![]() |
seksrelatie
Ik zou wel eens willen weten hoe er wordt gedacht over een seksrelatie.
Ik vind iemand leuk maar hij woont ver weg, daarom wil ik geen relatie met hem, tenminste nu nog niet. Maar hij komt hier wel is en blijft dan vaak bij een vriendin van mij slapen, omdat mn moeder moelijk doet als ze iets 1 dag van te voren hoort. Maar ik weet het niet. Aan de ene kant zou ik wel seks met hem willen en na een tijdje, wanneer ik vind dat ik eraan toe ben, wat met hem nemen. Het enige waarom ik het niet zou doen, is omdat hij een erg goede vriend van mij is (we hebben wel een keer geflikflooit) maar ik ben bang dat ik er constant aan ga denken en dan toch meer wil dan alleen de seks. |
Ik zou het zelf niet doen, bang dat ik me teveel zou gaan hechten aan die persoon terwijl dat juist erg moeilijk is omdat het op lange afstand is (vanuit jou gezien dus). Ik denk dat vriendschap op zo'n moment belangrijker is dan seks.. want die seks zou de vriendschap kapot kunnen maken...
Zelf zie ik me alleen gaan voor eerst verliefdheid, dan seks... Maar ja, ik heb makkelijk praten :P |
Ik denk dat je door seks te hebben met iemand je juist heel erg gaat hechten. Tenminste voor mij zou het iets zijn waar ik echt achter wil staan, natuurlijk kun jij dit anders zien.
Ikzelf zou het niet aankunnen. Ik heb ook helemaal geen behoefte in een relatie alleen maar om de seks. Ik weet niet hoe jullie elkaar zien. Seksueel contact kan wel eens slecht uitpakken voor een vriendschap... |
Tja dat ligt voor iedereen anders natuurlijk.
Ik persoonlijk zou het niet kunnen; als ik iemand aantrekkelijk genoeg vond om sex mee te hebben, vind ik hem ook dusdanig aantrekkelijk dat ik iets met 'm zou willen... Bij mij zouden dan dus m'n gevoelens me in de weg staan. Maar misschien is dat bij jou niet zo. |
daar ben ik ook bang voor, voor mijn gevoelens. Maar ergens denk ik dat het ooit wat tussen ons zal worden. En toen we de eerste hadden wat hadden gerommeld, had ik nergens last van, want ik was niet verliefd op hem. Maar de de 2e keer bleef het best wel lang hangen ja. Daarom denk ik dat ik er ook maar van afzie, maar het is soms wel moelijk. :confused:
|
Citaat:
Seks hebben met iemand met de hoop er een relatie op na te houden heeft bij mij een slechte ervaring veroorzaakt... |
Dat is best mogelijk toch? Als jullie beiden (en hij wilt het ook?) het willen, dan is daar toch geen probleem mee? Dan is het fantaseren over hem niet meer nodig maar beleef je het echt. Ik vind dat best mooi zoiets, heb het al eens voorgehad. Ik had geen gevoelens voor hem maar er was enkel een sterke sexuele aantrekking, dat is heel raar maar dus het bestaat.
Ik ben er niet op ingegaan omdat het in onze vriendenkring duidelijk begon te worden en ik niet wilde dat iedereen het wist. Nu heb ik een vriend en een sexrelatie heb ik helemaal niet nodig, als je liefde kan combineren met sex, is het alvast des te beter :) |
Citaat:
|
Citaat:
*Spreekt uit ervaring :o* (wat natuurlijk niet wil zeggen dat het bij jou hetzelfde gaat ofzo, maar zo denk ik er over) |
ja dat klopt wel. Ik ben ook niet van plan om nu seks met hem te hebben, na wat er gebeurt is so wie so niet. Maar ik denk dat ik er over een jaar ofzo anders over denk. maar goed dat is pas over een jaar! ;)
|
maar goed dat is pas over een jaar!
Kijk nooit vooruit en leef per dag zou ik je willen zeggen wat gevoelens betreft |
Het zou wel kunnen, maar dan moet je wel goede afspraken maken. Of dat je het doet opdat het iets wordt, of alleen voor de lust.
Die regels moeten aan beide kanten hetzelfde zijn. |
mja ik kan het me wel voorstellen, ik heb zelf een gewone relatie en dat bevalt me weer dan goed. Maar ik denk dat een sexrelatie absoluut fijn kan zijn als beide partijen inderdaad alleen sex van elkaar willen, als een van de 2 meer wil dan houdt het natuurlijk op. Maar over het algemeen kan ik een sexrelatie niet afkeuren, eerder goedkeuren zelfs :)
|
Mja, ik ga niet plannen van met die wil ik een seksrelatie.. ik denk dat zoiets meer gewoon ontstaat. Ik kan me best voorstellen een keertje gewoon seks te willen met iemand, maar dan ligt het eraan wat ik ermee riskeer of ik dat ook doe. Natuurlijk moet de ander het wel ook willen :P
Maar echt een seksrelatie wíl ik zeg maar niet, want eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert. Ik kan me echter toch voorstellen dat het wel, onopzettelijk, ontstaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |