![]() |
het grote single topic
Nou ja, groot, dat moet ie nog worden.
Het is sinds vrijdag uit me me vriendin. Vandaar deze topic. Hier kan je alle dingen bespreken die te maken hebben met single zijn . De volkskrant schrijft hier ook nogal wat over... |
ik ben al iets langer dan 'n jaar weer single, vind ut best best zo, maar wil toch ook wel weer wat maar aan de andere kant toch ook weer niet.. nu kan 'k elke week doen wat ik graag wil... mbt jongens en uitgaan dan he....
dus eigenlijk vind ik dit wel leuk en toch ook weer niet... grbml dilemma :) |
Erg groot is het topic niet. :p
|
nee he? *is een eeuwige single :o*
|
Vrijgezel zijn, daar ben ik expert in (y)
Dus kom maar met uw vragen. |
Ben geen vrijgezel. (y)
|
Citaat:
|
Ik kan het goed vinden met meiden maar dat er ook maar iemand op me verliefd wordt -> ho maar
|
Citaat:
and it sucks |
Mr, hoor ik ook nog steeds bij. Grote voordeel is wel dat je vrij bent om te doen wat (wie :o) je wilt op zaterdagavond :D
|
Citaat:
|
whieee ik ook single
mja al uhm... 7 maanden wel lekker rustig enzow soms.. soms wil ik toch ook niet meer single zijn |
Wat is er te bespreken rond single zijn dan?
|
Jaaaaaaaaaaaa
Single! ;) |
Citaat:
|
joepie.. single... *eternal virgin* :P
|
In principe best wel single ja, maar ik heb het geweldig naar m'n zin zo. Als ik een leuke jongen tegenkom, mooi, maar ik ben niet op zoek ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben graag single tot ik mijn ware tegenkom. En dan nog, wat verandert er dan aan mij? Waar ligt de grens tussen single en niet-single? Je bent toch altijd jezelf, je bent toch altijd alleen.
|
Ben ongeveer nu een jaar single, je hebt idd de voordelen dat je bij 't uitgaan niet gebonden bent aan iemand en je dus ook niemand kunt kwetsen, maar ik mis 't wel, een relatie.. Nouja, zoiets komt juist altijd wanneer je 't niet verwacht :P
|
vrijheid, vrijheid, ah, heerlijk
ben nu al weer paar maand single :) |
Moi!
:) Ach ja, 't heeft z'n voor- en nadelen he :p |
Citaat:
ontopic: ja ben al weer half jaartje vrijgezel, het heeft zn leuke kanten, maar ik nu eenmaal geproefd heb van het vaste heb ik daar tog voorkeur aan |
Ik ben nu alweer zo'n 6 maanden single.. Ik ben er niet echt heel erg mee bezig. Ik zit beter in mn vel dan ooit en ben absoluut niet op zoek naar een relatie, ik heb het wel lekker zo.
Wat er op mn pad komt, komt er op mn pad.. ik zie het allemaal wel.. ik ben nu blij met de huidige situatie in ieder geval (y) |
Alsof 'relatie' de normale toestand is.
Mijns inziens is het nog altijd normaal om alleen te zijn. Je moet er ook naar streven als persoon compleet te zijn en je eigen leven te leiden. Als je iemand tegenkomt met wie het goed klikt is dat leuk, maar het is geen vereiste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoja, heb je een kamer tot je beschikking? |
Citaat:
Nou ja, wel een kamer.... maar niet voor jouw gloof ik :p |
Nooit geschoten is altijd mis, zegt men.
nu ben ik natuurlijk wel ongelooflijk op mijn pik getrapt :p |
Citaat:
|
Meisjes hóren dat geil te vinden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(*/me onzint een beetje te veel vrees ik) |
Citaat:
|
Ik ben single, ik ben zielig...
|
Ik ben al iets van 4 maanden vrijgezel, ben nu wel een beetje trots opmezelf :D
|
Ik ben alweer.. *telt*... ja bijna een half jaar vrijgezel.
Ik snap alleen niet zo wat de wereld heeft aan deze bekentenis :) Ik vind het wel goed zo.. lekker rustig. |
Ben al een jaar en een maand single, daar ben ik verder wel gelukkig mee en soms toch weer niet :D
|
Single....en nog steeds niet happy. K' ga maar een relatie met rustgevende kamillebloemen beginnen.. ik heb wel goede ideeen! :D
|
Citaat:
|
Voor een dag is er nog best wat geluld.
Volgende vraag, wat is beter/relaxeder/leuker: Volledige vrijheid of een goede relatie?? |
Citaat:
mja...ik ben tot nu toe ook nog altijd single geweest. En daar heb ik eigenlijk meer dan genoeg van.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |