![]() |
[tekeningen]
http://www.boomspeed.com/elfarah/CatherineZetaJones.JPG
http://www.boomspeed.com/elfarah/IvyElf.JPG Wat vinden jullie? De onderste is nog niet af vind ik, ik wil er iets bij tekenen. Weet alleen niet wat. Iemand een idee? |
Ik vind ze erg mooi (y) zou niet weten wat er mis mee is, of wat er nog bij moet...vind ze gewoon erg mooi :)
|
oei:) mooie tekeningen...vooral de bovenste:) de pijl is leuk verzonnen. die neus is wel een beetje lang en bij de onderste is de pink wat vaag krom maar dat zijn details...
hoewel de plaatjes best klein zijn, vind ik dat je 't haar erg mooi tekent! en wat je er evt bij zou kunnen doen...misschien dat ze een bloem vast houdt ofzo die weer bij de armband past? mjah ik zou 't niet echt weten:p |
Ik vind de bovenste erg mooi, de onderste wat minder. :)
|
Bij de eerste lijkt de neus wat lang en bij de tweede lijkt er iets mis met de vorm van t gezicht (denk dat het door het oor komt).
Maar dat zijn maar kleine dingetjes. Ik vind dat je een zeer mooie tekenstijl hebt! De ogen van beide dames spreken gewoon voor zich en de haren zijn ook zeer mooi. In ieder geval zeker iets om mee door te gaan! |
Citaat:
|
Je hebt inderdaad een heel erg mooie manier van tekenen, maar beide gezichten kloppen niet echt. Ik weet niet of t je bedoeling was om t zo realistisch mogelijk te maken, maar zo niet, vergeet mn kritiek dan maar.
|
Ja, idd. De neus van eerste is te lang.
En bij die tweede staan de ogen te dicht bij elkaar. Als ik tijd heb, verbeter ik dat wel. Scala, die klimop + bloem is een leuk idee. Thnx :) |
bovenste is erg mooi
onderste minder alleen zou ik bij bovenste proberen die pijl in 1 elegale kleur te krijgen |
ik zou die pijl echt weghalen... die past er echt totaal niet bij. Wel koele tekenstijl!
|
ik vond die pijlen niet storend ofzo. het is wel leuk verzonnen eignelijk :)
ik heb het idee dat bij het onderste meisje het haar aan de linkerkant iets boller moet. zodat haar hoofd een normalere vorm krijgt? verder echt schattig :) |
wauw ik vind ze egt heel erg gaav (y)
|
Poeh wat mooi. Vooral die ogen. Respect.
|
ik vind ze erg mooi, maar bij de onderste zou ik wat in haar hand tekenen, omdat ze nu haar hand nogal loos in de lucht heeft hangen. Een bloem zou idd. wel een leuk idee zijn zoals scala al zei.
|
dat was nou een typisch geval van ik-weet-echt-nix-beters:D en dan blijkt men et nog leuk te vinden ook:) wah:) laat je nog es 't eindresultaat zien?:)
|
ik vind ze erg mooi! mag ik vragen waarmee je ze precies getekend hebt? potlood toch? ik vind de tekeningen mooi gedetailleerd!
|
mooi geshade (y)
|
Netjes gedaan, idd. ;)
|
Meid, mag ik je vragen of je het lichtbruine kleuraccentdinges hebt gedaan met 'gewone' kleurpotloden of dat je er een speciale soort potloden voor hebt gebruikt?
Bij de onderste vind ik wel dat haar kleding te dicht op het lijf zitten, ze 'steken' totaal niet uit, alsof ze helemaal in haar huid zitten.. En misschien kun je de balkonrailing (? waar ze op leunt in elk geval) verder doortrekken naar achteren, dan komt het sowieso ook wat completer over. Maar, voor de rest: Gaaaaaf! :) |
De bovenste vind ik (y). Bij de onderste vind ik het lijken of ze haar buik heel erg intrekt...en wat Paranoide zegt, haar kleding zit erg dicht op haar lijf. Ook is haar bovenlijf volgens mij een beetje raar gedraaid...weet niet of dat wel een natuurlijke houding is... (klinkt 'gemeen', maar zo is het niet bedoeld, weet alleenniet hoe ik het anders moet zeggen :S)
|
*wow*
|
Cool! Ik vind er helemaal niks verkeerds aan..
Lekker creatief! |
Dankjewel! :)
Ja, ik zal haar kleding dan iets breder maken. En dat balkon geval ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |