![]() |
er zijn vele vele vragen...
maar daarvan is waarom? tog wel de beste en ik denk ook wel de meest gestelde vraag, denk er maar eens over op vele stellingen volgd de vraag waarom? en dat is ook best een goede vraag en nu denk je waarom dan, zoals je ziet heb je jezelf die vraag nu al gesteld, dus vandaar is waarom? de beste vraag. je denkt nu natuurlijk ook waarom post hij dit, op de vraag waarom? is jammergenoeg vaak een te simpel antwoord daarom
|
HOE bedoel je dit topic eigenlijk???
|
Citaat:
|
Dit slaat inderdaad helemaal nergens op...
|
Citaat:
|
hoe en wat kun je in principe hetzelfde gebruiken
waarom = hoe komt het dat waarom= wat is de reden wat wil je er eigenlijk mee zeggen |
ik wil hiermee zeggen dat het antwoord daarom een te simpel antwoord is op zon goede vraag als waarom?
|
Als een bepaalde vraag vaak gesteld wordt is het een goede vraag??? Is dat wat je zegt?
|
Ik bedacht me net dat op de vraag hoezo? minder snel het antwoord daarom zou volgen!
|
Citaat:
|
hm gebeurd mij eigenlijk maar zelden dat als ik vraag waarom dat die persoon daarom erop antwoord.
vaker komt het voor als ik vraag hoezo? dat het antwoord, "nou gewoon " is |
Op waarom zal neimand een antwoord hebben.....
Ik heb een tijdje geleden van een geode vriendin van mij een gedichtje gekregen.... "Why does bad things happen to good people?" is the wrong question. For there is no answer. The right question is: "What happens to good people when bad things happen to them?" The answer? They become better people. -Robert H. Shuller- |
Citaat:
|
Whatever.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |