![]() |
Wat heeft afgelopen week ons opgeleverd?
split-ups
Down the sun heeft 2e vocalist Satone uit de band geflikkerd 30 seconds to mars heeft hun gitarist eruit geflikkerd Die Paz Lechantin is uit A Perfect Circle American Head charge heeft de toetsenist eruitgesmeten het is toch wat. dacht, hou jullie ff op de hoogte. |
en bij de slager was de salami in de aanbieding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt het aan mij dat ik 3 van de 4 bands waar 86dagreed het over heeft, niet ken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken alleen de eerste niet
|
Citaat:
|
en natuurlijk die spicey van dropkick, die is ook gestopt ofzoiets
|
Count Me Out is gestopt/uit elkaar
|
Ik treur alleen om Count Me Out....Majorlabelnu-metal mag van mij sterven :D of wat die crap ook is wat je opnoemt...
|
Citaat:
|
Hmm wie was die dude uit APC dan? Gelukkig is Maynard er niet uit :) :p
|
Hap hap ;)
|
Citaat:
Paz was die bassiste. Geen dude. Maar een vrouw. |
Flowing Tears > opgehouden....beetje jammer
|
Citaat:
|
SEXE? E teveel?
|
Ik dacht dat meneer Exo het niet serieus bedoelde , vandaar het verkeerd gespelde woord.
|
Citaat:
|
Ik verbaas me dat sommige mensen ze allemaal niet kenne
A perfect circle en 30 secodns to mars hebben toch enige bekendheid gecreeerd? Down the sun en american head charge zijn geen onbekenden meer r lijkt me, voorprogramma slipknot geweest en bij roadrunner... |
Citaat:
|
Van APC weet ik alleen dat die "tool" van tool erin zit. Genoeg om af te haken dus. Andere meuk zit bij Roadrunner, wat meestal garant staat voor meuk en zeker ivb met Slipknot.
|
PAz is uit APC om met Zwan te touren
downthesun is weg bij RR :P |
En Phil Spector wordt verdacht van moord cq. doodslag :eek:
|
Citaat:
jay-z was in nederland vorige week btw |
Citaat:
|
AHC breng je zelf in verband met Slipnot en Roadrunner...anyway....who cares
|
en klein nieuws (maar groot voor mij): Nick McCabe, ooit gitarist van the Verve heeft via semi-officiële weg laten horen dat
a) hij absoluut NIET van plan is met Blur te gaan spelen b) met een beetje geluk dit jaar nieuw materiaal van hem zal uitkomen. Zal waarschijnlijk iets elektronisch worden; ik wacht met spanning. |
Citaat:
niet dat et veel uitmaakt, die lui doen toch niet veel meer dan een beetje waus rondspringen en snoeihard flessen in et publiek smijten :| |
Citaat:
|
"american head charge zijn geen onbekenden meer r lijkt me, voorprogramma slipknot geweest en bij roadrunner..."
Als we toch gaan miereneuken. |
Afgelopen week heeft ons ook een space-shuttle in losse brokjes opgeleverd.
|
Vette sig SneeS :P
|
Citaat:
Dan mag ik aannemen dat bepaalde mensen hun ook gezien hebben dit jaar, van dit forum, of in ieder geval wisten dat ze komen. Correct? Dat lees je in de aardschok, oor of op internetsites. Daar staat meestal het voorprogramma bij Correct? Dat onthoud je dan wel, zeker als de band hier al enige aandacht heeft gehad, en ze daarnaast op ozzfest hebben gespeeld en een cd afgeleverd hebben die veel besproken is. Correct? |
DKNY is FAILLIET kut voor de breezahs onder ons
|
Citaat:
|
Citaat:
Eej kerel waarom trip jij hem zo fucked up hard? Damn. :rolleyes: :rolleyes: |
Hahaha alsof ik kijk wie er in t voorprogramma staat van Slipknot. Om nog maar niet te spreken over Ozzfest.
gast...chill :D |
Reach The Sky is ook uitelkaar?
|
Slipknot is al uit elkaar toch? die hebben elkaar afgemaakt bij een van de vele meukorgies bij roadrunner?
|
Citaat:
|
ik ken er 3. hoeveel punten krijg ik nu?
|
Citaat:
Ik droomde vannacht dat je een roze badpak aanhad en je laserstralen uit je ogen kon schieten. |
Citaat:
(moet toegeven dat ik nu pas realiseer wat er staat) |
Citaat:
|
De zanger van A state of nothing left is eruit gestapt en gaat bezig met een eigenzinnig soloproject.
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |