![]() |
Hans teeuwen en Theo Maassen.
Ik vind zelf dit de 2 beste van nederland, en Lebbis & Janssen ok wel. Maar er blijkt veel kritiek op hun te zijn. Wie heeft da?
|
Hans Teeuwen en ik zijn in botsing gekomen op de Oudegracht in Utrecht. :D
|
Wie z'n schuld was 't?
|
Citaat:
Ik reed misschien wel heel hard de hoek om. :D Maar hij ook! :p |
haha gaaf :D
ik vind Hans Teeuwen echt goed, ennuh Theo Maassen oowk... maar Jurgen Raymann (komt wel es ooit op NED. 3) is ook goed die gasten die eerst bij Kopspijkers kwamen, zijn ook al goed :) |
Citaat:
peter heerschop en viggo waas bij kopspijkers.. en jurgen raymann vind ik echt niks! |
Het zijn mijn idolen :) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zijn er hier zoveel topics over cabaret? en dan in het speciaal H T...? Dit forum heet toch "toneel", waarom hebben we het daar dan niet over? Cabaret is enkel een onderdeel... |
dan moet een forumbaas gewoon gaan sluiten als er teveel topics over cabaret zijn ...
zal ik niet mee zitten... |
Citaat:
verder staan er op dit forum veel cabarettopics omdat blijkbaarniemand andere topics opent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm...ja de beste van Nederland is naar mijn mening Hans Teeuwen, maar daar hoort een kanttekening bij :rolleyes: . Zo vind ik namelijk ook mensen als Najib Amhali, Freek de Jonge, Youp van 't Hek, Bert Visscher, Herman van Veen, Urbanus, Geert Hoste, Sanne Wallis de Vries, Mike Boddé, Theo Maassen, Acda en de Munnik erg goed! Nu ben ik ook een cabaretfreak, maar ik snap niet waarom hier die vergelijking wordt gemaakt als hij niet mogelijk is. Ander soort humor, zo speelt Hans Teeuwen vooral meer met typetjes, terwijl Theo Maassen meer de filosoof is van de twee...moeilijk. :mad:
|
hans teeuwen is de meester...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk hè.... eigenlijk vind ik... persoonlijk dan hè... alle.... uhmz... alle vrouwen KUTHOEREN
:D machtig.... net als de josti band... !!!!HANS ROELEERT!!!! |
Hans Teeuwen is een dwaas; In Amsterdam ging ie kruipend door de supermarkt zn boodschappen doen
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |