![]() |
nep-orgasme
Waar ik wel benieuwd naar ben. Wie heeft er van jullie wel is net gedaan of je klaarkwam en waarom?
Mijn ex was me een keer aan het vingeren. Ik kwam wel klaar, maar hij had het niet in de gaten en ik zelf ook niet. Ik voelde opeens dat alle spanning mijn lichaam verliet. Dus heb ik fftjes later net gedaan of ik klaarkwam. Ik vond het op de een of andere manier genant om te zeg dat ik al was gekomen. |
Ik heb nog nooit gefaked. Maar ja, er zullen waarschijnlijk heel weinig jongens zijn die dat wel doen/gedaan hebben.
|
Hihi, ik heb het twee of drie keer gedaan, maar naderhand altijd wel eventjes toegegeven ook dat het aan mij lag..
Of het duurde me veel te lang en ik voelde het gewoon niet, zeg maar. Of idd, zoals jij al zegt, het was al geweest maar gewoon 'ineens' zonder bijkomende zaken (zoals schokken etc)... :o |
Nee nooit gedaan.
Ik begrijp opzich wel waarom meiden het doen, omdat ze het zielig voor hun vriend vinden ald het niet lukt. Bij ons is dat ook wel eens zo, maar dan stoppen we gewoon, of doe ik het zelf. |
Citaat:
Nu doe ik het eigenlijk niet, ik zeg vaak van 'Ja, het is niet gelukt, maar ik vond het wel érg fijn :) ' en dan lieg ik niet! |
ik heb t bij mijn ex gefaked, hij kon er niks van en t duurde ontzettend lang, en ik vond t zo sneu voor hem want hij deed zo zijn best en ik was al nooit bij hem gekomen.
Dat was de eerste en laatste keer dat ik t ooit heb gedaan, ik kom nu zo vaak dat t niet echt gezond meer is voor mijn spieren *snapt nog steeds neit waarom ze geen blokjesbuik heeft* |
Ik heb één keer gefaked, toen ik voor het eerst met een meisje naar bed ging. We hadden maar een half uur, en ik wilde haar toch een goed gevoel geven, vandaar.
|
Nooit gedaan.
|
heb ik nooit gedaan... heeft ook geen zin, want ik heb begrepen dat het niet aan mij te zien is als ik een orgasme heb... dus zou wel raar zijn als het opeens wel te zien was :p
zou dan nog liever gewoon toegeven dat het niet gelukt is... anders komt er ook nooit verbetering in... |
mesiejs moeten daar eerlijk over zijn voor hun eigen bestwil idd....
oooeh wat vind ik het fijn om mijn vriendin te zien klaarkomen :o |
Citaat:
|
nog nooit gedaan.... hoop het ook nooit te hoeven doen
|
nooit gedaan.
|
Wel eens gedaan, maar dit om de pret voor de ander te vergroten. Ach, is niet zo erg voor een keertje.
|
Citaat:
|
Lijkt me een beetje lastig voor een jongen...
|
nog nooit gedaan.
Ik heb wel dat ik vaak doe alsof ik iets lekkerder vind, dan dat ik het eigenlijk vind. Dus dan doet iemand iets wat op een iets andere manier, of op een ander moment wel onwijs veel effect zou hebben gehad...of als ie er mee door gaat misschien nog effect kan hebben ofzo... dan doe ik net alsof ik het heel erg lekker vind, gewoon omdat ik dan hoop dat hij ermee doorgaat...of dat hij dat de volgende keer weer doet ofzo.. Eigenlijk vind ik dat een beetje stom van mezelf... maarjah :S |
Ik zou denk ik mezelf zielig vinden moest ik doen alsof ik een orgasme voel, hehe ik zie me dat dus niet meteen doen. Maar wel zoals Alicia zegt, soms eens wat overdreven terwijl het niet zo is maar dus omdat ik dan wil dat ie ermee doorgaat en omdat het toch een lekker gevoel is (y)
Soms een keer als het niet lukt om klaar te komen, help ik mee met zijn hand of doe ik het zelf. |
wel gedaan
|
Ik vind het zielig. Ik kan zelf heeeeeel moeilijk klaarkomen, maar ik kom er ook gewoon voor uit en los het indien nodig tijdens de daad zelf wel op. En m'n vriend waardeert dat ook. (y)
|
Citaat:
|
Het kan alleen als echt sex hebt. Maar ik hoef je toch niet uit te leggen hoe je dat doet? Kijk, stel jij en je vriendin (of wat je ook n**kt) hebben een heftige vrijpartij en zij staat op het punt om erg heftig te komen en jij 'ook' dan werkt dat ook opwindend voor haar. Dat brengt haar dus alleen maar heftiger tot haar hoogtepunt.
|
Citaat:
Zo leert hij/zij sneller en hoef je niet meer "fake-heerlijk-te-vinden" ofzo... |
neej nog nooit gedaan. zo ik ook niet voormekaar krijgen.. ben absoluut niet goed in liegen of faken.. al helemaal niet zoiets
|
ik fake nooit... ik bedoel, een jongen voelt het toch ook wel als een meisje klaarkomt.. alle spieren trekken samen enzo.
En tis ook vaag om een jongen te laten denken dat ie het goed deed terwijl ie er helemaal nix van bakte.. anders krijgt ie weer zo'n grote ego zonder er recht op te hebben :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee nog nooit, geen behoefte aan
|
Yepzzzzz heb ik een paar keer gedaan! Gefaked!
Bij m'n eerste vriend... damn die kon er totally niks van. Voor mij was het totaal niet om hem goed te laten voelen... maar om hem op te laten houden!!! :eek: Hij zat maar te graaien en te friemelen ... weet ik veel wat ie deed! Mijn vriend nu is geweldig! Hij schept een "sfeertje" and Hij besteed aandacht aan wat ik wil, wat ik voel, wat ik lekker vind.. en dan gaat het super-snel! Daar kan die eerste wel wat van leren! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |