![]() |
Krassen op mijn hart
Sinds de dag dat jij weg ging
Staan er krassen op mijn hart Krassen die jou niet laten zien Zoals ik je altijd zag Men zegt dat de krassen vervagen Ik zie alleen niet hoe Want jij hebt ze er gezet Zo diep, en zoveel Ik wil niks anders dan geen krassen maar weet niet of dat wel kan Alleen jij kan het nog gladstrijken Maar jij wil niet meer Dus blijf ik hier maar met mijn krassen Ik glimlach, maar onder druk de pijn Door de krassen zie ik iets Alleen niet meer jou en mij Mja beetje afgeraffelt, ik had de zinnen alleen niet de vorm... |
Hmm wel heel mooi gemaakt!
|
ik vind hem heel erg mooi, behalve de tweede strofe wqant die valt een beetje uit het ritme ofzo...sorry
|
Citaat:
zoals ik zei, ik kreeg de zinnen niet goed... |
ik hoop niet dat je het meent.
|
Citaat:
maar goed... 't is wel... echt... dit gevoel.. |
Want jij hebt ze er bewust gezet
Zo diep, en zoveel je word bedankt... ach op zich goed dat je je gevoel weet te verwoorden dan maar... |
Prachtig en herkenbaar....(y)
|
Toen ik net begon met lezen vond ik het mooi, daarna vond ik het minder mooi. En af en toe loopt het niet goed, naar mijn idee.
Citaat:
Dit vind ik echt een lelijke zin. Citaat:
Ik heb er niet echt iets zinnigs op te zeggen, sorry.. |
Op zich is dit gedicht niet zo heel erg geweldig.
Sommige dingen die komen dan toch weer goed tot z'n recht. *zucht* een goede respons is hier niet voor denk ik. Hoewel, ik kan zeggen, goede poging en ik geloof toch maar weer dat dit een bewijs is van de uitdrukking: het gevoel telt. Ik vind het altijd jammer dat een titel letterlijk terug komt in de eerste strofe van een gedicht, taal/typ/spel-fouten zijn me toch te ergerlijk en tja, de eerste zin van de 3e strofe is inderdaad niet wat je noemt, een juweeltje, maar ik snap wel weer wat je probeerde te zeggen. Nice try though! |
Citaat:
|
|
nja ik vind het ook wel ok,idd het is niet echt strak om zo te zeggen. misschien had je je zinnen in een mooiere vorm moeten schrijven...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |