![]() |
krajicek doet niet meer DC
http://teletekst.nos.nl/gif/632-01.html
Krajicek is weer eens geblesseerd voor en davis cup duel moet hij voortaan nog wel gevraagd worden? of hebben jullie voldoende vertrouwens in schalken, verkerk, sluiter en wessels |
Hij is erg goed maar het is nou eenmaal een mietje dus hij moet zich of niet zo aanstellen en als het echt niet gaat gewoon stoppen...
En niet 30x zeggen dat je mischien maar ns moet gaan stoppen maar het gewoon doen. |
misschien is het maar beter als die jongen stopt... ik heb het idee dat als ie nog doorgaat dattie over een jaar over twintig zijn armen niet meer functioneren...
|
Citaat:
ik zie m dus niet in aktie met de davis cup maar om schalken,(misschien verkerk) sluiter en haarhuis te zien spelen vind ik ook cool dus :) |
pfffff alweer, maar goed die jongen kan er ook niks aan doen
|
Jammer, maar helaas. Heb ook wel vertrouwen in de overige spelers.
|
gewoon straks nog één laatste stuiptrekking van een stervend tennisser en dan wint ie wimbledon. :cool:
|
Citaat:
Die staat nog achter van Lottum, Kempes en Van Scheppingen op de wereldranglijst, dus die zouden theoretisch nog voor gaan :D Maar goed, het was te verwachten... Maar met Schalken en Verkerk in de singles, zie ik t best zitten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |