![]() |
fotos van internet
ik zit met een super probleem, ik moet fotos van internet af zien te krijgen, een vriend heeft een aantal maanden geleden een site gemaakt met een paar foto's, op de fotos stonden wat kutdingen dat te maken had met school, en nu is ons school daar8er gekomen en moeten de fotos binnen een week van internet, lukt het niet schakelen ze de politie in :( :mad: En de gene die het heeft gemaakt is en zn password en zn geheime vraag en alle gegevens vergeten. HOE KRIJGEN WE HET VAN GEOCITIES AF!!! :(
|
Dit lijkt me niet echt een vraag voor het forum, misschien is emailen naar geocities een idee? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Just face the consequences..... |
Citaat:
|
jah dude kan je niet helpen, je bent gewoon sukkel... EN NU, VERTEL ME DE LINK :p :eek:
veel succes Frenkie F. |
Citaat:
|
jah tuurlijk zal ik je niet helpen duhhh... maar weet wel hoe het moet dosatack op de server van geocities...
geef nou ff die link man, ik wil zien wat nou zo erg is is, vast naaktfoto's je ma die met een strap-on door je opa op je bureau waar weer boeken liggen van je school,..... en daarom moet het eraf :D DEZE POST WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR TAFKAB PRODUCTIONS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en is best dom gewoon dat je het dan niet gewoon zelf gedaan hebt... en je kan bij geocities ook als het goed is password recovery doen doormiddel van een geheime vraag :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah kijk ik probeer alleen maar te helpen eikel als je dat al niet wilt rot je maar lekker op en mag ik hopen dat je van je school afgekicked word... en een armzalig leven krijgt. achtelijk schooier kind.
|
Citaat:
Misschien kan een FB even de offtopic-replies verwijderen? |
Citaat:
|
nou meer dan emailen naar geocities helpt niet, misschien moet je aan geocities de ware rede melden... en dat anders politie erbij betrokken raakt, hoop voor je dat ze dan begrip hebben..
|
Citaat:
|
jah dat bedoel ik er dus mee, je moet geocities vertellen dat er dingen op de site staan die nite toegestaan zijn dan halen ze het er wel af..
|
maarheb nu dus een idee, opra heeft een auto refresh functie, als k dat aanlaatstaan en met mn vriendin afwissel raakt ie zo overbelast, en dan hebben we iig meer tijd om met geocities te onderhandelen :) , denken jullie dat het werkt??
|
dat is dus hetzelfde als een dosatack alleen een dosattack is massaler
|
geocities heeft een data-limiet...
pagina's of foto's die bijv. gelinkt worden op een forum, en vervolgens veel bezocht worden worden dan tijdelijk gesloten... moet je eigenlijk ff kijken hoe lang dat precies is... |
Doe ff normaal man. Geocities heeft tientallen servers op een gigantisch netwerk staan. Al laat je 1000 pc's elke 10 seconden een pagina refreshen, dan staat Geocities nog compleet uit z'n neus te vreten.
Vergeet een aanval op Geocities. Dat hebben echt al wel meer mensen geprobeerd die nét ff wat professioneler te werk gaan dan wij met z'n allen. Als je werkelijk alle info kwijt bent, dwz pass, geheime vraag, enz, dan zit er niks anders op dan op Geocities te wachten tot zij met een oplossing komen. Zie je school er maar van te overtuigen dat dat het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je de link even geven, misschien kan ik je helpen. Door middel een bepaalde html code te zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das dees dus...http://www.geocities.com/operatiekuil/operatie
|
wordt ik nog bedankt of hoe zit dat :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/operatiekuil/operatie :) Als de school het niet mag weten,waarom wij dan ook niet:/ Is dit netzoals die fotos van een maand of 2 geleden? waar je ook al zo geheimzinnig over dee? En BTW je kan geloof ik je passwoord naar je email adres later sturen. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |