![]() |
hij wou veel minder dan ik, en...
Okee, dit is vaag.
Het speelde zich af in de tijden dat ik nog vriendjes had. Ik ben zo, dat ik, wanneer ik een vriendje heb, altijd wel seks wil. Ik ben dan zeer makkelijk op te winden, en ik blijf dan ook een hele tijd lang opgewonden. (Dus stel, hij begint ergens mee en stopt dan weer, dan heb ik nog een tijd lang zoiets van "he, damn, begin nou weer!"). Dat heb ik sowieso vaak. En we doen dan nog niet zoveel qua seks. Maar toch hoop ik dan de hele tijd dat hij ergens mee begint. Dat IK niet degene hoef te zijn die begint! Maar meestal is dat dus wel zo. En als hij dan eindelijk ergens mee begint, dan heb ik er soms al niet eens meer zin in. Maar dan heb ik wel zoiets van "hehe, eindelijk". Dus dan zal ik 'm natuurlijk zeker niet "afwijzen", omdat ik blij ben dat er eindelijk eens *iets* gebeurt! Dan wil ik 'm ook laten merken dat hij er vooral mee door moet gaan, dus doe ik m'n best er maximaal van te genieten en dat ook te laten merken. Soms juist veel te overdreven (dus dat ik er eigenlijk veel minder van voel dan ik laat merken), omdat ik blij ben dat hij tenminste iets doet! En als ik dingen dan minder prettig vind, zeg ik er achteraf pas wat van, omdat ik dus al blij ben dat hij tenminste iets doet en ik wil dat "zeldzame" moment dan niet doorbreken. Ik voel me er nogal stom bij eigenlijk. Was het niet zo dat jongens juist vaker seks willen, horen zij niet gewoon het initiatief te nemen? :confused: :confused: groetjes Femke |
start gewoon zelf..... :rolleyes: is DAT nou zo moeilijk?? :confused:
|
Citaat:
Kijk, in het begin..of een paar keer...of gewoon allebei evenveel is niet zo erg...maar ALTIJD...dan ga je wel aan jezelf twijfelen hoor :S En ook bij elk van de 3 vriendjes tot nu toe... :( |
Maar als JIJ het niet leuk vindt om steeds te moeten beginnen, kun je je natuurlijk ook wel voorstellen dat het voor hem misschien ook niet leuk is om steeds te moeten beginnen.
Wissel het gewoon af...de ene keer begin jij, de andere keer hij. Maar wat is er eigenlijk erg aan om zelf te beginnen? |
Citaat:
En wat er erg aan is, is dat ik er onzeker van word... waarom mensen niet uit zichzelf sex met mij willen.. :confused: |
Citaat:
Nou sorry nuteloos antwoord..ik weet het niet, sorry! |
ik kick er zelf heel erg op als mijn meisje 'begint' met een vrijpartij, maar dat gebeurt beetje weinig..ook omdat ik meestal niet kan wachten..ben beswel dol op vrijen, en sex, en alles eromheen
|
Become my girl ! ;)
|
Citaat:
|
Mjah de meeste jongens zijn verstandig en pushen de meid niet (hoewel dat andersom lang niet altijd geldt!), maar je hebt natuurlijk ook extremen daarin. Laat gewoon merken dat je graag wilt dat 'ie wat doet, práát er desnoods over, want volgens mij ziet zo'n jongen dan gewoon de hints niet ofzo.
|
werd al gezegd: vaak zijn jongens bang om verder te gaan dan hun vriendin wil...
ik begrijp situatie goed, had dat ook met ex-vriend... maar ehm... bedoel je initiatief om hoe dan ook te beginnen met sex in de relatie, of gewoon initiatief voor een keer sex (in de relatie)? in het laatste geval helpt het toch wel om gewoon aan hem uit te leggen dat jij het helemaaaal niet erg vindt als hij het eens duidelijk laat merken als-ie zin heeft...? |
als het goed is geven meisjes zelf aan hoe ver ze willen gaan. toch altijd vragen als je een heer bent.
"zal ik je daar ook likken lieverd" "duuh" =P |
Het komt toch van beide kanten in normaal geval? Je begint toch niet meteen aan 'sex'? Als hij je kust, streel je hem, dan streelt hij je verder en zo ga je door. Soort van voorspel begin je rustig aan. Meestal begint mijn vriend me te strelen onderaan en ik vind zoals je zegt dat dat beter past als de jongen ermee begint en zo ga ik verder en bla bla.
|
Citaat:
ja hoor, lekker makkelijk! (n) |
gewoon aangeven dat je zin hebt, en als hij dat ook heeft, dan gaan jullie sex hebben, that's it !
|
Citaat:
En suicidal eendje: Het is toch niet normaal dat IK altijd het initiatief moet nemen...dan is het juist voor die jongens lekker makkelijk :confused: Nou ja...ik zal wel gewoon te lelijk zijn ofzo...niet opwindend genoeg... :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga nu ontzettend veel geduld kweken :D Ik ga dus echt niets meer ondernemen, maar gewoon afwachten...argh...dat is dus echt zo moeilijk! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |