![]() |
NAS a.s. zaterdag?
wie gaat er ook?
en klopt het ook dat ie maar een half uurtje ofzo komt of niet? |
ik was naar jay-z geweest afgelopen week, en die gozer stond er hoogstens een uurtje
40 euro uit het raam :( |
Hij komt idd maar een half uurtje ja, hehe..
ff zijn hits doen, en weg is weer... Ik wou er eerst wel heengaan, maarjah... |
ik wou der egt wel heen
alleen was het in december al uitverkocht :cry: |
mhh i'm going
hopelijk komt ie niet maar 30 minuten maar bijv. 37 hehe masterrrr met de toegift met onze eigen Brain natuurlijk he??? hahahahah achja, kan altijd die avond nog beslissen mn kaartjes te verkopen. Maar het leek mij wel nice, Nas in de melkweg....komt volgens mij niet snel meer voor.... |
Citaat:
ik had idd ook wel graag gewilt |
nou ja, ik zie wel wat het wordt...
als het allemaal nog gaat lukken...degene met wie ik zou gaan heeft een geldprobleempje op doit moment :( iemand zijn kaartje kopen? :o :D |
Citaat:
maar das wel idioot kort idd |
Citaat:
|
Citaat:
dan zou ik alleen moeten als ik zijn kaartje verkocht:( :p |
opgezwolle voorprogramma...misschien nog een kleine troots :)
Rat |
Citaat:
die kan je zeker wel goed hebben !!! :cool: (y) |
yihhhhh
opgezwolle en Joe budden ofzow, die me niet zo kewl lijkt eigenlijk, but we'll see. en dan afterparty, crosffader/knockout achtig iets |
Citaat:
|
degene die niet zijn gegaan omdat het zogenaamd een promotie optreden was hebben echt echt wat gemist
het duurde ruim anderhalf uur en hij deed werkelijk van alles, van it aint hard to tell tot street dreams tot nastradamus tot nas is like tot oochie wally tot ether tot one mic tot i can ....... ga zo maar door echt gruwelijk gewoon,wel erg vol maar iedereen ging uit zijn dak Rat |
Citaat:
heb dus echt wel wat gemist... |
Ja, het was echt masterlijk! Nas professioneel als hij was had geloof ik niet veel gesmoked, hij bouncede in ieder geval als een malle!
veel oude shit, als 1 grote medley ging het door! Natuurlijk ook nog ff jay-z diss erbij. als 2e toegift one mic....zónder Brainy. yih was nice!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |