![]() |
Bluesnummers gezocht...!
Dag allen!
Ik ben op zoek naar bluesnummers. Dat is op zich een makkelijke opgave, maar eigenlijk moeten ze ook nog over vaders gaan. Het zit namelijk zo: mijn vader speelt met vier anderen in een bluesband die dit jaar 10 jaar bestaan. In juni hebben ze hun jubileum en daar gaan de kinderen van... ook wat spelen. We hebben in ieder geval al een gitarist, basgitariste, nog een gitariste, toetsen en drums. Handig als de vaders hun genen doorgeven... Maar we zoeken dus leuke bluesnummers. Iemand een idee? Groetjes, Krummeltje - die hoopt dat er ontzettend veel (nuttige svp) reply's komen |
The House of the Rising Sun:
(..) my mother was a tailor she sewed my new blue jeans my father was a gambling man down in new orleans the only thing a gambler needs is a suitcase and a trunk and the only time he's satisfied is when he's on a drunk (..) en misschien kan je wat met Dylan's Father of Night. |
nummers van gary moore
|
Citaat:
Father, who taketh the darkness away Father, who taketh the darkness away Who shapeth the cloud up in the sky, Father, who turneth the rivers and streams. :confused: die consequente 'th' in plaats van een d is toch geen nieuwe spelling? Ieuw... en dan zou het ook 'took' ipv 'taketh' moeten zijn... :D |
Citaat:
edit: maar is dat echt blues? |
geen id maar et klinkt wel prettig :)
waarom kijk je niet naar wat voor nummers je pa speelt en zoek je daar iets van? |
Citaat:
|
Poppa Chubby - Daddy played the guitar and ma....
En volgens mij heeft Julian Sas ook een nummer over zn vader, weet niet zeker maar staat me zoiets bij... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |