![]() |
the good old NES
ja ja wie is er nou niet opgegroeit met de nintendo (of sega)
deze o zo fantastische spel comp met de meest simpele spellen en toch veel speel plezier :D maar ik vroeg mij af met welke spellen heb jij vroeger tot savonds laat gespeeld of in je vakantie als het regende :) mijn favo's waren: zelda 1 mario 3 metal gear kid icarus double dragon 2,3 castlevania 2 :simons quest nou vertel wat waren jullie tophits :o :) |
Ahh de nes dat waren nog eens tijden :)
Zelda 1 Zelda 2 Kirby's Adventure Megaman 2 Mario 1 & 3 Duckhunt Gauntlet 2 |
mario 1, 2 en 3 blijven mij altijd bij :) fantastisch...
ik heb een Dreamcast met op een cd de nieuwste NES Emulator (nesterDC) en 2000 roms (bijna alle bekende spellen) het speelt helemaal hetzelfde erg leuk :o |
Citaat:
|
ja uiteraard :) maar zo speel je makkelijk op tv he dat is wel ene pluspuntje.. en de dreamcast controller is er uitermate geschikt voor
|
#Double Dragon :cool: (delen weetikveel en diedaaropvolgt :p )
# super mario 2 |
de mario's :D
En ik baal nog altijd dat ik toen de Zelda's niet heb aangeschaft.. :( |
Zelda I en II, en de Mario games. ^_^ Final Fantasy I is ook wel cool.
|
Nintendo World Cup
Duckhunt Mario 1,2 en 3 Excitebike Probotector (Andere versie: Contra) Kirby's Dream Land Zelda II: The Adventures of LINK Tetris :D |
RC Proam
Panic Restaurant (y) (y) (y) Mario 3 Kirby's Adventures MC kids Yoshi's Cookie World Cup (dat maffe voetbalspel) |
Mariokart en Donkey Kong heb ik helemaal grijs gespeeld :|
|
Citaat:
|
Zelda 1
Mario 3 Double dragon 3 Probotector Bionic Commando Ik speel ze nog bijna dagelijks... *edit Hoe kon ik nou Megaman 1 t/m 4 vergeten :o |
MEGA MAN III
en zelda 1, en Mario 1 (kon ik nooit uitspelen :mad: ) overigens heb ik nu een TV-out, een gamepad en een emulator.... :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik speelde
Chip and dale (knabbel en babbel kirby mario 1,2,3 startropics tennis worldcup battle of olympus enne nog wat die ik me niet herinner ;) |
SMB 1/ Duck Hunt
Skate or Die Street Fighter 2025 (ofzo :/ ) en nu laat me geheugen me al in de steek :( ik wor oud... ik had iets van 12 spelletjes :( |
Bad Dudes :)
|
Mijn zus heeft er eentje, spelen we altijd alle Mario's :) Echt leuk :)
Zelda was ook altijd leuk, maar die heeft ze jammer genoeg niet :( |
heb er nog eentje staan thuis
met games zoals: Mario 1,2,3 Zelda 1 Kirby Addams Family Ducktales 1 Mission Impossible Godzilla Battletoads TeenageMutantNinjaTurles 2 en nog een paar die ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd weet hoe kan ik Megaman2 nu vergeten |
Mario Bros 1 (+ duckhunt)
Kirby's Adventure Megaman II Mission Impossible Elite Turtles 2 (Ik weet die level cheat nog helemaal uit mn hoofd :D) Goal! |
Citaat:
Die heb ik nog op mijn gameboy (dat oude kreng) The Quintet's Theme draait nog steeds iedere nacht door mijn hoofd :eek: (en dan heb ik nog eens de tabs opgezocht om het zelf op mijn gitaar te kunnen spelen) |
Megaman 2 is dus echt de topper :p
Zelda Mario 3 Double Dragon en die muziek alleen al bij MM2, heerscht |
Citaat:
Laat ik nou net Megaman 2 hebben aangeschaft vandaag voor 9,95 :p Maar de nes heerschte idd. En nog steeds. Kheb zelf de volgende spellen...en die roeleren allemaal: Mario 1, 2 en 3 Mario en Duckhunt Zelda 1 en 2 Megaman 2 Double Dragon 1 en 3 Turtles Batman Kirby's Adventure (y) |
FINAL FANTASY I natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
Ik had alleen maar Super Mario Bros. 2 & 3. Later kocht ik ook nog The Legend Of Zelda voor de NES, maar toen had ik al een N64.
|
Ik had enkel een SNES en daarop speelde ik vooral:
Street Fighter 2 (vraag me eigenlijk af of er daar een 1 van bestond??) Mortal Kombat 2 Fifa 96 International Superstar Soccer Donkey Kong |
Citaat:
|
Citaat:
Je kon gewoon de keeper een hele wedstrijd uitschakelen en maar scoren en amar scoren...en die omhalen waren allemaal vet gruwelijk....supermachtig |
Balloon Fight is helemaal top of the bill man, met die kraaien die je ballonnetjes proberen kapot te prikken. En dan de ballon van je kameraad stuk maken zodat hij woest wordt en jullie samen ruzie krijgen.... Mijn controllers zijn er helemaal aan stuk gegaan. Tja wat moet ik zeggen, ik had 40+ spellen dus dat zijn er nogal wat.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |