Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Hans teeuwen en Theo Maassen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=364830)

Ki Fighter 03-02-2003 16:31

Hans teeuwen en Theo Maassen.

Ik vind zelf dit de 2 beste van nederland, en Lebbis & Janssen ok wel. Maar er blijkt veel kritiek op hun te zijn. Wie heeft da?

Anne 03-02-2003 20:54

Hans Teeuwen en ik zijn in botsing gekomen op de Oudegracht in Utrecht. :D

Trimm Trabb 04-02-2003 20:31

Wie z'n schuld was 't?

Anne 05-02-2003 08:36

Citaat:

Noekie schreef:
Wie z'n schuld was 't?
Ehm... nouhou... :o

Ik reed misschien wel heel hard de hoek om. :D Maar hij ook! :p

fiepje 05-02-2003 14:00

haha gaaf :D

ik vind Hans Teeuwen echt goed, ennuh Theo Maassen oowk...
maar Jurgen Raymann (komt wel es ooit op NED. 3) is ook goed
die gasten die eerst bij Kopspijkers kwamen, zijn ook al goed :)

Toet0r 05-02-2003 16:54

Citaat:

Dark Girl! schreef:
haha gaaf :D

ik vind Hans Teeuwen echt goed, ennuh Theo Maassen oowk...
maar Jurgen Raymann (komt wel es ooit op NED. 3) is ook goed
die gasten die eerst bij Kopspijkers kwamen, zijn ook al goed :)

peter heerschop en viggo waas bij kopspijkers..

en jurgen raymann vind ik echt niks!

bonelesschicken 05-02-2003 17:26

Het zijn mijn idolen :) :p

fiepje 05-02-2003 18:27

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
peter heerschop en viggo waas bij kopspijkers..

JUIST! dat was het... lag op t puntje van me tong... :)

Daangerous 05-02-2003 20:38

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
peter heerschop en viggo waas bij kopspijkers...
en Hans Sibbel
Waarom zijn er hier zoveel topics over cabaret? en dan in het speciaal H T...? Dit forum heet toch "toneel", waarom hebben we het daar dan niet over? Cabaret is enkel een onderdeel...

fiepje 06-02-2003 19:27

dan moet een forumbaas gewoon gaan sluiten als er teveel topics over cabaret zijn ...
zal ik niet mee zitten...

Tampert 06-02-2003 20:54

Citaat:

Dark Girl! schreef:
dan moet een forumbaas gewoon gaan sluiten als er teveel topics over cabaret zijn ...
zal ik niet mee zitten...

denk dat we het open gaan laten omdat er over Theo Maassen nog slechts een antieke discussie is en dat onderwerp mag dus wel een apart topic krijgen. over Teeuwen toch maar dat andere topic bespreken lijkt me

verder staan er op dit forum veel cabarettopics omdat blijkbaarniemand andere topics opent.

Daangerous 07-02-2003 10:57

Citaat:

Tampert schreef:
denk dat we het open gaan laten omdat er over Theo Maassen nog slechts een antieke discussie is en dat onderwerp mag dus wel een apart topic krijgen. over Teeuwen toch maar dat andere topic bespreken lijkt me

verder staan er op dit forum veel cabarettopics omdat blijkbaarniemand andere topics opent.

Beste heer forumbaas, ik heb al vrij vaak een topic over een TONEELvoorstelling geopend, maar binnen een week zijn die weer weg...

stout! 08-02-2003 15:25

Citaat:

Daangerous schreef:
Beste heer forumbaas, ik heb al vrij vaak een topic over een TONEELvoorstelling geopend, maar binnen een week zijn die weer weg...
Omdat er niet veel replys op komen, lijkt mij. Daar heeft een forumbaas toch niets over te zeggen?

Daangerous 09-02-2003 11:20

Citaat:

stout! schreef:
Omdat er niet veel replys op komen, lijkt mij. Daar heeft een forumbaas toch niets over te zeggen?
hier komen op geen enkel topic veel reacties

Timzie.nl 12-02-2003 16:24

Hmmm...ja de beste van Nederland is naar mijn mening Hans Teeuwen, maar daar hoort een kanttekening bij :rolleyes: . Zo vind ik namelijk ook mensen als Najib Amhali, Freek de Jonge, Youp van 't Hek, Bert Visscher, Herman van Veen, Urbanus, Geert Hoste, Sanne Wallis de Vries, Mike Boddé, Theo Maassen, Acda en de Munnik erg goed! Nu ben ik ook een cabaretfreak, maar ik snap niet waarom hier die vergelijking wordt gemaakt als hij niet mogelijk is. Ander soort humor, zo speelt Hans Teeuwen vooral meer met typetjes, terwijl Theo Maassen meer de filosoof is van de twee...moeilijk. :mad:

antigone 12-02-2003 16:28

hans teeuwen is de meester...

Memnoch 17-02-2003 06:48

Citaat:

loempia addict schreef:
hans teeuwen is de meester...

Daangerous 17-02-2003 14:13

Citaat:

Timzie.nl schreef:
Ander soort humor, zo speelt Hans Teeuwen vooral meer met typetjes, terwijl Theo Maassen meer de filosoof is van de twee...moeilijk. :mad:
Andersom schat...

Daangerous 17-02-2003 14:14

Citaat:

Timzie.nl schreef:
Hmmm...ja de beste van Nederland is naar mijn mening Hans Teeuwen, maar daar hoort een kanttekening bij :rolleyes: . Zo vind ik namelijk ook mensen als Najib Amhali, Freek de Jonge, Youp van 't Hek, Bert Visscher, Herman van Veen, Urbanus, Geert Hoste, Sanne Wallis de Vries, Mike Boddé, Theo Maassen, Acda en de Munnik erg goed!
Weet je zeker dat je niet gewoon elke cabaretier met een beetje status op aan het noemen bent?

KaNeeL 04-03-2003 16:59

eigenlijk hè.... eigenlijk vind ik... persoonlijk dan hè... alle.... uhmz... alle vrouwen KUTHOEREN

:D machtig....

net als de josti band...

!!!!HANS ROELEERT!!!!

italianboy 05-03-2003 17:20

Hans Teeuwen is een dwaas; In Amsterdam ging ie kruipend door de supermarkt zn boodschappen doen

:cool:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.