![]() |
M'n ex wil me terug
Mijn ex wil me terug....
Het is uit sinds 2 maanden om dat hij vreemd ging voor de 2de keer :mad: , maar elke keer zegt ie weer dat ie er spijt van heeft...het bekende liedje dus.ik heb het em al een keer vergeven maar toen deed hij het gewoon weer...ik weet niet meer wat ik moet doen, wie kan me helpen???? :confused: |
Ja hoeveel kansen wil je hem geven? Het zit er natuurlijk in dat als je hem nog een kans geeft, hij weer vreemdgaat en dan ben je nog erger gekwetst... Hij lijkt me niet echt heel erg te vertrouwen, maar daar kan jij zelf beter over oordelen :)
|
denk ajb aan jezelf en laat die ex van je lekker je ex blijven!
|
Hij is al 2 x vreemd gegaan, dat zegt wel iets denk ik. Wat voel je voor m? Ben je echt verliefd op m? Hij heeft t eerder gedaan.. Zelfs toen ie beloofd had t niet meer te doen. Ik zou t niet doen, maar weet niet wat je gevoelens zijn. Iemand kan veranderen, maar in zo'n korte tijd? Ik vraag t me af... Wat als hij je weer verdriet doet? Die kans is duidelijk groot lijkt me...
|
Wees zelf zo verstandig om niet terug te gaan...
Hij heeft al 2 kansen gehad. Dat is volgens mij meer dan genoeg. Verder bestaat er een grote kans dat hij je weer hetzelfde aandoet. |
Citaat:
Ik zou hem niet terugnemen. |
Misschien geef ik een heel erg bot antwoord, maar hoe vaak wil je gekwetst worden? Is twee keer al niet genoeg? Als hij echt om je zou geven, dan was-ie al nooit vreemd gegaan. Gezien het feit dat-ie dat al twee keer geflikt heeft, geeft-ie niet echt veel om je.
|
Hij zegt wel dat ie er spijt van heeft en wellicht is dat ook zo...alleen zn karaktertrek laat duidelijk zien dat ie blijkbaar zichzelf niet kan stoppen op zo'n moment ook al heeft ie er spijt van...dus dat zal waarschijnlijk zo doorgaan als je weer met m in zee gaat...de vraag is of je dat wilt.
|
Dat hij je 1x zoveel pijn heeft kunnen doen zegt al dat
ie jou niet verdiend, maar dat ie het een tweede keer geflikt heeft is echt belachelijk. Hij heeft kunnen zien hoeveel pijn het je de eerste keer deed en dat hield hem dus niet tegen om het nog een keer te doen. Dan vrag ik me ten eerste af hoeveel hij werkelijk van je houdt en ten tweede of hij uberhaupt wel toe is aan een serieuze relatie. Kies voor jezelf! |
*heeft niet echt een andere mening dan de mensen hierboven*
|
Citaat:
|
i agree!
die gast is jou niet waard! |
Het is niet voor niets uitgegaan.
Als het uit is blijft het uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |