verkering hebben?] |
HEEEj
Ik ben heeel Blij met jou Bericht :D Hoe jij het zegt ...klopt het presies Ik weet gewoon dat ik hem WIL :eek: en als ik aan hem denk er gewoon een glimlach op me gezicht verschijnt :D Hij is trouwens 3,5 jaar ouder ..ik hecht normaal geen waarde aan leeftijd ...Maar toch ! :cool: _xxx_ Vaantje |
Alles is nog niet zo Officieel :D
haha Ja.. met Mensen in de buurt vind ik het al veel gemakkelijker Volgens mij is het gewoon een Kwestie van Tijd :cool: -xxxx- |
Ik mag afspreken ja .. :)
Al mijn vriendinnen vindne hem Lief .. en willen dat ik verder met m ga Maar ... er is iets .. Misschien ben ik gewoon nog nooit Zoo ..verliefd geweest ! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: -xxx- Vaantje |
maar jullie zoenen niet enzo?
Trouwens...misschien heel raar hoor, maar als je em 0.5 *wijzigt in half* jaar kent, dan heb je toch ook vast wel een keer afgesproken om ergens te gaan eten of iets dergelijks :confused: Hij moet immers toch een reden hebben dat hij van je houdt. En niet "ik vind je leuk" *punt, dat was het* Tenzij het 'kennen' was in de zin van...: Jij: "Hoi" *loopt verder* Hij: "Hoi" *passeert je* |
Citaat:
|
gwoon doen boeie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je wat goed is voor jou? Om hem aan jou voorbij te laten gaan, dan pas zul je weten wat je door domme angsten gemist hebt.
Dan zul je de volgende keer niet zo schijten ;) |
hier is maar 1 oplossing; niet zeuren, doen! Actie! pats, boem, gewoon doen. Niet nadenken, je moet al wat hebben afgesproken voor je het door hebt. Serieus, prik gewoon een datum en vraag of ie dan kan etc. Als je lang wacht ga je twijfelen. En als je eenmaal hebt afgesproken, is dr geen weg meer terug :D
|
Heeey
Ja GEWOON doen haha ik heeft eens een hartig woordje gesproken met hem .. hij vind dat ik gewoon verlegen ben...en dat dat helemaal niet hoeft dat ik dus gewoon mezelf kan zijn bij hem ennuh ..wij gaan Vrijdag overdag winkelen ..en dan naar de movies :d -XxX- Vaantjuh Ps: kep wel al gezoend ... maar dat was omdat hij me overviel (wat ik natuurlijk echt niet erg vond :d:d) Mzzl |
Nou hier... hartstikke leuk toch. Niet meer verlegen zijn. Maak er een gezellig dagje van een dan komt alles vast en zeker goed.
(y) (y) Liefs, Elisa |
Ja :d
Hoop ut wel dankje dikke kus Vaantje ! -XxXxXxXxXxXxXxXxX- |
Zorg gewoon dat je hem wat beter leert kennen, dan raak je vanzelf op je gemak bij 'm. Je d'r vooral vantevoren niet al te druk om maken....
|
over je angst heen zetten en afspreken, assie toch van je houdt wil ie wel en zien wel wat t wordt...en ik zou die kleurtje achterwege laten bij je berichten :P
|
Thnx
Maarre wrom ..kleurtje weg laten? Mzzl -XxX- Vaantje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |