![]() |
Niemand, nooit meer.
Niemand
Ik zal het niet vergeten Het staat in mijn hart gegrift Het staat in mijn hersens gebeiteld Ik zal je nooit vergeten Ik zal altijd aan je blijven denken ‘k zal je nooit vergeten Waarom? Jij was zo speciaal Zo speciaal, zo onvergetelijk Jij was zo goed, zo vriendelijk Jij was zo, zo menselijk Jij liet me kijken Jij leerde me kijken en luisteren Jij leerde me troosten en helpen Maar wat jij vergat Is hoe ik mijzelf moet troosten Dat was moeilijk Mijzelf troosten, als jij er niet was. Ook nooit meer zou komen Dat moest ik mijzelf leren Toen jij weg was Toen ik jou kwijt was Jij was zo lief Jij was zo tijdloos Bij jou was er geen tijd De tijd stond stil Toen verdween jij Er was veel tijd verloren Ze zeiden dat ik jou moest vergeten Dat er meer mensen waren Meer lieve en goede mensen Net als jij was Maar ik kan jou niet vergeten Er is niemand zoals jij Op deze aarde Niemand, nooit meer |
'k vind het niet echt een goed gedicht, er zit te veel van hetzelfde in, aan de andere kant klinkt het dan weer iets beter, maar niet overal. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |