![]() |
Graag je mening...*voor school*
All these moments we had,
Eventhough they were rare Those, I will never forget. 'Cause you're not here anymore You thought that life has to end up here, But why, what was is good for, Your time shoudn't be that near. I know your life wasn't what it should be And I wish I could help you,like you helped me, But you, you've made your own decission And nothing could stop your thoughts. Now you've got the rest you wanted, And that makes the pain a bit bearable. Boy, I will remember you as that great person you were, And a goodbye is not right , because we will see us again, Someday, somehow..... Als er nog iemand is....hoop ik dat die vanavond nog even ze mening zou willen geven..:o vind zelf namelijk dat er wat fout zit..maar weet niet precies hoe en wat....:( |
Citaat:
|
but why=> de vraag blijft waarom..
gaat over iemand die ik ken die zelfmoord pleegde... Maar mag ik vragen waarom je het geen gedicht vind :o ?? |
Omdat ik van Engels geen Kaas gegeten heb. Van Elschot wel trouwens. Maar ook al had ik dat: ik vind het een beetje erg: letterlijk voor een gedicht. Geen beelden, geen fantasie. Het is gewoon een boodschap denk ik, verpakt in woorden. Je zinnen nemen ook toe in lengte, en daardoor hoor je die rijm ook niet goed er in zitten. Die zit er ook niet meer in als de regels langer worden denk ik.
'k vind het gewoon een soort van klein boodschapje, een verhaaltje denk ik. Triest verhaaltje wel :( , maar een verhaaltje! |
Citaat:
Mjah, het is gelukkig goedgekeurt voor school vandaag dus..:) dank je :p |
Citaat:
vraag me wel af wat voor vak of wat voor opdracht je dan kreeg precies, waar je zo een gedicht voor kon inleveren! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |