![]() |
Nerf Herder
Weer een nieuwe band naam :)
Nerf Herder is punk, en dan het soort vrolijke punk dat voornamelijk over vrouwen en sex gaat ;) Vorig jaar ben ik, in oktober, naar hun concert in Tilburg 013 geweest en nu schijnt het dat ze dit jaar alweer komen! (y) Ze hebben een Europe/UK-tour van 20 juni t/m 20 juli (op 20 juni zijn ze in Engeland en op 20 juli ook, dus daartussen zijn ze ergens in Nederland HOOP IK!). Maar, wie weet nu wanneer ze naar Nederland komen? Ticketservice vermeld (nog) niks, en bij 013 staat er ook nog niks, terwijl sommige data in Engeland al bekend zijn :/ Betekent dit misschien dat ze niet naar Nederland komen? :( |
das geen nieuwe band :o
|
Ik heb er nie zo bijster veel verstand van maar dat is volgens mij echt geen nieuwe band. :confused:
|
daz geen nieuwe bandzzzzzz
en ik vind ze kut |
en ik weet niet wanneer ze naar nederland komen
|
Ik vind die eigenlijk niet zo heel leuk.
|
uuhm volgens mij waren ze laats nog in nederland 3 maanden terug ofzo
|
nerf herder is wel lief jah, en idd een maand of 3 geleden waren ze in de melkweg en ook nog in de 013.... in de melkweg was het echt heel koewl optreden alleen vervelend dat ze pantera fans op het laatst ofzow deden en ik die perse perse perse moest zien en daarom de laatste trein gemist hadden en dus gezeik thuis enzow :( maar goed nerf herder is gaaf en als ze weer komen dan ga ik ook wel weer...
|
Geinige teksten. That's it.
|
Ja vind ze niet bepaald supergeweldig uniek te gek gaaf.
|
leuk voor een week, daarna saai...muizkaal stelt t nie al te veel voor
|
Nerf Herder; niet nieuw, wel cool!
|
Ze waren afgelopen jaar in de 013 en dat was extreem gaaf. Ookal waren er dan veel 11 jarige mensjes bij die overdreven alto waren. Maar 't concert was verder erg leuk. Nerf Herder is leuk. (y)
|
nieuw?? hahahahahaha
nee... wanneer ze in nederland komen en waaar is ook nog niet bekend.. en als je dan leest op de site van nerf herder, dan zie je ook dat er staat Europe: june 20 - july 20 MAYBE dus tis nog nie zo heel zkeer.. verder heb ik ze al paar keer gezien, afgelopen oktober twee keer en als ze in nederland zijn dan ga ik er gewoon weer heen... Nerf Herder is vet... en gezellig :D |
mag ik je uitlachen?
|
Citaat:
maar een topic over een band die nog niet geweest was :p vandaar 'nieuwe band' :cool: |
ja dat dacht ik ook toen ik hier op het forum kwam...
toen hak er ook eentje aangemaakt... maar okeej... goed van je dat je ze leuk vind |
Jep zijn wel leuk.
Ook gezien toen vorig jaar en heb een aantal cd's. |
Citaat:
Maar er staan al 3 data in Engeland vast! Zie deze site, en typ Nerf Herder in! Dit is wat je ziet: NERF HERDER Garage - Over 16's London FRI 20/06/2003 19:30 NERF HERDER Roadhouse Manchester THU 17/07/2003 19:30 NERF HERDER Cardiff Barfly (All Ages) Cardiff SUN 20/07/2003 15:30 :) |
Nou dan ga je naar alle 3 de shows in engeland
|
5000 ways to die=een leuk nummer en buffy the vampireslayer theme ook. Ik heb ze 2 jaar geleden gezien inde 013 toen ze in het vp van no use stonden.
|
Citaat:
maar wak wilde zeggen... das leuk dat je dat hebt gevonden... maar dan weet ik nog niet of ze in nederland komen... al zei dave dat ze dat wel wilden doen maar toch... ze willen festivals doen hoorde ik... ook cool |
'k vond het vrij kut in de 013 (n)
|
Tssssk.
|
Kan iemand me vertellen wat er punk is aan deze waardeloze band.....
|
Citaat:
|
Oe oe oe oe! Ik kan dat!
't Stelt muzikaal niet zo veel voor. Dus 't is Punk. |
Citaat:
Hij's cool, mijn favoriet :p En uhm, ik denk wel dat ze naar Nederland komen, al weet ik het natuurlijk niet zeker. Festivals zijn in Juni 7/8/9 (pinkpop) en eind augustus (Lowlands) dus ik weet niet of ze dan nog in Europa zijn :/ |
beterrrr, wat lees ik nou?!
June 15 - July 20 maybe Europe and UK Festivals and such Das Nachenspoiler Ze hebben de tour 5 dagen vervroegd! Is dat goed nieuws? |
Citaat:
|
zo lame om iets vrolijk te noemen :S
|
volges mij zijn ze eind vorig jaar nog es in NL geweest
|
Trots op punk? Don't assume shit you don't know baas. Het heeft er geen flikker mee te maken. Punt!
|
ken ze nie, ken ze alleen van de Theme van Buffy the vampire slayer :)
|
Citaat:
En jep, ze zijn van Theme van Buffy, maar de punk die ze maken is heel anders. Je moet er van houden, en ik vind ut leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kpraat al wel lang met dave... mijn zus ook... :D margoed... mja fin dat ze het vervroegd hebben... als ze nou eens wat eerder trug zijn in de VS..... |
jeuj hoeraaaaaaaaaa
June 25, 2003 NL Oss Groene Engel June 26, 2003 NL Ijmuiden Witte Theater DUSSS!!! take your pick!!! ik ga , natuurlijk, naar allebei :D |
Citaat:
|
Citaat:
en jah ik ga ook wel naar oss, dat is gewoon te dichtbij om niet te gaan.... als we dan niet op vakantie zijn uiteraard.. |
Citaat:
tzal allebei wel ruim een uur reizen zijn :/ maar hoe kom ik daarna naar huis? :/ YAY, ze komen en ik ben niet op vakantie én vrij!!! :) |
Aardig bandje, niet origineel, muzikaal niet echt super, maar wel lachen en vrolijk.
Beetje een *weer-één-van-de-vele-bandje* |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ik houd eigenlijk totaal niet meer van die simpele 4 akkoord punkbandjes, maar Nerf Herder is een uitzondering. Komt denk ook vooral door de teksten en de humor
|
wauw ik ben cool.... *kuch* :p
ik vind Nerf Herder gewoon altijd een geval apart... kmoet gewoon altijd lachen als ik de muziek hoor :) hihi :D |
Nerf Herder is simpel maar leuk :)
|
Nerf Herder is al minstens z'on 5 jaar oud, ze doen namelijk de theme song van 'Buffy, the Vampire Slayer' en dat draait al sinds 1997. :cool:
|
wel leuk :) ik heb de laaste cd...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |